-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
ed33b7b3e20a434a9cd64190de2464f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 15:02 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2021-07-28-000996-a 28.07.2021 Військова частина 1471 (код 23311530) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасність відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота та своєчасність відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Військової частини 1471 (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом від 27.07.2021р. №1058 (зі внесеними змінами від 17.08.2021 року №1160), вимоги про усунення порушення від 09.08.2021р. (UA-2021-07-28-000996-a.a1), від 17.08.2021р. (UA-2021-07-28-000996-a.a2) та надані рішення Змовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та ТОВ «ГРАНД КОНСАЛТ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2021р. №1237, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 24.09.2021р. № 358-21.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-07-28-000996-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників торгів відповідають умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень:
24.12.2021 10:54 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 10:54
Запити/Пояснення
Номер:
49e1ddd5a8b3498ba3a5bcac07246d87
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2021 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Повсякденний набір сухих продуктів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-28-000996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3c5d10c860cd4dd58f9f61b98c9cafac
Назва:
Відповідь на запит щодо проведення закупівлі повсякденних наборів сухих продуктів
Дата опублікування:
20.12.2021 14:45
Опис:
Документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, додаються.
Номер:
ee1dab9ca52140f4ba878aa442652880
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2021 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Повсякденний набір сухих продуктів» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-28-000996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимоги на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону та інші вимоги до учасника визначені в Додатку 4 ТД.
Згідно із п.п. 2 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації, якщо учасник не є виробником предмета закупівлі та не може підтвердити наявність необхідного обладнання для виробництва товару, повинен надати сканований оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується можливість поставки товару учасником у конкретній кількості, зі строками придатності та в терміни, що вказані у тендерній документації та пропозиції учасника торгів. Гарантійний лист повинен містити номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі та Замовника згідно оголошення, а також вихідний номер та дату реєстрації у виробника даного листа
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що учасник ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не оприлюднив сканований оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки товару у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 1 частини 16 статті 29 Закону зазначено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Чому Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» кваліфікаційним критеріям?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ac3cf59fb3b34454ae41a6ffb095178f
Назва:
Відповідь на запит щодо розгляду ТОВ "Факбрика смаку"
Дата опублікування:
20.12.2021 15:10
Опис:
Згідно із п.п. 2 п. 1 Додатку 4 до тендерної документації: "2) якщо учасник не є виробником предмета закупівлі та не може підтвердити наявність необхідного обладнання для виробництва товару, повинен надати сканований оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується можливість поставки товару учасником у конкретній кількості, зі строками придатності та в терміни, що вказані у тендерній документації та пропозиції учасника торгів. Гарантійний лист повинен містити номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі та Замовника згідно оголошення, а також вихідний номер та дату реєстрації у виробника даного листа;".
ТОВ "Фабрика смаку" є виробником даного товару та надала Замовнику всі документи, які вимагалися тендерною документацією (підтвердження додається).