-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)
Завершена
645 193.00
UAH з ПДВ
Номер:
6cd9a9cac6324173aa5c970f0f6fb83f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-02-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2021 00:00
Період моніторингу:
02.09.2021 13:38 - 24.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.09.2021 № 461
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 461
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-29-001320-b 29.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення пункту 4ˡ Постанови № 710
За результатами моніторингу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 17.09.2021, Замовником усунуто порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.08.2021 № 216/1, укладеним з фізичною особою-підприємцем Шафаренко Мариною Дмитрівною на підставі Додаткової угоди від 09.09.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2021, договір про закупівлю від 10.08.2021 № 216/1 (далі – Договір), укладений між Замовником та фізичною особою-підприємцем Шафаренко Мариною Дмитрівною, протокол засідання тендерного комітету від 20.08.2021 № 44, додаткова угода від 20.08.2021, додаткова угода від 09.09.2021, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 06.09.2021 та 10.09.2021.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та згідно отриманого пояснення Замовника від 08.09.2021 установлено незабезпечення Замовником вимог пункту 4ˡ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанова № 710) стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону Замовником неправомірно застосовано дану переговорну процедуру закупівлі по закупівлі шкільних меблів.
Так, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель слідує, що Замовником в обґрунтуванні зазначено підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом із указаними ідентифікаторами проведених закупівель за номерами UA-2021-06-07-008893-b та UA-2021-07-09-001949-c.
Однак, в ході моніторингу установлено, що по процедурі відкритих торгів за номером UA-2021-06-07-008893-b, яку зазначено в обґрунтуванні про проведення даної переговорної процедури закупівлі, торги не відбулися у зв’язку із відхиленням усіх тендерних пропозицій, а не через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
21.09.2021 14:10 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2021 14:10
Запити/Пояснення
Номер:
5948c3e58d7247ba9039c0596aadcd1c
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.09.2021 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-001320-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
24f74309ba1f450c890adb30b2bc7a83
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.09.2021 14:59
Опис:
Для оголошення закупівлі за кодом ДК 021-2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики) було проведено моніторинг цін на цей товар станом на 1 липня 2021 року, шляхом вивчення цін на майданчиках ProZorro.
Номер:
5594f81b0edc4a388d8c176056b39ee1
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2021 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-29-001320-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення стосовно правомірності застосування переговорної процедури згідно пункту 1 частини 2 статті 40 Закону при тому, що по процедурі відкритих торгів за номером UA-2021-06-07-008893-b, яку зазначено в обгрунтуванні про проведення даної переговорної процедури закупівлі, торги не відбулися у зв"язку із відхиленням усіх тендерних пропозицій, а не через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d70bec7b53994960b7a51c9338897db4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.09.2021 10:27
Опис:
Доброго дня.
Для усунення порушення по проведенню переговорної процедури закупівлі товару «Шкільні меблі (Навчальне обладнання: навчальне обладнання для оснащення кабінету географії, біології, історії, зарубіжної літератури, фізики, англійської мови, української мови та літератури, математики) Відділом освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області було прийнято рішення про розірвання Договору на постачання товару.