Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення у майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.07.2021 №217, тендерну пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРАЙД ЛЮКС 700» (далі – ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700», учасник, переможець), протокол розкриття від 12.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2021, договір від 01.09.2021 №113/21кр на загальну суму 3 450 160,09 гривень.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника, якого допущено до аукціону встановлено, що учасник ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, тобто: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям визначено у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, вимогами пункту третього Додатку 1 до тендерної документації обумовлено спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: учасник повен надати довідку, складену в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (не менше трьох) із зазначенням предмету договору, зазначені у довідці договори з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною частиною договорів, довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та акти прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в), документ, який надає учасник в якості доказу належного виконання та відсутності порушень виконання наданих учасником договорів (оригінал/ли позитивного/х листа-відгуку/листів-відгуків).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір генпідряду з аналогічними роботами, що є предметом закупівлі, укладений за останні три роки відносно до дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту.
Учасником ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700» в тендерній пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій зазначено договір від 24.12.2019 №465, предметом якого є «Капітальний ремонт 4-го поверху (часткова заміна віконних блоків) будівлі №124/28а (казарма) військового містечка №124 за адресою м. Харків, вул. Клочківська, 228», який не відповідає предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №113 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61007, м. Харків, пр. Архітектора Альошина, буд. 9», про що свідчать додатки до вищевказаного договору, такі як дефектний акт та локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001 (файл «Договір 465 з додатками.pdf»).
На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого та абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ПРАЙД ЛЮКС 700», визначив переможцем та уклав договір від 01.09.2021 №113/21кр на загальну суму 3 450 160,096 гривень.
Період усунення порушень:
18.11.2021 15:07 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 15:07