• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019: 17663 - Гнучкий відеогастроскоп, 17662 - Гнучкий відеобронхоскоп)

Завершена

5 043 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 11 108.35 UAH
Номер: 977b0fe5d5d442e788bc991b75f3431a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.10.2021 13:10 - 29.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.10.2021 № 575 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 575 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-07-29-004621-a 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 741-65-45, obmoklyy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12.10.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.07.2021 № 55, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.08.2021 року, тендерні пропозиції по Лоту 1 та Лоту 2 - ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД», ТОВ «НІКАТОР», реєстр отриманих пропозицій Лоту 1 та Лоту 2 - від 07.09.2021 року, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Лоту 1 та Лоту 2 від 09.09.2021 № 73, № 74, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2021 року, договори від 28.09.2021 № 16, № 17, пояснення Замовника від 08.10.2021 року.
Період усунення порушень: 18.10.2021 14:55 - 22.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.10.2021 14:55

Запити/Пояснення