• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття вул.С.Бандери в с.Обарів Рівненського району

Завершена

5 843 249.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 216.24 UAH
Номер: b2ea3a0ea0e840e3aee5f650972ca00c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 04.10.2021 14:21 - 28.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 04.10.2021 № 603 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021№ 603 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-07-24-000114-c 24.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та дотриманням вимог статей 4, 8, 22 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації (з урахуванням змін) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Городоцької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.07.2021 №33; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"» (далі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.09.2021 №67; повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021; договір підряду на виконання робіт від 23.09.2021 №326 та додаткову угоду до нього. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель за ID: UA-P-2021-07-24-000104-a, не зазначив код згідно з КЕКВ, за яким будуть здійснюватися видатки за поставлений товар. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником в пунктах 2 та 3 Додатку 8 тендерної документації встановлена вимога про надання переможцем у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, встановленим у Додатках 3 та 4, а також цінової пропозиції згідно Додатку 1-1. При цьому, ненадання зазначених документів розцінюється Замовником як відмова від укладання договору про закупівлю. Так, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з тим, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, частинами третьою, шостою статті 17 Закону та частиною другою статті 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону та не може вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю, та бути підставою для відхилення. Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а переможцем – у відповідності до вимог статті 17 та 41 Закону. Враховуючи зазначене, встановлення в тендерній документації (пункти 2 та 3 Додатку 8 тендерної документації) вимоги про надання переможцем у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір додаткових документів, а саме: документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, встановленим у Додатках 3 та 4, а також цінової пропозиції згідно Додатку 1-1 – є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 6 «Проект договору» до тендерної документації вказано, що зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. За нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Окрім того, встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону в частині не надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області, який оприлюднено в електронній системі закупівель 05.10.2021 року.
Період усунення порушень: 22.10.2021 15:11 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 15:11

Запити/Пояснення