• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт інженерних мереж підвалу та технічного підпілля корпусів (літери А-2, В-2, Г-5, Д-5) Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МОЗ УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія

Завершена

4 270 852.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 354.26 UAH
Номер: 94e0ac7f669f42efa99e817ef11dc73c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-08-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2021 16:39 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.09.2021 № 301 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-07-26-002083-c 26.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМУ Сервіс» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного закладу «Госпіталь ветеранів війни «Лісова поляна» Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.07.2021 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БМУ Сервіс» (далі – ТОВ «БМУ Сервіс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2021, договір від 30.08.2021 № 30/08, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 16.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник установив вимогу про надання учасниками, зокрема довідки, складеної за наведеною формою і скріпленої підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність працівників не менш 14 осіб, які мають необхідні знання та досвід. У даній довідці обов’язково зазначаються інженерно-технічні працівники такої професії (або посади), зокрема слюсарі та монтажники - не менш 8 осіб. Надаються посвідчення перевірки знань з охорони праці: допуск до роботи в електроустановках понад 1000В, з питань пожежної безпеки, Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН). Проте учасник ТОВ «БМУ Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції не надав посвідчення з допуску до роботи в електроустановках понад 1000В та перевірки знань з Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, слюсарів Котенко А.Д., Скидан О.М., Глухоман В.М., Сорокун Т.В. та монтажників Рибак С.О., Поліщук О.О., Щербань О.В., Назарський А.В., які зазначені в довідці від 10.08.2021 № 21 (інформація про працівників, які мають необхідні знання та досвід), чим не дотримав вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Також відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому переможець ТОВ «БМУ Сервіс» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи переможця, а саме: довідку, що містить в собі відомості про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) або довідку про наявність судимості у службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію, та яка знята або погашена у встановленому законом порядку, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) у вигляді електронного документа або у вигляді сканкопії з паперової форми документа (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель); довідку, що містить в собі відомості про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, видану уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) у вигляді електронного документа або у вигляді сканкопії з паперової форми документа (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель), чим не дотримав вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації та є порушенням вимог частини шостої статті 17 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БМУ Сервіс» та уклав з ним договір від 30.08.2021 № 30/08. Крім того установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору від 30.08.2021 № 30/08, які відповідно до пункту 9.1 договору є його невід’ємною частиною, зокрема: додаток № 1 - договірна ціна, додаток № 2 – локальні кошториси, додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, додаток № 4 – об’єктний кошторис, додаток № 5– календарний графік виконання послуг, додаток № 6 – план фінансування, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 30.09.2021 17:48 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 17:48

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-26-002083-c. Крім того, Замовником, додатково буде зазначено в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання такої інформації та номер такого провадження.
Дата публікації: 06.10.2021 16:09

Запити/Пояснення