• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Завершена

1 640 007.00 UAH без ПДВ
Номер: 0c046da6d9cf4bfb92267cf2bee93d38
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-05-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 05.04.2023 10:41 - 27.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.04.2023 № 31-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-07-23-007998-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23 липня 2023 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 04.04.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону, частини другої статті 180 Господарського кодексу України, частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 5 та 103 Загальних умов. За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для проведення переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема: - привести умови Договору про закупівлю щодо його істотних умов у відповідність до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та Загальних умов; - визнати недійсною додаткову угоду № 1 до Договору про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для проведення переговорної процедури закупівлі; укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Чорноморської сільської ради (далі – Замовник); інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо відкритих торгів за номерами ID: UA-2021-06-17-003651-c та UA-2021-07-05-002122-c; протокол щодо проведення переговорів уповноваженою особою від 23.07.2021 № 92; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); договір на виконання робіт з капітального ремонту від 03.08.2021 № 312 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021, від 18.02.2022, від 14.06.2022 та від 27.12.2022; додаткові угоди від 28.12.2021 № 1 (далі – додаткова угода № 1), від 18.02.2022 № 2, від 09.06.2022 № 3 та від 27.12.2022 № 4 до Договору про закупівлю; пояснення та документи, надані Замовником 13.04.2023, 25.04.2023 та 26.04.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, за результатами переговорної процедури закупівлі Замовником з ТОВ «ПРОМСПЕЦБУД» укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту від 03.08.2021 № 312. Відповідно пункту 11.1 Договору про закупівлю «Гарантійний строк встановлюється з дати підписання останнього Акту прийняття виконаних будівельних робіт (КБ-2В), протягом 5 (п’яти) років, якщо протягом цього терміну не відбулися порушення встановлених норм і правил експлуатації об’єкту». Таким чином, Замовник на порушення вимог частини першої статті 41 Закону, частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) уклав Договір про закупівлю на виконання робіт з капітального ремонту, гарантійний строк за яким становить менше десяти років від дня прийняття об’єкта замовником. Також встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 41 Закону, частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов Договір про закупівлю не містить істотних умов, передбачених законодавством для договорів підряду в капітальному будівництві. Зокрема, в Договорі про закупівлю відсутні умови здійснення авторського нагляду за виконанням робіт та умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносилися зміни щодо його істотних умов, а саме: додатковою угодою № 1 строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та строк дії Договору про закупівлю продовжено до 30.04.2022 року. Разом з тим, враховуючи пояснення та документи, надані Замовником 25.04.2023 та 26.04.2023, Замовник уклав додаткову угоду № 1 з порушенням вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме без наявного документального підтвердження обставин, що спричинили таке продовження.
Період усунення порушень: 27.04.2023 16:12 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2023 16:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 03.05.2023 15:54

Запити/Пояснення