-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою, внесення відомостей про земельні ділянки (змін до них) до Державного земельного кадастру та реєстрація права користування земельними ділянками в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-07-13-002117-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Розробка документації із землеустрою, внесення відомостей про земельні ділянки (змін до них) до Державного земельного кадастру та реєстрація права користування земельними ділянками в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
4 962 960.85
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 49 629.61 UAH
мін. крок: 1% або 49 629.61 UAH
Номер:
fbf2d8e7715f45f59c7a6828150baee4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:17 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2021-07-23-004279-c 23.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДОНЕЦЬКОЇ РФ ДП «ЦДЗК» встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення КолегіЇ АМКУ, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 08.10.2021 №22960-р/пк-пз, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТРАНСГАЗ» (далі – Замовник, АТ «УКРТРАНСГАЗ») на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 22.07.2021 № 21/ПР/139, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОЛЕНД 2000» (далі – ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000»), ДОНЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» (далі – ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.10.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір на закупівлю товарів від 07.04.2022 № 2204000011, додаткова угода від 30.09.2022 № 1, рішення Колегія АМКУ від 08.10.2021 №22960-р/пк-пз, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.10.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що у п.п. 2.2.1. п. 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції скановану копію довідки за формою, наведеною в Таблиці 1, яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, що перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі, в тому числі щодо наявності:
1. сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 2-х осіб;
2. сертифікованого інженера-геодезиста – не менше 1-ї особи;
3. фахівців, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою – не менше 3-х осіб;
4. юриста – не менше 1-ї особи.
Також, у п.п.2.2.2. п. 2.2. цього ж Розділу Замовник установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, сканованих копій трудових книжок (сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованого інженера-геодезиста), зазначених у довідці (згідно підпункту 2.2.1.).
Учасник ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК» у складі тендерної пропозиції не надав скановані копії трудових книжок (сертифікованих інженерів-землевпорядників Долгіх (Лобінцева) Надії Вікторівни, Бурцева Володимира Сергійовича та сертифікованого інженера-геодезиста Дадаєва Руслана Гаджимурадовича), зазначених у довідці (згідно підпункту 2.2.1.), чим не дотримав вимог п.п.2.2.2.п. 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Також, відповідно до п.п.2.3.2. п. 2.2. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції сканована/-і копія/-ї документа/-ів щодо належності учаснику обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеного/-их у Таблиці 2, а саме:
- видаткових накладних та/або накладних на отримання обладнання, зазначеного у пунктах 1, 2;
- свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у пункті 4;
- договору, ліцензії або іншого офіційного документу, виданого власником об’єкта авторського права для технологій, зазначених у пункті 3.
Учасник ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК» у складі тендерної пропозиції не надав скановані копії видаткових накладних та/або накладних на отримання обладнання (приймач GNSS Trimble R6 базовий приймач GPS GX 1230 GG.№471121 Зав. № 4837158167 (власне), тахеометр електронний Focus 4 5” Зав. № 330722 (власне), скановану копію договору, виданого власником об’єкта авторського права для технологій, зазначених у довідці, наданої згідно п.п. 2.3.1., чим не дотримав вимог п.п.2.3.2.п. 2.3. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Крім того, у п. 4 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ про призначення керівника;
- установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу), або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) або інший документ (сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Учасник ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК» у складі тендерної пропозиції не надав: рішення про призначення керівника; наказ про призначення керівника; установчий/-і документ/-и або інший документ учасника з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України, чим не дотримав вимог п. 4. Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Поряд з цим, Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив учаснику ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК» повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей (далі – Повідомлення) виявлених в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції. Також, Замовник у Повідомленні зазначив шлях для усунення зазначених невідповідностей через надання документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник оприлюднює учаснику Повідомлення лише щодо документів, які надані у складі тендерної пропозиції такого учасника.
Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник оприлюднив учаснику ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК» Повідомлення з вимогою надання документів (скановані копії трудових книжок (сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованого інженера-геодезиста), скановані копії видаткових накладних та/або накладних на отримання обладнання, скановану копію договору, виданого власником об’єкта авторського права для технологій, рішення про призначення керівника; наказ про призначення керівника; установчий/-і документ/-и або інший документ учасника з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України, згідно вимог тендерної документації) фактично відсутніх у складі тендерної пропозиції останнього.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ДОНЕЦЬКА РФ ДП «ЦДЗК» як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та допустив його до аукціону.
