• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 17b2c106339b465eac4f0b7c20a82a1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-29-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.11.2021 09:32 - 22.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.11.2021 № 683 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби 26.11.2021 № 683 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-07-28-005194-b 28.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, Savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення п. 8 ч. 2 ст.22, ч. 16 ст. 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.07.2021 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «СЕОЛТА-ПРОЕКТ», ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ», ТОВ «ЖК – Гарант», вимогу про усунення невідповідностей, протоколи засідання тендерного комітету від 20.08.2021 № 5, від 27.08.2021 № 6, від 31.08.2021 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2021, договір від 17.09.2021 № 430, додаткові угоди від 08.10.2021 № 1, від 08.12.2021 № 2, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.12.2021 та 09.12.2021. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що проєкт договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ», зокрема щодо надання довідки з АТ «Банк Альянс» про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності (відповідно до частини 1 розділу ІІ Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73). Враховуючи вищезазначене, довідка з банку не відносяться до фінансової звітності, а отже Замовником порушено частину 16 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 17.12.2021 08:57 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 08:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про виконання висновку моніторингу 30.11.2021 року згідно наказу від 26.11.2021 № 683 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт будівлі №9/4 (їдальня) в/ч 0598, в/м № 9, м. Старокостянтинів, Хмельницька область, КОД ДК 021:2015 - 45453000-7.» (ID-моніторингу: UA-M-2021-11-29-000034). 17.12.2021 року було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі в якому зазначено про наявність порушень. Слід вказати, що зобов’язальна частина висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 17.12.2021 року) містить зобов’язання для КЕВ м. Хмельницький, а саме: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому. Повідомляємо Вас, що КЕВ м. Хмельницький ознайомився із висновком ДержаудитСлужби та не буде допускати такі порушення в подальшому.
Дата публікації звіту: 17.12.2021 10:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.12.2021 10:21

Запити/Пояснення