-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)
Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)
Торги не відбулися
3 707 179.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 535.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 535.89 UAH
Номер:
b7d2fc950e0345e498fa0cb48790777a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-27-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2021 00:00
Період моніторингу:
27.09.2021 11:58 - 21.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2021 № 549
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.09.2021 № 549
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-27-009216-b, 27.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування норм частини першої статті 31 Закону (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»), надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Ладижинської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (зі змінами) (далі – тендерна документація); протокол від 27.08.2021 № 51; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 30.08.2021; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр-Монтаж-Енерго»; протокол від 02.09.2021 № 57; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 14.09.2021; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» (далі – ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»); протокол від 17.09.2021 № 63; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу 30.09.2021.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником не виконано вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710). Так, інформація за посиланням https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/ news/1627470617, яке надане в поясненні Замовника, що оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 30.09.2021, фактично не містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, як це передбачено Постановою № 710 (розміщена інформація під назвою «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування якості предмета закупівлі», яка містить загальні дані про Замовника та перелік документів для подання учасником процедури закупівлі).
В ході моніторингу установлено також, що в порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» на виконання вимоги пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» надало «Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що передбачається використовувати для виконання робіт» від 12.08.2021 № 2, де в пункті 18 зазначено апарат зварювальний стиковий IF 315. Проте, ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» не виконано вимогу пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації та документально не підтверджено право власності (користування) на апарат зварювальний стиковий IF 315, який зазначено в довідці.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» надано видаткову накладну від 15.09.2020 № 1509/12 на інший апарат – «апарат зварювальний стиковий IF 250», яка врахована Замовником. Відповідно до пояснення Замовника, що оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 30.09.2021, невідповідність інформації викладеної в «Довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що передбачається використовувати для виконання робіт» від 12.08.2021 № 2 та у видатковій накладній від 15.09.2020 № 1509/12 вважається останнім як формальна помилка.
Однак, дана невідповідність не може бути віднесена до формальних помилок, виключний перелік та приклади яких зазначені в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Окрім того, аналізом установлено, що локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на земляні роботи (який є, згідно з п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації додатком до тендерної документації) містить такі види робіт: розроблення грунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотня лопата» з ковшом місткістю 0,25 м3, група грунтів 2/ при глибині котлована до 3 м, незалежно від об’єму котлована або його площі т.п. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3 на водопровідні колодязі (який є, згідно з п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації додатком до тендерної документації) містить такі види робіт: улаштування круглих колодязів зі збірного залізобетону у мокрих грунтах і т.п.
При цьому, Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) містить перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу ( Група А), зокрема роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Проте, ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» не виконало вимогу пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації та не надало в складі тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені предметом закупівлі (будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)).
Період усунення порушень:
04.10.2021 16:50 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2021 16:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет вирішив скасувати рішення про визнання переможця №63 від 17.09.2021 р. згідно предмету закупівлі «Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «(ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», з підстави, що передбачена згідно абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 2 ст. 31 Закону.
Дата публікації звіту:
07.10.2021 14:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовник скасував рішення про визнання переможця №63 від 17.09.2021 р. згідно предмету закупівлі «Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «(ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», з підстави, що передбачена згідно абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Дата публікації:
11.10.2021 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
7eaa85abb3764a8695d29f48036a8550
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2021 13:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-009216-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-07-27-009216-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
3) Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»? В складі тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» відсутній документ, що підтверджує право власності (користування) апарата зварювального стикового IF 315 (вимога п.1.2 Додатку 2 до тендерної документації). В складі тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» відсутня копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки , передбачених предметом закупівлі (зокрема, роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
10cdd9c9869642ca86740696a03d7001
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
30.09.2021 13:57
Опис:
1)Розмір витрат та очікувану вартість по закупівлі «Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області (І черга)» визначено відповідно до розробленого ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» робочого проекту «Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області», затвердженого розпорядженням голови Ладижинської сільської ради «Про затвердження проектної документації» від 22.02.2021 № 22 та Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво водопровідних мереж в с. Рижавка Уманського району Черкаської області», № 24-0240-20, затвердженого т.в.о. директора Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області Володимира Чернія 12.08.2020. 2) Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено шляхом розміщення 28.07.2021 14:06 на вебсайті Ладижинської сільської ради
https://ladyzhynska-gromada.gov.ua/news/1627470617/
3)Відповідно до пункту 1.2 додатку 2 Учасника процедури закупівлі повинен надати копії документів, які підтверджують право власності (користування) обладнанням, механізмами, іншою автотранспортною технікою, будівельними машинами та механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» було виявлено, що до складу тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі надав копію видаткової накладної № 1509/12 від 15.09.2020 на придбання ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» апарату зварювального стикового IF 250. А у Довідці, згідно таблиці 1.1. додатку 2 тендерної документації, зазначений апарат зварювальний стиковий IF 315 (теж 2020 року придбання). Тому при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» дану помилку визнали формальною (несуттєвою), що не впливає на зміст тендерної пропозиції.
ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надав копію декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл: 19.3.1. Декларація (небезпечні роботи) (копія).pdf), зареєстровану в Управлінні Держпраці у Вінницькій області. Даною декларацією підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки:
2.Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, колекторах, замкнутому прострі (трубопроводах),
3. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій.
У файлі: 3. Лист-роз'яснення (декларація).pdf, Учасник повідомив, що в складі Тендерної пропозиції не надає копії документів, що підтверджують право виконання небезпечних робіт (для тих співробітників, що будуть безпосередньо залучені на виконання небезпечних робіт ), у зв’язку з тим що необхідність наявності таких документів для виконання робіт 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» не передбачено чинним законодавством України.