-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ
Завершена
94 766 155.77
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 947 661.56 UAH
мін. крок: 1% або 947 661.56 UAH
Номер:
ab9c627d74444ac598fcfc08b59573ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 16:47 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.10.2021 № 515
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 515
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-28-010907-b 28.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника, затверджену рішення тендерного комітету на підставі протоколу від 05.08.2021 № 05/08-13. UA-2021-07-28-010907-b (зі змінами), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР ПРОД» (далі – ТОВ «ПАРТНЕР ПРОД») та комунального підприємства «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2021 № 06/09. UA-2021-07-28-010907, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 06.09.2021, договір від 07.10.2021 № 07/10-5, укладений між Замовником та ТОВ «ПАРТНЕР ПРОД» (далі - Договір), додаткова угода від 07.10.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель та протокол засідання тендерного комітету від 24.09.2021 № 24/09. UA-2021-07-28-010907-b щодо продовження строку для укладання договору.
Період усунення порушень:
25.10.2021 15:49 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
0fe3a7219ed440f7b2a3b1e67ffc5fc2
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-28-010907-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Чому Вами за результатом проведення торгів не укладено договір з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі, а саме, з товариством з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР ПРОД» у строк не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2021, чим не дотримано вимоги частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
3b73b9c99aa64d62b56b25a4a0e27cf4
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.10.2021 18:05
Опис:
Листом від 28.07.2021 № 1/6-336 Департаментом надіслано запит на виділення додаткових коштів у сумі 94 766 155,77 грн, проте стоном на 24.09.2021 не виділено запитувані кошти.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
В даному випадку обґрунтована необхідності у продовженні строку для укладання договору про закупівлю є відсутність відповідного фінансування та необхідність у виконанні послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Необхідно зазначити, що станом на 11.10.2021 не виділено додаткових коштів на Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Разом з цим, ураховуючи термінову необхідність у наданні зазначених послуг, Замовником перерозподілено кошти для укладення договору за рахунок внесення змін у діючі договори про закупівлю інших послуг.
Наразі договір про закупівлю послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ, і відповідна додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, на узгоджені у Учасника-Переможця тендеру.
Номер:
041f19ff38464ee89f4298ddcee5a2be
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-28-010907-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f838c6639beb4a7198e0495c9d2e096b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.10.2021 16:54
Опис:
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta)
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг)
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Обґрунтування кількісних характеристик здійснювалось на підставі Рішення Дніпровської міської ради від 21.10.2020 № 6/62 «Про внесення змін до програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 – 2024 роки, з урахуванням звернень громадян м. Дніпро.
Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувану вартість на надання послуг з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97.
Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції.
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Очікувана вартість закупівлі становить: 94 766 155,77 грн. з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154.
Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення:
Листом від 28.07.2021 № 1/6-336 Департаментом надіслано запит на виділення додаткових коштів у сумі 94 766 155,77 грн
Номер:
272624dfd551493b802db7de876790a4
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2021 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-28-010907-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Чому повідомлення про внесення змін до договору від 07.10.2021 № 07/10-5, укладеного між Вами та ТОВ «ПАРТНЕР ПРОД», оприлюднене в електронній системі закупівель з порушенням вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - 13.10.2021, тобто на 4-й робочий день після внесення змін на підставі додаткової угоди від 07.10.2021 № 1 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2a318f5ba1e34241bf2cc19dc069fe0b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.10.2021 14:33
Опис:
Відповідно до Наказу від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, Замовником 07 жовтня 2021 року укладено додаткову угоду № 1 до договору від 07.10.2021 № 07/10-5.
Відповідно до ст. 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Замовником о 17:09 годині 12 жовтня 2021 року розміщено інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів та завантаження додаткову угоду № 1 від 07.10.2021 до договору від 07.10.2021 № 07/10-5, чим дотримано усі строки.
Щодо накладення КЕП замовника повідомляємо таке.
о 17:09 годині 12 жовтня 2021 року Замовником оприлюднено додаткову угоду № 1 до договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, а також накладено кваліфікований електронний підпис.
Разом з цим, вранці 13 жовтня 2021 року Замовником під час перевірки інформації щодо договору виявлено відсутність накладеного КЕП. З метою виправлення зазначеної технічної помилки Департаментом заново накладено КЕП о 8:53 годині 13 жовтня 2021 року.
Замовником надіслано звернення до електронного майданчика з проханням виправити помилку та відобразити інформацію стосовно дати накладення попереднього КЕП 12 жовтня 2021 року, або у разі відсутності такої можливості підтвердити наявність технічних помилок, збоїв, тощо.
Також, необхідно зазначити, що законодавцем в Наказі від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» не зобов’язано Замовника накладати КЕП протягом якогось чіткого проміжку часу.
Отже, Замовником не порушено порядок публікації