• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)

Завершена

645 193.00 UAH з ПДВ
Номер: 6cd9a9cac6324173aa5c970f0f6fb83f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-02-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.09.2021 13:38 - 24.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.09.2021 № 461 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 461 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-29-001320-b 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 140-64-65, sugarenkoinna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення пункту 4ˡ Постанови № 710 За результатами моніторингу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 17.09.2021, Замовником усунуто порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.08.2021 № 216/1, укладеним з фізичною особою-підприємцем Шафаренко Мариною Дмитрівною на підставі Додаткової угоди від 09.09.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2021, договір про закупівлю від 10.08.2021 № 216/1 (далі – Договір), укладений між Замовником та фізичною особою-підприємцем Шафаренко Мариною Дмитрівною, протокол засідання тендерного комітету від 20.08.2021 № 44, додаткова угода від 20.08.2021, додаткова угода від 09.09.2021, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 06.09.2021 та 10.09.2021. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та згідно отриманого пояснення Замовника від 08.09.2021 установлено незабезпечення Замовником вимог пункту 4ˡ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанова № 710) стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону Замовником неправомірно застосовано дану переговорну процедуру закупівлі по закупівлі шкільних меблів. Так, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель слідує, що Замовником в обґрунтуванні зазначено підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом із указаними ідентифікаторами проведених закупівель за номерами UA-2021-06-07-008893-b та UA-2021-07-09-001949-c. Однак, в ході моніторингу установлено, що по процедурі відкритих торгів за номером UA-2021-06-07-008893-b, яку зазначено в обґрунтуванні про проведення даної переговорної процедури закупівлі, торги не відбулися у зв’язку із відхиленням усіх тендерних пропозицій, а не через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 21.09.2021 14:10 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2021 14:10

Запити/Пояснення