-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
17b2c106339b465eac4f0b7c20a82a1a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 09:32 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-07-28-005194-b 28.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення п. 8
ч. 2 ст.22, ч. 16 ст. 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.07.2021 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «СЕОЛТА-ПРОЕКТ», ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ», ТОВ «ЖК – Гарант», вимогу про усунення невідповідностей, протоколи засідання тендерного комітету від 20.08.2021 № 5, від 27.08.2021 № 6, від 31.08.2021 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2021, договір від 17.09.2021 № 430, додаткові угоди від 08.10.2021 № 1, від 08.12.2021 № 2, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.12.2021 та 09.12.2021.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що проєкт договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ», зокрема щодо надання довідки з АТ «Банк Альянс» про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності (відповідно до частини 1 розділу ІІ Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73).
Враховуючи вищезазначене, довідка з банку не відносяться до фінансової звітності, а отже Замовником порушено частину 16 статті 29 Закону.
Період усунення порушень:
17.12.2021 08:57 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 08:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про виконання висновку моніторингу
30.11.2021 року згідно наказу від 26.11.2021 № 683 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт будівлі №9/4 (їдальня) в/ч 0598, в/м № 9, м. Старокостянтинів, Хмельницька область, КОД ДК 021:2015 - 45453000-7.» (ID-моніторингу: UA-M-2021-11-29-000034).
17.12.2021 року було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі в якому зазначено про наявність порушень.
Слід вказати, що зобов’язальна частина висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 17.12.2021 року) містить зобов’язання для КЕВ м. Хмельницький, а саме:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Повідомляємо Вас, що КЕВ м. Хмельницький ознайомився із висновком ДержаудитСлужби та не буде допускати такі порушення в подальшому.
Дата публікації звіту:
17.12.2021 10:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.12.2021 10:21
Запити/Пояснення
Номер:
9a2cf9f3e2b24ea7b84c867e07930336
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2021 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту будівлі №9/4 (їдальня) в/ч 0598, в/м № 9, м. Старокостянтинів,Хмельницька область, КОД ДК 021:2015 - 45453000-7, замовником якої є Квартирно-експлуатаційний відділ міста Хмельницький (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-28-005194-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6090d8b0d874433cbc1a0c59b15a4892
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
01.12.2021 17:44
Опис:
Пояснення
Наказом Міністерства оборони України від 05 червня 2019 року №284 затверджено «Положення про організацію будівництва об’єктів у Міністерстві оборони України» (далі по тексту – Положення). Даний документ визначає порядок планування, проектування, організації та фінансування будівництва об’єктів житлового фонду та об’єктів загальновійськового і спеціального призначення військових частин Збройних Сил України.
Відповідно до п.1.4 Положення, будівництво, реконструкція та капітальний ремонт об’єктів ЗС України (у тому числі, виконання перед проектних, вишукувальних , проектних, будівельних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) здійснюється відповідно до : для об’єктів загальновійськового і спеціального призначення – Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України за відповідною бюджетною програмою (підпрограмою) на відповідний рік.
Так, Планом будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021 рік було передбачено об’єкт «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області». На 2021рік в «Плані» було визначено етап виготовлення проектно-кошторисної документації по цьому об’єкту. На підставі цього, Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький було оголошено торги з метою закупівлі робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації, номер закупівлі UA-2021-04-15-003834-a (спрощена закупівля).
За результатами електронного аукціону було обрано переможців ТОВ «КБ Архпростір». На підставі укладеного договору№189 від 19.05.2021р. із Товариством з обмеженою відповідальністю «КБ Архпростір » щодо виготовлення ПКД та проведення експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» на суму 260 660,00, останнім було виготовлено проектно-кошторисну документацію та проведено державну експертизу документації.
Відповідно до проектно-кошторисної документації та отриманого експертного звіту (позитивний) на об’єкт «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» кошторисна вартість об’єкта складала 26 693,063 тис.грн.
Згідно розгляду проектної документації та кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» було отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза».
Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області», а саме наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі = Всього по зведеному кошторисному розрахунку –(( Разом по главі 10 + Разом по главі 12) х1,2). В результаті всього по зведеному кошторисному розрахунку 26 693,063 тис.грн.
Разом по главі 10—384,044 тис.грн.; Разом по главі 12- 316,990 тис. грн..
Отже, очікувана вартість закупівлі становить:
26693,063 – ((384,044+316,990)х1,2)=25851,8222.
Планом затвердженим 27.02.2021 року було передбачено фінансування 1000,00тис.грн. на даний об’єкт, а Змінами №4 від 20.11.2021р. було передбачено фінансування 1000,00тис. грн.. і того передбачена сума на об’єкт склала 2000,000 тис. грн.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ТОВ «КБ Архпростір» на підставі договору №189 від 19.05.2021р., а саме локальних кошторисів та відомісті обсягів робіт, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області».
Номер:
b7aa0491a48b40729c9469c5fd8a2068
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2021 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
db3ab9f079b94fe5b19990f5fe3836fb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.12.2021 13:28
Опис:
Пояснення
Наказом Міністерства оборони України від 05 червня 2019 року №284 затверджено «Положення про організацію будівництва об’єктів у Міністерстві оборони України» (далі по тексту – Положення). Даний документ визначає порядок планування, проектування, організації та фінансування будівництва об’єктів житлового фонду та об’єктів загальновійськового і спеціального призначення військових частин Збройних Сил України.
Відповідно до п.1.4 Положення, будівництво, реконструкція та капітальний ремонт об’єктів ЗС України (у тому числі, виконання перед проектних, вишукувальних , проектних, будівельних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) здійснюється відповідно до : для об’єктів загальновійськового і спеціального призначення – Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України за відповідною бюджетною програмою (підпрограмою) на відповідний рік.
Так, Планом будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення Збройних Сил України на 2021 рік було передбачено об’єкт «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області». На 2021рік в «Плані» було визначено етап виготовлення проектно-кошторисної документації по цьому об’єкту. На підставі цього, Квартирно-експлуатаційним відділом міста Хмельницький було оголошено торги з метою закупівлі робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації, номер закупівлі UA-2021-04-15-003834-a.
В даному випадку відбувалася спрощена закупівля. ПОСИЛАННЯ НА ЗАКУПІВЛЮ, НА ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ ПРОЗОРО: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-15-003834-a.
За результатами електронного аукціону було обрано переможців ТОВ «КБ Архпростір». На підставі укладеного договору№189 від 19.05.2021р. із Товариством з обмеженою відповідальністю «КБ Архпростір » щодо виготовлення ПКД та проведення експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» на суму 260 660,00, останнім було виготовлено проектно-кошторисну документацію та проведено державну експертизу документації.
Відповідно до проектно-кошторисної документації та отриманого експертного звіту (позитивний) на об’єкт «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» кошторисна вартість об’єкта складала 26 693,063 тис.грн.
Згідно розгляду проектної документації та кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» було отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза».
Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області» здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області», а саме наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі = Всього по зведеному кошторисному розрахунку –(( Разом по главі 10 + Разом по главі 12) х1,2). В результаті всього по зведеному кошторисному розрахунку 26 693,063 тис.грн.
Разом по главі 10—384,044 тис.грн.; Разом по главі 12- 316,990 тис. грн..
Отже, очікувана вартість закупівлі становить:
26693,063 – ((384,044+316,990)х1,2)=25851,8222.
Планом затвердженим 27.02.2021 року було передбачено фінансування 1000,00тис.грн. на даний об’єкт, а Змінами №4 від 20.11.2021р. було передбачено фінансування 1000,00тис. грн.. і того передбачена сума на об’єкт склала 2000,000 тис. грн.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої ТОВ «КБ Архпростір» на підставі договору №189 від 19.05.2021р., а саме локальних кошторисів та відомісті обсягів робіт, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі 9/4 (їдальня) м. Старокостянтинів, Хмельницької області».