• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лабораторне обладнання)

Завершена

7 780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 900.00 UAH
Номер: 92f53d4fefc4486b80bf85fac7dacae3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.10.2021 11:39 - 16.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-07-27-008463-b 27.07.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Логіклабгрупа» та ТОВ «Хімлаборреактив» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного науково-дослідницького інституту з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.07.2021 б/н із змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хімлаборреактив» (далі – ТОВ «Хімлаборреактив») та товариства з обмеженою відповідальністю «Логіклабгрупа» (далі – ТОВ «Логіклабгрупа»), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2021 № 214, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2021, договір від 14.09.2021 № 1508, пояснення та документи надані Замовником 05.11.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пунктів 16 та 17 додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовник передбачив придбання лабораторного двокамерного холодильника (одна штука) та лабораторного холодильника (одна штука) за ДК 021:2015: 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Крім цього у підпункті 1.2.3 пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 1 додатку 3 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3, Додаток 4 та Додаток 6 до тендерної документації) та копії офіційних керівництв/інструкцій з експлуатації товарів та/або копії технічних специфікацій від виробника (у разі надання їх іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою). Учасники ТОВ «Хімлаборреактив» та ТОВ «Логіклабгрупа» у своїх тендерних пропозиціях надали довідки від 25.08.2021 № 21888 та від 17.08.2021 № 8989 відповідно до пунктів 16 та 17 яких запропонували лабораторний двохкамерний холодильник BOSCH KGV39VL306 та лабораторний холодильник LIEBHERR ТР1764. Водночас на підтвердження зазначених холодильників технічним, якісним та кількісним характеристикам відповідно до предмета закупівлі учасники ТОВ «Логіклабгрупа» та ТОВ «Хімлаборреактив» у своїх тендерних пропозиціях надали: - інструкцію з експлуатації холодильно-морозильної комбінації торгової марки «BOSCH» (KGV39VL306) відповідно до якої зазначений холодильник призначений: для охолодження та заморожування продуктів харчування; приготування льоду. Прилад призначений для використання в домашньому господарстві; - посібник з експлуатації настільного холодильника торгової марки «LIEBHERR» (ТР1764) відповідно до якої зазначений холодильник призначений виключно для охолодження продовольчих продуктів в домашніх умовах чи в умовах аналогічних домашнім (наприклад використання на кухнях приватних осіб, у їдальнях, у приватних пансіонатах, готелях, мотелях та інших місцях проживання, при забезпеченні готовим харчуванням та аналогічних послугах оптової торгівлі). Крім цього зазначено, що його суворо заборонено використовувати для зберігання й охолодження медикаментів, плазми крові, лабораторних препаратів або схожих речовин згідно з Директивою про медичну продукції 2007/47/ЄС. З огляду на викладене учасники ТОВ «Логіклабгрупа» та ТОВ «Хімлаборреактив» у своїх тендерних пропозиціях запропонували холодильники, що не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі та є несумісні із самим предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33190000-8 — «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Логіклабгрупа» та ТОВ «Хімлаборреактив», як таких, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 18.11.2021 18:41 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 18:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі Висновку Державної аудиторської служби України «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-27-008463-b від 26.10.2021р.» Сторони розривають Договір № 1508 від 14 вересня 2021р. з 25 листопада 2021р.
Дата публікації звіту: 25.11.2021 14:04

Запити/Пояснення