-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у закладі оздоровлення та відпочинку, що розташований на узбережжі Азовського моря
Торги відмінено
246 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
d41ef551cd1542c9981e00300f56d1e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-02-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 15:15 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.02.2022 № 93
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 93
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-07-27-005753-b 27.07.2021 Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області /40210421 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону встановлено недотримання Замовником вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова
№ 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-07-27-005700-b, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 27.07.2021; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2022 № 34, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 17.02.2022 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється Замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. На момент початку проведення моніторингу відповідно до даних електронної системи інформація щодо укладеного договору відсутня. З пояснення, наданого Замовником на запит Східного офісу Держаудитслужби, встановлено, що договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САННІ ТУР" не укладався. Проте Замовник на порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону не відмінив переговорну процедуру закупівлі у зв’язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
У ході проведення моніторингу згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.02.2022 № 34, який опубліковано в електронній системі, закупівлю відмінено. Причина відміни - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
22.02.2022 17:01 - 11.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2022 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
93e14d530c694471a10e631b1cdd210c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2022 13:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у закладі оздоровлення та відпочинку, що розташований на узбережжі Азовського моря» (ДК 021:2015: 55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-27-005753-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до норми пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти в електронній системі закупівель оприлюднено 27.07.2021. Інформація щодо укладеного договору в електронній системі закупівель відсутня. Поясніть причину невідміни зазначеної процедури закупівлі у зв’язку із тим, що строк для укладання договору минув.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3da349dbd91a43a0af6248338b4d4844
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.02.2022 11:23
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення на закупівлю послуг з оздоровлення та відпочинку дітей у закладі оздоровлення та відпочинку у 2021 році встановлений рушенням сільської ради від 24 грудня 2020 року № 109-4/VIII «Про бюджет Богданівської сільської територіальної громади на 2021 рік» в розмірі 246000,00
( двісті сорок шість тисяч гривень 00 копійок) грн..
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11.10.2016 за змінами від № 1266 від 16.12.2020 року, з метою ефективного та раціонального використання коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуг : «Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у закладі оздоровлення та відпочинку, що розташований на узбережжі Азовського моря» на сторінці офіційного веб-сайту Богданівської сільської об`єднаної територіальної громади за посиланням https://bogdanivska.otg.dp.gov.ua/ua/novini-ta-podiyi/novini/informaciya-pro-neobhidni-tehnichni-yakisni-ta-kilkisni-harakteristiki-predmeta-zakupivli-ta-miscya-nadannya-poslug-z-ozdorovlennya-ditej-u-2021-roci?v=620df4f121b6e при оголошенні закупівлі щодо процедури, оголошеної в липні 2021 року, а саме:
Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей у закладі оздоровлення та відпочинку, що розташований на узбережжі Азовського моря.
ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку.
2. На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2022 , відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2022 р. № 34 тендерну пропозицію учасника ТОВ «САННІ ТУР» відхилено. Договір про закупівлю не укладено.