-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36
Завершена
7 551 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 513.30 UAH
мін. крок: 1% або 75 513.30 UAH
Номер:
9e98118cc6a1464ca2fd28263653b4aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 13:28 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2021 № 614
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06 жовтня 2021 року № 614
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-07-29-004433-b від 29.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «РІКДОМ», ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат», своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-28-007426-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.07.2021 № 21/07, із змінами від 11.08.2021 №15/08, від 18.08.2021 № 24/08 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 06.09.2021 № 04/09; вимога про усунення невідповідностей; рішення уповноваженої особи Замовника від 30.08.2021 № 42/08 та від 09.09.2021 № 11/09; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РІКДОМ», ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат»; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2021; договір від 22.09.2021 №520; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 26.10.2021.
Період усунення порушень:
27.10.2021 15:35 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
27aa8b9d044f49eab69847fdf153b652
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-004433-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат», при наявності в його пропозиції наступних невідповідностей, зокрема:
1) Учасник на вимогу підпункту 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надав копії сторінок паспорту та довідки про присвоєння ІПН уповноваженої особи, які не завірені.
2) Учасник не надав згідно підпункту 11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» копії всіх дозволів/декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, якщо такі є необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі та повинні бути чинними на момент подання Тендерної пропозиції і протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі, в той час, коли це визначено тендерною документацією.
3) Чи було внесено учасником-переможцем ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» забезпечення виконання договору про закупівлю від 22.09.2021 №520 шляхом перерахування на рахунок замовника коштів у сумі, яка дорівнює 1 відсотку вартості договору? Надайте копії підтверджуючих документів.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a14027cce724a85b2b385534f46f12f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.10.2021 16:59
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» згідно ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2021-07-29-004433-b) повідомляємо наступне:
1. На виконання вимоги підпункту 7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надав скан-копії сторінок паспорту та довідки про присвоєння ІПН уповноваженої особи. У пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначається, що «тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок та описок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції згідно Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок.» У пункті 4 даного Переліку формальних помилок відноситься і той випадок, коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
2. Згідно підпункту 11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учаснику необхідно було надати копії всіх дозволів/декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, якщо такі є необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі та повинні бути чинними на момент подання Тендерної пропозиції і протягом терміну виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами), організаціям такі документи надаються у вигляді Дозволу або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, в залежності від видів робіт.
На виконання даної вимоги Учасник надав чинну на момент подання тендерної пропозиції копію декларації №081 від 03.03.2021 року (файл учасника, що містить копію декларації, додається до даної відповіді на запит), яка зареєстрована в Управлінні Держпраці в Закарпатській області та нею підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на об’єкті, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України №77 від 3 лютого 2021 р. декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Тому декларація, яку надав Учасник, є чинною і залишається такою до моменту внесення до неї змін.
3. Щодо питання внесення учасником-переможцем ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» забезпечення виконання договору про закупівлю від 22.09.2021 №520 шляхом перерахування на рахунок замовника коштів у сумі, яка дорівнює 1 відсотку вартості договору повідомляємо, що, дійсно, даним учасником-переможцем здійснено перерахування на рахунок замовника, зазначений у тендерній документації, коштів у сумі 63990,00 гривень. Копія виписки Управління Державної казначейської служби України в Ужгородському районі додається.
Номер:
5ef01df9ae5546c296ac9d30e8df2853
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2021 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-004433-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат», в той час як учасник не надав укладений із ПП Товт Норберт Вінцевич договір оренди будівельних машин і механізмів від 04.01.2021 з усіма додатками, зокрема, відсутній акт приймання-передачі майна, що є невід’ємною частиною вказаного договору, чим не дотримав вимоги пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації?
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
235f3a8e7028441d931bfd34fa48186e
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
26.10.2021 10:01
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» згідно ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2021-07-29-004433-b) повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати сканкопії оригіналів документів на підтвердження права користування обладнанням, устаткуванням, автомобілями та/або матеріально-технічною базою.
ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» (далі – Орендар, Учасник) на підтвердження прав користування трьох одиниць техніки було надано договір оренди будівельних машин і механізмів №б/н, укладений 04.01.2021 року з ФОП Товт Норберт Вінцевич (далі - Орендодавець). Згідно пункту 1.3 Договору Сторони домовилися вважати операції з оренди за цим Договором як оперативний лізинг (оренда) незалежно від наявності ознак, властивих угодам (операціям) фінансового лізингу відповідно до чинного законодавства.
Пункт 1.1 даного договору містить перелік будівельних машин та механізмів, які будуть надаватися в оренду, а саме: екскаватор на гусеничному ходу марки Caterpillar 303.5E CR 2014р.в. (реєстраційний номер 12851АО), екскаватор навантажувач з вилами на пневмоколісному ходу марки JCB 4CX 2010р.в. (реєстраційний номер 10898АО), екскаватор на пневмоколісному ходу марки Volvo EW 160C 2009р.в. (реєстраційний номер 10940АО).
Відповідно до умов Договору передача та повернення орендованого майна Орендодавцеві об’єктів оренди оформляється відповідними актами приймання-передачі майна, на підставі яких здійснюються розрахунки за період фактичного використання майна. Після підписання дані акти становляться невід’ємною частиною Договору, як додатки до Договору.
Також пунктом 2.2 Договору передбачається, що датою початку використання орендованого майна Орендарем є дата підписання Сторонами акту приймання-передачі майна, а датою закінчення використання орендованого майна Орендарем є дата підписання Сторонами зворотного акта приймання-передачі від Орендаря Орендодавцю. У пункті 3.1 Договору також зазначається, що оплата за оренду машин і механізмів здійснюється за кожну добу такої оренди. Відповідно до пункту 3.3 Договору оплата проводиться за період фактичного використання орендованого майна, за основу розрахунку кількості діб оренди майна беруться дати вихідного та вхідного актів прийому-передачі майна.
Отже, враховуючи вищезазначене, акти приймання-передачі майна укладаються тільки у разі потреби Орендаря у техніці, яка зазначена у пункті 1.1 Договору. У разі відсутності потреби акти не укладаються.
Акт-приймання передачі майна набуває статусу невід’ємної частини договору з дати фактичного прийому передачі майна, відповідно акт зворотнього прийому набуває статусу невід’ємної частини договору з дати фактичного повернення майна.
Даним учасником було укладено договір на умовах оперативного лізингу відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, згідно якого оплата здійснюється за фактичне використання, яке підтверджується актами прийому-передачі. тендерною документацією передбачено наявність матеріально-технічної бази. Слід зазначити, що на момент подачі пропозиції Учасником у нього не було потреби у використанні техніки згідно цього Договору, тому і відповідні акти прийому-передачі майна, які мали б бути додатки до даного Договору, відсутні. Таким чином, ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» дотримало вимоги пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації.
Отож, акт прийому-передачі майна буде підписано обома сторонами на етапі використання даної техніки на об’єкті будівництва відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України як додатки до Договору, які будуть його невід’ємними частинами з моменту їх підписання.
Підсумовуючи викладене, учасником подано тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та з дотриманням чинного законодавства. Відповідно, Замовником прийнято рішення про визначення переможця, пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Проектно-кошторисна документація затверджена Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельний консалтинг та експертиза», в результаті чого 26.06.2020 року отримано Експертний звіт з №07/0204/20 (додається).
Розмір бюджетного призначення, визначений проектно-кошторисною документацією, передбачено субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України 30.06.2021 року №696-р «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у 2021 році» та відповідає розрахунку видатків до кошторису Оноківської сільської ради на 2021 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 0113124 «Створення та забезпечення діяльності спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі».
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
3. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляєм о, що дане обгрунтування знаходиться за посиланням - https://onokivska-gromada.gov.ua/news/1629376140/.