• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі Ворзельської початкової загальноосвітньої школи І ступеня №11 комунальної власності вул. Березова, 5, селищі Ворзель, Київської області»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

2 977 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 885.00 UAH
Номер: 91f70cc21bd441cfb20b9df5c302ef1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.02.2022 16:05 - 23.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.02.2022 № 40 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 01.02.2022 № 40 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-07-27-003564-b 27.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 399-18-43, nastiya201080@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8, пункту 10 частини 1 статті 10, частини 11 статті 29, пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує: - здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення в частині не надання відповіді; - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до додаткових угод; - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору; та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21.02.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.07.2021 № 123 зі змінами (далі –ТД), тендерні пропозиції ТОВ ОЛСТЕР, ТОВ «МАСКІРА БУД» (Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2021 № 142, від 01.09.2020 № 144, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.09.2021, договір від 15.09.2021 № 659, додаткові угоди від 22.09.2021 № 1, від 23.11.2021 № 2, від 22.12.2021 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.02.2022 року. Моніторингом інформації, встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону, оскільки Замовником на запит органу фінансового контролю, який оприлюднено 08.02.2022, взагалі не надано відповідь. Також, моніторингом встановлено, що додатки до додаткової угоди від 22.09.2021 № 1 (календарний графік виконання робіт - додаток № 2, план фінансування будівельних робіт - додаток № 3), що є невід’ємною її частиною, а також додатки до додаткової угоди від 23.11.2021 № 2 (календарний графік виконання робіт - додаток № 2, план фінансування будівельних робіт - додаток № 3), що є невід’ємною її частиною не опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу також встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАСКІРА БУД» вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 5 розділу 3 до ТД Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно форм встановлених в Додатку 1. На виконання частини 2 статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Згідно таблиці 1.2 Додатку 1 до ТД до довідки включаються машини, механізми, обладнання та установки, що будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі. При цьому, ТОВ «МАСКІРА БУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 17.08.2021 №17082021-1 і пояснювальну записку від 17.08.2021 №17082021-27 в якій задокументовано, що все обладнання, інвентар та транспортні засоби є власністю ТОВ «МАСКІРА БУД», зазначивши також, що договори оренди та листи від орендодавця вони не надають. Крім того, ТОВ «МАСКІРА БУД» надано підсумкову відомість ресурсів, згідно якої в розділі 2 вказані будівельні машини та механізми, які не зазначені в довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 17.08.2021 №17082021-1, а саме: «Кран переносний, вантажопідйомність 1т»; «Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т»; «Крани на гусиничному ходу, вантажопідйомність 16 т»; «Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т»; «Автомобілі бортові, вантажопідйомність 10т»; «Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.); «Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т»; «Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т»; «Екскаватори однокошеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3»; «Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т», «Бульдозери, потужність 79 кВт (108 к. с.)»; «Машини поливально-мийні, місткість 6000л»; «Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т»; «Машини свердлильні електричні»; «Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.)»; «Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А)»; «Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт (108 к.с.); «Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т»; «Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій»; «Навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 2 т»; «Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т»; «Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму)»; «Віброущільнювачі (виброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг»; «Автонаванжувачі, вантажопідйомність 5 т». Враховуючи зазначене, ТОВ «МАСКІРА БУД» не виконано вимогу Додатку 1 таблиці 1.2 до ТД. Таким чином, Замовник на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАСКІРА БУД», як таку, що не відповідали кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Крім того, пунктом 6.1 Розділу 2 ТД передбачено, що додатково учасником у складі тендерної пропозиції подається Витяг з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (відповідає, якщо надано не більше місячної данини на момент подачі пропозиції). Моніторингом встановлено, що інформація про процедуру закупівлі оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27.07.2022. На порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону ТОВ «МАСКІРА БУД» надано Витяг з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 30.04.2021. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також, відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також оригінал або нотаріально завірену копію довідки про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (Довідка МВС). Однак, ТОВ «МАСКІРА БУД», яке визначено переможцем, не було завантажено на веб-портал Уповноваженого органу довідку МВС, чим не дотримано вимогу пункту 5 розділу 3 до ТД. Відповідно пункту 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 21.02.2022 15:39 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2022 15:39

Запити/Пояснення