-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
1 640 007.00
UAH без ПДВ
Номер:
0c046da6d9cf4bfb92267cf2bee93d38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 10:41 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 № 31-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-07-23-007998-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 липня 2023 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 04.04.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону, частини другої статті 180 Господарського кодексу України, частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 5 та 103 Загальних умов.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для проведення переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема:
- привести умови Договору про закупівлю щодо його істотних умов у відповідність до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та Загальних умов;
- визнати недійсною додаткову угоду № 1 до Договору про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для проведення переговорної процедури закупівлі; укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Чорноморської сільської ради (далі – Замовник); інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо відкритих торгів за номерами ID: UA-2021-06-17-003651-c та UA-2021-07-05-002122-c; протокол щодо проведення переговорів уповноваженою особою від 23.07.2021 № 92; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); договір на виконання робіт з капітального ремонту від 03.08.2021 № 312 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021, від 18.02.2022, від 14.06.2022 та від 27.12.2022; додаткові угоди від 28.12.2021 № 1 (далі – додаткова угода № 1), від 18.02.2022 № 2, від 09.06.2022 № 3 та від 27.12.2022 № 4 до Договору про закупівлю; пояснення та документи, надані Замовником 13.04.2023, 25.04.2023 та 26.04.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, за результатами переговорної процедури закупівлі Замовником з ТОВ «ПРОМСПЕЦБУД» укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту від 03.08.2021 № 312.
Відповідно пункту 11.1 Договору про закупівлю «Гарантійний строк встановлюється з дати підписання останнього Акту прийняття виконаних будівельних робіт (КБ-2В), протягом 5 (п’яти) років, якщо протягом цього терміну не відбулися порушення встановлених норм і правил експлуатації об’єкту».
Таким чином, Замовник на порушення вимог частини першої статті 41 Закону, частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) уклав Договір про закупівлю на виконання робіт з капітального ремонту, гарантійний строк за яким становить менше десяти років від дня прийняття об’єкта замовником.
Також встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 41 Закону, частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов Договір про закупівлю не містить істотних умов, передбачених законодавством для договорів підряду в капітальному будівництві. Зокрема, в Договорі про закупівлю відсутні умови здійснення авторського нагляду за виконанням робіт та умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва.
Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносилися зміни щодо його істотних умов, а саме: додатковою угодою № 1 строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та строк дії Договору про закупівлю продовжено до 30.04.2022 року.
Разом з тим, враховуючи пояснення та документи, надані Замовником 25.04.2023 та 26.04.2023, Замовник уклав додаткову угоду № 1 з порушенням вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме без наявного документального підтвердження обставин, що спричинили таке продовження.
Період усунення порушень:
27.04.2023 16:12 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
Дата публікації звіту:
03.05.2023 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
665b3af66f034aa5977cd3e0e964e977
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
10.04.2023 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
65aae9127cc94815a1d83097305c8fc0
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
13.04.2023 12:53
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області наступного змісту:
«Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводилося з урахуванням видів та обсягів робіт, що планувалося закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначалася відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Посилання на сторінку веб-сайту: Chornomorska.rada.today
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер
Номер:
52a2702821f249b88db3ce9b1c29f833
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
20.04.2023 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, до договору на виконання робіт з капітального ремонту від 03.08.2021 № 312, укладеного з ТОВ «ПРОМСПЕЦБУД» (далі – Договір), вносилися зміни щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт та продовження дії Договору (додаткова угода від 28.12.2021 № 1).
У зв’язку з наведеним пропоную надати документи, які підтверджують виникнення обставин, що виникли після укладання Договору, та спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт та продовження дії Договору зазначеною додатковою угодою.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначених питань.
Номер:
e5ab7e48acdd4f2ca55d22c06e922d83
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.04.2023 16:22
Опис:
Для виконання будівельних робіт Замовнику потрібно було отримати дозвіл від органу державного архітектурно- будівельного контролю з використанням Реєстру будівельної діяльності. Ще до отримання дозволу виникли непередбачувані обставини, що впливали на дотримання умов Договору. Дані обставини підтверджуються наступними документами.
