-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Ворзельської початкової загальноосвітньої школи І ступеня №11 комунальної власності вул. Березова, 5, селищі Ворзель, Київської області»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
2 977 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 885.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 885.00 UAH
Номер:
91f70cc21bd441cfb20b9df5c302ef1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2022 00:00
Період моніторингу:
01.02.2022 16:05 - 23.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-07-27-003564-b 27.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8, пункту 10 частини 1 статті 10, частини 11 статті 29, пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує:
- здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення в частині не надання відповіді;
- здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до додаткових угод;
- здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору; та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21.02.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.07.2021 № 123 зі змінами (далі –ТД), тендерні пропозиції ТОВ ОЛСТЕР, ТОВ «МАСКІРА БУД» (Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2021 № 142, від 01.09.2020 № 144, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.09.2021, договір від 15.09.2021 № 659, додаткові угоди від 22.09.2021 № 1, від 23.11.2021 № 2, від 22.12.2021 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.02.2022 року.
Моніторингом інформації, встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону, оскільки Замовником на запит органу фінансового контролю, який оприлюднено 08.02.2022, взагалі не надано відповідь.
Також, моніторингом встановлено, що додатки до додаткової угоди від 22.09.2021 № 1 (календарний графік виконання робіт - додаток № 2, план фінансування будівельних робіт - додаток № 3), що є невід’ємною її частиною, а також додатки до додаткової угоди від 23.11.2021 № 2 (календарний графік виконання робіт - додаток № 2, план фінансування будівельних робіт - додаток № 3), що є невід’ємною її частиною не опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами моніторингу також встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАСКІРА БУД» вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 до ТД Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно форм встановлених в Додатку 1. На виконання частини 2 статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Згідно таблиці 1.2 Додатку 1 до ТД до довідки включаються машини, механізми, обладнання та установки, що будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі.
При цьому, ТОВ «МАСКІРА БУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 17.08.2021 №17082021-1 і пояснювальну записку від 17.08.2021 №17082021-27 в якій задокументовано, що все обладнання, інвентар та транспортні засоби є власністю ТОВ «МАСКІРА БУД», зазначивши також, що договори оренди та листи від орендодавця вони не надають.
Крім того, ТОВ «МАСКІРА БУД» надано підсумкову відомість ресурсів, згідно якої в розділі 2 вказані будівельні машини та механізми, які не зазначені в довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 17.08.2021 №17082021-1, а саме: «Кран переносний, вантажопідйомність 1т»; «Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т»; «Крани на гусиничному ходу, вантажопідйомність 16 т»; «Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т»; «Автомобілі бортові, вантажопідйомність 10т»; «Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); «Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т»; «Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т»; «Екскаватори однокошеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3»; «Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т», «Бульдозери, потужність 79 кВт (108 к. с.)»; «Машини поливально-мийні, місткість 6000л»; «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т»; «Машини свердлильні електричні»; «Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.)»; «Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А)»; «Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт (108 к.с.); «Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т»; «Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій»; «Навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 2 т»; «Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т»; «Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму)»; «Віброущільнювачі (виброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг»; «Автонаванжувачі, вантажопідйомність 5 т».
Враховуючи зазначене, ТОВ «МАСКІРА БУД» не виконано вимогу Додатку 1 таблиці 1.2 до ТД.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАСКІРА БУД», як таку, що не відповідали кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Крім того, пунктом 6.1 Розділу 2 ТД передбачено, що додатково учасником у складі тендерної пропозиції подається Витяг з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (відповідає, якщо надано не більше місячної данини на момент подачі пропозиції).
Моніторингом встановлено, що інформація про процедуру закупівлі оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27.07.2022. На порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону ТОВ «МАСКІРА БУД» надано Витяг з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 30.04.2021.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Також, відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також оригінал або нотаріально завірену копію довідки про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (Довідка МВС).
Однак, ТОВ «МАСКІРА БУД», яке визначено переможцем, не було завантажено на веб-портал Уповноваженого органу довідку МВС, чим не дотримано вимогу пункту 5 розділу 3 до ТД.
Відповідно пункту 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
21.02.2022 15:39 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
df19ed43116146f4a736ac8a72025494
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2022 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
4f38f5c5fa8144f092f81d13bdc84484
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.02.2022 12:04
Опис:
Роботи «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Ворзельської початкової загальноосвітньої школи І ступеня №11 комунальної власності вул. Березова, 5, селищі Ворзель, Київської області», код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; ID закупівлі: UA-2021-07-27-003564-b) повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису. Відповідно до рішення Бучанської міської ради становить – 3 267 358,00 грн. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо позитивний експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті (https://vob.org.ua/zakypivli).
Номер:
965f837c9a4b4b7aa93d7865b95b4cd6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2022 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2022 00:00
Опис:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено строк дії договору від 15.09.2021 № 659?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.