-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул.Шкільна в с.Грабовець Стрийського району Львівської області
Завершена
6 151 071.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 755.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 755.36 UAH
Номер:
d69fa542ab0b43e8b9084927f920459d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-30-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2021 00:00
Період моніторингу:
30.09.2021 17:02 - 26.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 430
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 30.09.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.09.2021 № 430
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-07-28-001565-c 28.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням тендерного комітету Грабовецько - Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області (далі - Замовник) від 12.08.2021, тендерну пропозицію ТОВ «Брати», протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021 року, договір від 21.09.2021 №1 (далі - Договір), пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 07.10.2021 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) .
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04370998/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
На запит Держаудитслужби від 05.10.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 07.10.2021 надав пояснення, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник зазначив, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області» та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до розробленої (рішення сесії №67 від 18.02.2021р. «Про надання дозволу на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області») та затвердженої проектно-кошторисної документації, експертного звіту №375.4293.21.3288 від 22.06.2021р. щодо розгляду проектної документації (рішення сесії №208 від 09.07.2021р. «Про затвердження проектно-кошторисної документації та експертного звіту на «Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області»).
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог розділу 1 Додатка №2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Відповідно до вимог «Технічного завдання» Додатку 3 до тендерної документації - передбачено виконання робіт з улаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами тип лінії 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8 та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по трафарету, тип лінії: 1.14.1, 1.14.3.
Крім того, відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №2-1-6, наданої у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «Брати», будуть також передбачені роботи з улаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами тип лінії 1.1, 1.2, 1.4 - 1.8 та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по трафарету, тип лінії: 1.14.1, 1.14.3.
Однак, моніторингом встановлено, що надана довідка про наявність обладнення і матеріально-технічної бази, учасником-переможцем ТОВ «Брати» від 04.08.2021 року №Б-209 не містить маркувальних машин, які необхідно використовувати при виконанні робіт улаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по трафарету, чим порушено вимоги розділу 1 Додатка №2 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 20.09.2021 №1.
Період усунення порушень:
26.10.2021 10:38 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник здійснив усі необхідні дії для усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема дії щодо припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, звернувшись до Підрядника з проханням розірвати Договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України листом від 02.11.2021 року №03-08/1142, а отже усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку.
Дата публікації звіту:
02.11.2021 18:17
Запити/Пояснення
Номер:
35995cfa71ad4915ba63738eac16caeb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2021 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ac2c74f80084f5e97cdbad036988d6d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.10.2021 15:52
Опис:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області» та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до розробленої (рішення сесії №67 від 18.02.2021р. «Про надання дозволу на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області») та затвердженої проектно-кошторисної документації, експертного звіту №375.4293.21.3288 від 22.06.2021р. щодо розгляду проектної документації (рішення сесії №208 від 09.07.2021р. «Про затвердження проектно-кошторисної документації та експертного звіту на «Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області»).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільна в с. Грабовець Стрийського району Львівської області» не розміщувалося на сторінці власного веб-сайту Грабовецько-Дулібівської сільської ради, оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ №710 «Про ефективне використання державних коштів» не покладають на замовника обов’язку оприлюднювати дану інформацію.