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі опущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.10.2022 15:55 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 15:55
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ
Дата публікації:
28.10.2022 17:40
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник АТ «Укртрансгаз», враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-23-004279-c інформує про таке:
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами) (далі – Закон) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та/ або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому зазначена норма частини шістнадцятої статті 29 Закону розмежовує документи та/або інформацію, ПОДАНІ учасником, й інформацію та/або документи, подання яких є ВИМОГОЮ тендерної документації.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації.
При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією.
Крім того, замовник, зважаючи на вимоги Закону, повинен надавати учасникам право на усунення таких невідповідностей.
Отже замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДОНЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону і на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю та через електронну систему публічних закупівель була опублікована вимога про усунення невідповідностей з переліком документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В свою чергу, 07 вересня 2021 року учасником ДОНЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" через електронну систему публічних закупівель оприлюднені документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей та в повній мірі були виконані вимоги тендерної документації, відтак відсутні підстави для його відхилення із зазначених у висновку причин.
Додатково зазначаємо, що замовником під час проведення закупівель враховано позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно застосування частини 16 статті 29. Зокрема, згідно рішень:
- № 12130-р/пк-пз від 18.06.2020;
- № 127-р/пк-пз від 05.01.2021;
- №84-р/пк-пз від 05.01.2021;
за наступними процедурами закупівель:
- UA-2020-04-30-000829-c;
- UA-2020-11-17-000919-c;
- UA-2020-11-20-002554-c.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-23-004279-c визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу.
Дата публікації звіту:
20.10.2022 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
4e9391f5104043d88a893e9f51a39f01
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2022 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою, внесення відомостей про земельні ділянки (змін до них) до Державного земельного кадастру та реєстрація права користування земельними ділянками в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-23-004279-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a08b90a1148a4b3bbab4fe8dceade9b7
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 10.10.2022
Дата опублікування:
12.10.2022 13:19
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке:
Оскільки АТ «Укртрансгаз» має в користуванні земельні ділянки, на яких розташовані об’єкти газотранспортної системи, що були передані ТОВ «Оператор ГТС України» на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 840 «Про відокремлення діяльності з транспортування природного газу та забезпечення діяльності оператора газотранспортної системи» та постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2019 № 942 «Деякі питання управління майном, що перебуває в державній власності та використовується для забезпечення транспортування природного газу магістральними газопроводами» згідно з Актом приймання-передачі від 01.01.2020.
11.03.2021 року між АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Оператор ГТС України» був укладений Меморандум про взаєморозуміння, взаємодопомогу та співпрацю. Однією із цілей Меморандуму є проведення АТ «Укртрансгаз» процедур закупівель послуг/робіт та укладення за їх результатами відповідних договорів щодо земельних ділянок, відомості про які не внесено до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до вимог чинного законодавства.
У зв’язку з необхідністю здійснення ТОВ «Оператор ГТС України» запланованих будівельних/ремонтних робіт на об’єктах газотранспортної системи, АТ «Укртрансгаз» та ТОВ «Оператор ГТС України» узгоджено переліки земельних ділянок (частина 1, частина 2), які потребують першочергового внесення відомостей до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до вимог чинного законодавства та визначено обсяги запланованих робіт для проведення процедури закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з врахуванням вимог, що передбачені наступними нормативними та нормативно-правовими документами, які були чинними на час проведення даного предмету закупівлі, а саме:
- Земельним кодексом України;
- Законом України «Про землеустрій»;
- Законом України «Про державну експертизу землевпорядної документації»;
- Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»;
- Законом України «Про Державний земельний кадастр»;
- Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Порядком ведення Державного земельного кадастру, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051;
- іншими діючими в Україні нормативно-правовими документами.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося згідно з регламентуючими документами АТ «Укртрансгаз» на підставі трьох комерційних пропозицій: ТОВ «БломІнфо-Юкрейн», ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000», ДП «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» ДОНЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ, які спеціалізуються на наданні подібного виду послуг «Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою, внесення відомостей про земельні ділянки (змін до них) до Державного земельного кадастру та реєстрація права користування земельними ділянками в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно)».
Розмір розрахованих витрат щодо проведення процедури закупівлі передбачений планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображений у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Також повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.