• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери форм-фактора ноутбук

ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»

Завершена

46 633 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 233 166.00 UAH
Номер: 5550d97ea03a47179a6436ffc2fa626f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-18-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.11.2021 13:33 - 10.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2021 №664 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.11.2021 №664 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-07-27-011352-b 27.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 та 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виконання рішення органу оскарження - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виконання рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27 липня 2021 року №20), вимоги про усунення порушення UA-2021-07-27-011352-b.b1 від 28 липня 2021 року, UA-2021-07-27-011352-b.b2 від 05 серпня 2021 року, UA-2021-07-27-011352-b.b3 від 06 серпня 2021 року, UA-2021-07-27-011352-b.c4 від 09 серпня 2021 року, UA-2021-07-27-011352-b.c5 та UA-2021-07-27-011352-b.c6 від 10 серпня 2021 року, UA-2021-07-27-011352-b.c7 від 11 серпня 2021 року, UA-2021-07-27-011352-b.a8, UA-2021-07-27-011352-b.b9, UA-2021-07-27-011352-b.b10 та UA-2021-07-27-011352-b.a11 від 16 серпня 2021 року, рішення Замовника від 02 серпня 2021 року, від 09 серпня 2021 року, від 10 серпня 2021 року, від 12 серпня 2021 року, від 13 серпня 2021 року та від 19 серпня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «Український Дата-Центр», ТОВ «Енсоф», ТОВ «БМС Техно», ТОВ «Еверест Лімітет», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 10:57 год. 22 вересня 2021 року та до 14:48 год. 04 листопада 2021 року, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 11 листопада 2021 року №84, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26 жовтня 2021 року №24269-р/пк-пз та пояснення від 30 листопада 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція, у будь якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерної документацієї. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Енсоф», якого допущено до аукціону, не містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енсоф» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енсоф» як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а за результатами розгляду тендерних пропозицій допустив його до аукціону. Також, установлено, що відповідно до пункту 3 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. При цьому, банківська гарантія у вигляді електронного документа (файл «БГ-6487.pdf») учасника ТОВ «Український Дата-Центр», якого допущено до аукціону, не містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Водночас, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що акціонерним товариством «РВС Банк» на банківську гарантію накладено електронну цифрову печатку, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Український Дата-Центр» у разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а за результатами розгляду тендерних пропозицій допустив його до аукціону. Вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини другої статті 32 Закону, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Крім того, установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Водночас, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 34213000-5 – «Персональні комп’ютери».
Період усунення порушень: 01.12.2021 16:17 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.12.2021 16:17

Запити/Пояснення