• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь

Завершена

5 429 614.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 148.07 UAH
Номер: 733307be771740ee8e04b09a8e342e4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-12-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.10.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 12.10.2021 15:43 - 04.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.10.2021 № 442 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 12.10.2021 № 442 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-07-23-003748-c, 23.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 033-71-07, shkliar.olexii@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: ючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького державного університету управління (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника б/д б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Нові тепло технології»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2021 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2021; договір підряду від 01 вересня 2021 року № 39-REDU на суму 4165186,75 грн. (з ПДВ), укладений з ТОВ «Нові тепло технології»; додаткова угода до вищевказаного договору від 07.09.2021 № 1. Моніторингом питання відповідності відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону замовником у річному плані не вказано код економічної класифікації видатків бюджету. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, яка не передбачена законодавством. Так, у тендерній документації замовником (пункт 1 розділу І тендерної документації) здійснено посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції № 114-IX від 19.09.2019, в той час як на момент проведення процедури закупівлі діяв Закон в редакції від 01.07.2021 № 1021-IX. Моніторингом також встановлено, що під час внесення змін до тендерної документації замовник разом з переліком внесених змін, завантаженому в окремому файлі 06 серпня 2021 року «ПЕРЕЛИК ЗМІН.DOCX», також оприлюднено нову редакцію тендерної документації у файлі «Тендерна документація зі змінами.docx». Проте, зміни внесені до тендерної документації замовником у файлі «Тендерна документація зі змінами.docx» висвітлені у вигляді закреслених даних. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 23.10.2021 12:15 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2021 12:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення виявлених порушень ДАСУ від 23.10.2021р. Згідно Висновку Державної аудиторської служби України від 23.10.2021р. про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь) (номер оголошення UA-2021-07-23-003748-c) були виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель. З метою усунення порушень та не допущення їх в подальшому, секретарем тендерного комітету були внесені правки згідно Висновку, а саме: 1. У тендерній документації було виправлено помилкове посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» та відображено номер Закону, який діяв на момент проведення процедури закупівлі (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції від 01.07.2021 № 1021-IX). 2. У файлі «Тендерна документація зі змінами.docx» було видалено зміни до тендерної документації, які були висвітлені у вигляді закреслених даних. 3. У річному плані не було вказано код економічної класифікації видатків бюджету. Код КЕКВ – 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. До відповіді долучаємо документальне підтвердження, а саме: 1. «Тендерна документація зі змінами.docx»; 2. Річний план закупівель.
Дата публікації звіту: 28.10.2021 12:08

Запити/Пояснення