-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Дата та час розкриття тендерних пропозицій - 30.08.2021 р. 18:00 Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Місце поставки – за адресами загальноосвітніх та навчальних закладів Тернопільської області, які знаходяться в галузевому підпорядкуванні Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації
Завершена
31 903 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 518.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 159 518.40 UAH
Номер:
95b48fc289444840ab8ab52bf22d1565
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 15:11 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 № 687
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 687
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-07-29-003371-b 29.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, виконання рішення АМКУ, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (ділі колегія – АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Діксі-Центр», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ-СОЛЮШНС», повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2021, договір від 01.12.2021 № 24, укладений Замовником з ТОВ «Діксі-Центр» (далі – Договір), додаткова угода від 03.12.2012 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 01.12.2021, вимоги про усунення порушення, скарги до процедури та рішення колегії АМКУ від 22.10.2021 № 23980-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.12.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
17.12.2021 16:09 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-29-003371-b повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3.3 Розділу 3 Тендерної документації зазначено інформацію про Формальні (несуттєві) помилки. Відтак, повідомляємо вам про те, що Тендерна документація містить приклади формальних помилок: у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі;
у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа.
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України 15 квітня 2020 року № 710 та Закон України «Про публічні Закупівлі» не містить жодної вимоги зазначати ще якісь інші приклади чи кількість таких прикладів формальних помилок. Відтак, Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене замовником жодним чином не порушено положення Закону щодо складання тендерної документації.
Дата публікації звіту:
20.12.2021 12:14
Запити/Пояснення
Номер:
582b7fc961ab4ed0a41b48ec83dced8b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2021 13:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою «Ноутбуки» ( ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), очікуваною вартістю 31 903 680,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-003371-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
53650e797bdf4c6c9411e347545872c4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.12.2021 16:58
Опис:
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 №403 "Деякі питання надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти".
Придбання ноутбуків для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)( Ноутбуки)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої Техніко – економічного обгрунтування завдання Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою КМУ від 25.07.2002 № 1048, на підставі постанови КМУ від 17.03.2021 № 228 "Про реалізацію експериментального проекту з організації проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)".
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі. Забезпечення потреби у ноутбуках для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання, в тому числі в умовах карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Розрахунок очікуваної вартості також, здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників та різних постачальників. Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення Згідно з рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 26 травня 2021 року № 192, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2021 р. № 403.
Веб-сайт: http://oblosvita.te.ua/news/4944-obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli