-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу Луцького НТУ на вул. Львівська,75 у м. Луцьку Волинської області
Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу Луцького НТУ на вул. Львівська,75 у м. Луцьку Волинської області
Завершена
15 107 738.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 151 077.38 UAH
мін. крок: 1% або 151 077.38 UAH
Номер:
386a7325aee44a638ad5ec7757b33512
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 12:58 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 №433
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 №003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 №433
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-07-27-007731-b 27.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Луцького національного технічного університету (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.07.2021 (протокол № 100), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.07.2021 та від 30.07.2021, роз’яснення Замовника від 03.08.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2021, тендерну пропозицію Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.08.2021 № 118, повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2021, договір від 02.09.2021 № 199-ЗУ, додаткові угоди від 11.09.2021 № 1 та від 14.09.2021 № 2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.10.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону пункти 35, 49, 63, 77, 91 відомості обсягів робіт (додаток 3 до тендерної документації), містять посилання на торгову марку «CEREZIT» без обґрунтування необхідності такого посилання та виразу «або еквівалент».
Крім того, установлено неузгодженість вимог тендерної документації в частині надання документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону, а саме в частині дати видачі підтверджуючого документу.
Так, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу, що переможець процедури закупівлі надає довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
У той же час у пункті 1 таблиці «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті» додатку 10 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що зазначена довідка повинна бути не більше шестидесятиденної давнини відносно дати подання документа.
Період усунення порушень:
13.10.2021 11:27 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2021 11:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет ЛНТУ здійснив заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
13.10.2021 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
aeb9d32f03374b0d8baf721ca6b1d526
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу Луцького НТУ на вул. Львівська,75 у м. Луцьку Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-27-007731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ec4c546b5b9d4436b430cda3313fb538
Назва:
Відповідь на Запит
Дата опублікування:
07.10.2021 16:25
Опис:
У відповідь на Запит щодо пояснення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт (термомодернізація) головного корпусу Луцького НТУ на вул. Львівська,75 у м. Луцьку Волинської області» (номер ID: UA-2021-07-27-007731-b)
надаємо наступне пояснення:
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації
- https://lutsk-ntu.com.ua/uk/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-po-predmetu-zakupivli - посилання, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)