• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі Львівської музичної школи № 6 ім. Б-Ю. Янівського на вул. Академіка В. Гнатюка, 5/7 у м. Львові"

Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3). Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).

Завершена

9 489 056.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 445.28 UAH
Номер: c044853ed79048f6810213bde08de40c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.10.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 12.10.2021 16:33 - 04.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.10.201 440 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.10.2021 № 440 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-07-29-003908-b 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації положень, що суперечать нормам частини 6 статті 33, частини 4 та частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Львівської музичної школи № 6 імені Богдана-Юрія Янівського (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 29.07.2021 № 18, тендерну пропозицію приватного підприємства «Фірма «Будремсервіс» (далі - ПП «Фірма «Будремсервіс»»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.09.2021 № 04/2021. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у частині 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору. За нормою частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника переможця. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону (крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі).
Період усунення порушень: 22.10.2021 14:46 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1.1. По першому питанню порядку денного слухали: Голову тендерного комітету Тучинську Ірину Віленівну,яка ознайомила присутніх з порядком денним та повідомила, що ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ на підставі Наказу 11.10.201 440, проведено моніторинг UA-2021-07-29-003908-b по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Львівської музичної школи № 6 ім. Б-Ю. Янівського на вул. Академіка В. Гнатюка, 5/7 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у п. 3, Розділу 6 Тендерної документації визначено, що проєкт договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації положень, що суперечать нормам частини 6 статті 33, частини 4 та частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. На підставі наведеного повідомляємо, що під час складання проєкту договору, що міститься в тендерній документації у Додатку №5, який оприлюднений на веб – порталі Уповноваженого органу, Замовник керувався положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». У п. 3. Розділу 6 Тендерної документації вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору. Слід зазначити, що керуючись ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Розділі 13 проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації) визначено істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі; 3) продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі; 4) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу робіт та якості робіт); 5) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. Основні умови Договору не повинні змінюватись після підписання Договору до повного виконання зобов'язань Сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення Сторонами ціни Договору. Неістотні умови Договору можуть бути ініційовані будь якою із Сторін Договору. До неістотних умов Договору належить зміна банківських реквізитів, зміна назви Сторін, інші умови, які не впливають на виконання умов Договору в цілому, та не змінюють його істотних умов. Відповідно до ч. 6, ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником торгів було укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Повідомляємо, що визначення, яке міститься у п. 3, Розділу 6 Тендерної документації жодним чином не суперечить чинному законодавству, окрім цього в самому проєкті договору вказано випадки за яких істотні умови Договору про закупівлю можуть змінюватися. З врахування вказаного, тендерним комітетом вжито усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ВИРІШИЛИ: 1. Здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень. 2. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити його через автоматизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку встановленому Законом.
Дата публікації звіту: 28.10.2021 16:37