-
Переговорна процедура
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
92310000-7 — Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів (Послуги з організації та проведення ХІІ Одеського Міжнародного Кінофестивалю)
Предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e313cc8ff9164f62ba2fd75603f35d31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 14:04 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2021 Одеса № 445
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.08.2021 № 445
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2021-07-27-011819-b 27.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності річного плану закупівель вимогам Закону встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності річного плану вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного» (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.07.2021 в електронній системі закупівель, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2021 № 29 та від 06.08.2021 № 32, обґрунтування застосування переговорної процедури оприлюднене в електронній системі закупівель 27.07.2021, договір від 07.08.2021 № КФ-21, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 11.08.2021 згідно з додатковою угодою від 07.08.2021 № 1, пояснення та документи Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 10.08.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що 27.07.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури за номером ІD: UA-2021-07-27-011819-b на придбання послуг з організації та проведення ХІІ Одеського Міжнародного Кінофестивалю (ДК 021:2015:92310000-7: Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів), очікуваною вартістю 2 000 000,00 гривень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 10.08.2021 інформацію, що не спростовує виявлених порушень Замовника.
Аналізом питання відповідності річного плану вимогам Закону встановлено, що річний план не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету, чим не дотримано вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
12.08.2021 16:41 - 31.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2021 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на висновок Державної аудиторської служби України від 12.08.2021 року щодо переговорної процедури закупівлі UA-2021-07-27-011819-b Послуги з організації та проведення ХІІ Одеського Міжнародного Кінофестивалю згідно ДК 021:2015: 92310000-7 — Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів.
Для усунення виявленого порушення, Державній аудиторській службі України було направлено всі документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, а також через електронну систему закупівель було оприлюднено Протокол №32 про технічну помилку.
Враховуючи те, що ХІІ Одеський Міжнародний Кінофестиваль добігає кінця 21 серпня 2021 року, та Договір, підписаний та оприлюднений, виконаний на 70 %, його не має можливості розірвати.
Дата публікації звіту:
19.08.2021 01:17
Запити/Пояснення
Номер:
bff8ff782e4a4f77bb5fb8bbbca44e27
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.08.2021 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
df19b9326a264b7dad7bbc88cf45c2c9
Назва:
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2021-08-09 11:22:22 Моніторинг UA-M-2021-08-06-000053.
Дата опублікування:
10.08.2021 14:08
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 9.08.2021 року щодо переговорної процедури закупівлі UA-2021-07-27-011819-b Послуги з організації та проведення ХІІ Одеського Міжнародного Кінофестивалю згідно ДК 021:2015: 92310000-7 — Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів.
Питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі наступних документів:
1. Договір № 001 про передачу виключного права на використання твору від 18 травня 2010 року, зі змінами;
2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права від 13 травня 2010 року № 33226;
3. Ліцензійний договір № 138921 на право користування знаком для товарів і послуг «Одеський Міжнародний Кінофестиваль (ОМКФ)» від 12 травня 2011 року;
4. Ліцензійний договір № 235322 на право користування знаком для товарів і послуг «Odessa International Film Festival (OIFF) (ОМКФ)» від 2 лютого 2018 року;
5. Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 235322 зареєстроване в Державному реєстрі свідоцтв України на знаки для товарів і послуг 11 грудня 2017 року;
6. Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 138921 зареєстроване в Державному реєстрі свідоцтв України на знаки для товарів і послуг 10 травня 2011 року;
7. Договір № 003 про надання права на використання твору образотворчого мистецтва (статуетка «ЗОЛОТИЙ ДЮК») на виключній основі (виключна субліцензія) від 5 липня 2010 року;
8. Статут товариства з обмеженою відповідальністю «Український кінофестиваль» (нова редакція), затверджений протоколом загальних зборів засновників № 4 від 5 вересня 2013 року.
9. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «Український кінофестиваль».
10. Наказ 22/1-КП про вступ на посаду директора ТОВ «Український кінофестиваль» Грищенка Андрія Степановича.
11. Протокол №6 від 2.11.18 Загальних сборів учасників ТОВ «Український кінофестиваль» про призначення нового директора.
12. Кошторис на проведення ХІІ Одеського Міжнародного Кінофестивалю 2021 року.
13. Наказ Департаменту культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації №132 від 19 липня 2021.
Посилання на сторінку власного вебсайту:
http://muzkomediya.com/prozorro/20210727-poslugi-zi-stvorjuvannja-ta-interpretuvannja-tvoriv.pdf
Питання: Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі? Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь: У зв’язку з тим, що на електронному майданчику не розроблено функціонал, який забезпечує завантаження документів під час оприлюднення наміру про укладання договору, та також через те, що намір про укладання договору формується автоматично електронною системою, технічно немає можливості завантажити документи під час оприлюднення наміру про укладання договору про закупівлю.
Надаємо Вам всі документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі у PDF форматі через електронну систему закупівлі.