• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №113 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61007, м. Харків, пр. Архітектора Альошина, буд. 9

1. Умови оплати: протягом 7 (семи) робочих днів, з дати отримання Акту виконаних робіт та за умови надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу. 2. Інформація про мови: документи, підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Учасник-нерезидент може додатково подавати документи своєї пропозиції, викладені англійською мовою, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, засвідчений нотаріально або легалізований. Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою. Документи іноземною мовою, видані іншими установами і підприємствами, повинні бути перекладені українською мовою, завірені підписом уповноваженої особи Учасника (або бюро перекладів, або нотаріусом). Уся інформація розміщується в Системі українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення .3. Місцезнаходження замовника: м. Харків, вул. Біблика, буд. 26. 4. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. 5. Застосовані критерії оцінки: Ціна, питома вага - 100%.

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер: b4f2ee570d814dd18909b7c9c2bf8dc3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-03-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 03.11.2021 15:50 - 25.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.11.2021 №480 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 03.11.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.11.2021 №480 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12. UA-2021-07-26-002168-c 26.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення у майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.07.2021 №217, тендерну пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРАЙД ЛЮКС 700» (далі – ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700», учасник, переможець), протокол розкриття від 12.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2021, договір від 01.09.2021 №113/21кр на загальну суму 3 450 160,09 гривень. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника, якого допущено до аукціону встановлено, що учасник ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, тобто: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям визначено у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Так, вимогами пункту третього Додатку 1 до тендерної документації обумовлено спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: учасник повен надати довідку, складену в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (не менше трьох) із зазначенням предмету договору, зазначені у довідці договори з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною частиною договорів, довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та акти прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в), документ, який надає учасник в якості доказу належного виконання та відсутності порушень виконання наданих учасником договорів (оригінал/ли позитивного/х листа-відгуку/листів-відгуків). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір генпідряду з аналогічними роботами, що є предметом закупівлі, укладений за останні три роки відносно до дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту. Учасником ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700» в тендерній пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій зазначено договір від 24.12.2019 №465, предметом якого є «Капітальний ремонт 4-го поверху (часткова заміна віконних блоків) будівлі №124/28а (казарма) військового містечка №124 за адресою м. Харків, вул. Клочківська, 228», який не відповідає предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №113 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61007, м. Харків, пр. Архітектора Альошина, буд. 9», про що свідчать додатки до вищевказаного договору, такі як дефектний акт та локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001 (файл «Договір 465 з додатками.pdf»). На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого та абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700», визначив переможцем та уклав договір від 01.09.2021 №113/21кр на загальну суму 3 450 160,096 гривень.
Період усунення порушень: 18.11.2021 15:07 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 15:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Оприлюднено інформацію про врахування в майбутньому зауважень, викладених у висновку. Враховано в роботі.
Дата публікації: 13.01.2022 15:28

Запити/Пояснення