-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
навчальне обладнання для кабінету фізики (39162100-6)
Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місцезнаходження: 29005, Хмельницька обл., місто Хмельницький, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1. Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
8 040 318.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 202.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 202.00 UAH
Номер:
1119754054284250a31d467c418b97b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-02-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
02.11.2021 14:38 - 24.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 №477
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 01.11.2021 №003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 №477
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-07-28-005992-b 28.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.08.2021 (протокол № 24), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО», товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.09.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.09.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.09.2021 № 41, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2021, договір від 11.10.2021 № 9-2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.11.2021 року.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 розділу V тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками довідки(ок) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків чи відсутність залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», установлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 17.08.2021 № 031-01-3/489, видану акціонерним товариством «ОТП БАНК», яка містить інформацію про відкриті поточні рахунки, проте не містить інформації про залишки чи відсутність залишків коштів на вказаних рахунках, що не відповідає вимогам пункті 2 розділу V тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» через його невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» до аукціону.
Як наслідок, відкриті торги автоматично не відмінилися електронною системою закупівель відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
22.11.2021 09:24 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2021 09:24
Оскарження висновку в суді
Опис:
Комунальним закладом "Центр організаційно-господарского забезпечення закладів освіти" 03.12.2021 р. подано до Хмельницького окружного адміністративного суду Позовну заяву про визнання протиправним і скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби
Дата публікації:
03.12.2021 12:36
Дата відкриття провадження:
07.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
560/17180/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на Висновок
Комунальним закладом «Центр організаційно господарського забезпечення закладів освіти» (далі – Замовник) розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-28-005992-b затвердженого 22.11.2021 року (далі – Висновок).
Керуючись положенням визначеним абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон №922-VIII): «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
У розділі третьому констатуючої частини Висновку зазначено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Згідно положення частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII (далі – Закон №2939-XII) передбачено, що Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Розділом ІІІ Закону №2939-XII встановлено виключний перелік прав, обов’язків та зазначено відповідальність органу державного фінансового контролю.
Водночас, у Законі №922-VIII та Законі №2939-XII відсутні положення, якими передбачено право органу державного фінансового контролю встановлювати вимоги щодо розірвання укладених Замовником договорів.
У розділі другому констатуючої частини Висновку зазначено: «За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено».
Статтею 43 Закону №922-VIII встановлено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Договір від 11.10.2021 №9-2021 укладений із ТОВ «БМС ТЕХНО» відповідає вимогам Закону та вказаний договір не може бути визнаний нікчемним згідно вимог статті 43, тому у Замовника відсутні правові підстави для розірвання вказаного договору.
Крім того, опублікований Висновок не містить відомостей щодо жодного порушення при укладанні договору.
Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків, а саме не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» у зазначеному у Висновку спосіб, а саме шляхом розірвання договору поставки товару, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи – ТОВ «БМС ТЕХНО» та матиме негативні наслідки для Замовника та постачальника за договором, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками.
Враховуючи, що Висновок не містить виявлених порушень у документах тендерної пропозиції учасника переможця та порушень під час укладення договору, орган державного фінансового контролю в особі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, вийшло за межі наданих йому повноважень в частині зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановлений законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та цивільного кодексу України, а тому Висновок про результати моніторингу від 22.11.2021 є протиправним.
Висновок від 22.11.2021 складено з порушенням вимог закону України «Про публічні закупівлі» та закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» тому він підлягає скасуванню.
Дата публікації звіту:
25.11.2021 09:04
Запити/Пояснення
Номер:
f6cb10b8a17840e9b5cbef976d063ab8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.11.2021 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Навчальне обладнання для кабінету фізики (39162100-6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-28-005992-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0026aa4d9e4d472d83a61eff373ab890
Назва:
На запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення щодо процедури закупівлі за предметом «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (навчальне обладнання для кабінету фізики).
Дата опублікування:
04.11.2021 12:50
Опис:
Відповідно до п.2 розпорядження КМУ від 27.11.2019 № 1109-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік» встановлено, що використання освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторіями здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки України.
Визначення технічних характеристик предмету закупівлі здійснювалося згідно наказу МОН України від 02.11.2017 №1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» та наказу МОН України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій» .
Протоколом робочої групи у складі працівників Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти Хмельницької обласної ради та комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» на підставі пропозицій наданих органами управління освітою районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та закладів професійної (професійно-технічної) освіти, отриманих прайс-листів, затверджено перелік обладнання, технічні характеристик та очікувану вартість для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій.
Пропозиції щодо переліків обладнання були надіслані Хмельницькою обласною адміністрацією на погодження до Міністерства освіти і науки України.
Міністерством освіти і науки України видано наказ від 11.08.2020 №1036 «Про затвердження деяких переліків погоджених пропозицій обласних державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році», яким затверджено технічні характеристики обладнання.
Наказом Департаменту освіти і науки Хмельницької облдержадміністрації від 01.06.2020 №143-од «Про здійснення централізованих закупівель», комунальному закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти» делеговано проведення відповідних закупівель. Тендерним комітетом було опрацьовано матеріали стосовно сформованої потреби у навчальних кабінетах та STEM-лабораторіях та на підставі погоджених МОН України технічних та якісних характеристик обладнання було розроблено відповідну тендерну документацію.
Посилання на власний веб-сайт:
http://centr-ogzzo.com.ua/