Номер:
78f029e97ff44f3fa1b87ecef05acba5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.04.2023 13:15
Опис:
Між Чорноморською сільською радою та підприємством ТОВ "Промспецбуд" за переговорною процедурою було заключено Договір від 03.08.2021 р. № 312 на роботи з "Капітального ромонту частини покрівлі Чорноморської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Суворова, 111 у с. Чорноморка Очаківського району Миколаївської області". Згідно з умовами Договору роботи мали бути виконані в термін, що обумовлений в Договорі до 01.09.2021 р. Але, Підрядник ме зміг приступити до виконання робіт, так як у Замовника був відсутній дозвіл на виконання,що призвело до перенесення терміну виконання робіт до кінця строку дії Договору, а саме до 31.12.2021 р., що підтверджується вхідним листом від ТОВ "Промспецбуд" від 16.08.2021 р. № 25.
Замовник реєструвався в електронному реєстрі на отримання дозволу від органу державного архітектурно-будівельного контролю, та замовляв відповідні документи, які потрібні були для отримання дозволу.
У зв'язку з надмірною кількістю опадів, розпорядженням сільського голови було утворено комісію з обстеження покрівлі. Під час обстеження було встановлено, що внаслідок опадів було пошкоджено 8 кроквяниг ніг, риштування та 3 листа азбестового покриття покрівлі.
З вище сказаного було прийнято рішення невідкладно виконати ремонт ушкодженої частини покрівлі власними силами. Після виконання робіт повідомити проєктувальника про зміну необхідних обсягів виконання робіт, а саме виключити обсяги з проєктної документації. Підрядника було повідомлено про відсутність необхідності виконання робіт на даній ділянці покрівлі. Даний факт підтверджується актом обстеження від 22.10.2021 р.
Після проведення власними силами працівників ремонтних робіт, було утворено комісію розпорядженням сільського голови з обстеження стропильної системи покрівлі.Причиною обстеження було підтвердження факту виконання ремонтних робіт кроквяної покрівлі, проведених з метою усунення протікання покрівлі після опадів.
Під час обстеження комісією було підтверджено факт проведення ремонтних робіт по заміні 8 кроквяних ніг, ртштування та 3 листів азбестового покриття покрівлі.
З вище вказаного було прийнято рішення повідомити проєктувальника про фактичне виконання робіт та рекомендувати виключити з робочого проєкту зазначені роботи та передбачені витрати на них. Дана інформація педтверджується актом обстеження від 03.11.2021 р.
Листом від 03.11.2021 р. № 822 Чорноморська сільська рада ініціювала звернення до директора ТОВ "Джей.Ей.Пі студіо", щодо виключення з робочого проекту зазначені роботи та передбачені витрати на них. Що підтверджується листом від 03.11.2021 № 822.
Дані обсяги робіт було виключено з обсягу переліку виконання робіт без виконання робіт з коригування ПД, адже коригування призвело б до збільшення кошторисної вартості виконання робіт. Що підтверджується вхідним листом від 04.11.2021 р. № 02/11.
І тільки після проведення вищевказаних робіт Підрядник зміг приступити до виконання робіт згідно з умовами Договору. Відповідно до пункту 2
Номер:
da16e30e55b44e4ea654902593f5ab75
Назва:
Продовження
Дата опублікування:
26.04.2023 14:03
Опис:
Відповідно до пункту 2 Постанови від 07.06.2017 р. № 406, дозвіл на проведення ремонтних робіт не потрібний.
Дані обставини дуже затягнули строки по виконанню робіт згідно Договору. Стрононами було прийнято рішення внести зміни щодо продовження строку виконання зобов'язання щодо виконання робіт та продовження дії Договору Додатковою угодою від 28.12.2021 р. № 1 згідно зміненого календарного плану (який було підвантажено разом з додатковою угодою) на строк, достатній для виконання робіт. Строк указаний до 30.04.2022 року з таким розрахунком, що взимку несприятливі погодні умови можуть заважати проведенню робіт.
На даний час, за ініціативи Замовника роботи припинені, у зв’язку з виникненням надзвичайних обставин, а саме військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Затвердженим Законом України від 24.02.2022 р. № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з умовами Договору належним чином.