-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь
Завершена
5 429 614.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 148.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 148.07 UAH
Номер:
733307be771740ee8e04b09a8e342e4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-12-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2021 00:00
Період моніторингу:
12.10.2021 15:43 - 04.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.10.2021 № 442
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
12.10.2021 № 442
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-07-23-003748-c, 23.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
ючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького державного університету управління (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника б/д б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Нові тепло технології»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2021 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2021; договір підряду від 01 вересня 2021 року № 39-REDU на суму 4165186,75 грн. (з ПДВ), укладений з ТОВ «Нові тепло технології»; додаткова угода до вищевказаного договору від 07.09.2021 № 1.
Моніторингом питання відповідності відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону замовником у річному плані не вказано код економічної класифікації видатків бюджету.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині наявності інформації, яка не передбачена законодавством.
Так, у тендерній документації замовником (пункт 1 розділу І тендерної документації) здійснено посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції № 114-IX від 19.09.2019, в той час як на момент проведення процедури закупівлі діяв Закон в редакції від 01.07.2021 № 1021-IX.
Моніторингом також встановлено, що під час внесення змін до тендерної документації замовник разом з переліком внесених змін, завантаженому в окремому файлі 06 серпня 2021 року «ПЕРЕЛИК ЗМІН.DOCX», також оприлюднено нову редакцію тендерної документації у файлі «Тендерна документація зі змінами.docx».
Проте, зміни внесені до тендерної документації замовником у файлі «Тендерна документація зі змінами.docx» висвітлені у вигляді закреслених даних.
Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
23.10.2021 12:15 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2021 12:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення виявлених порушень ДАСУ
від 23.10.2021р.
Згідно Висновку Державної аудиторської служби України від 23.10.2021р. про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь) (номер оголошення UA-2021-07-23-003748-c) були виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель. З метою усунення порушень та не допущення їх в подальшому, секретарем тендерного комітету були внесені правки згідно Висновку, а саме:
1. У тендерній документації було виправлено помилкове посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» та відображено номер Закону, який діяв на момент проведення процедури закупівлі (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції від 01.07.2021 № 1021-IX).
2. У файлі «Тендерна документація зі змінами.docx» було видалено зміни до тендерної документації, які були висвітлені у вигляді закреслених даних.
3. У річному плані не було вказано код економічної класифікації видатків бюджету. Код КЕКВ – 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів.
До відповіді долучаємо документальне підтвердження, а саме:
1. «Тендерна документація зі змінами.docx»;
2. Річний план закупівель.
Дата публікації звіту:
28.10.2021 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
2badf855cc4645cbaad8b7dbe6b5a46b
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 5429614,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-23-003748-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1eeac5936a2b47fc9734b8dc955c1a84
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.10.2021 13:44
Опис:
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 12.10.2021р.
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 12.10.2021р. щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого навчального корпусу Донецького державного університету управління за адресою: вул. Карпінського, 58, м. Маріуполь) (номер оголошення UA-2021-07-23-003748-c).
Питання №1: яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Донецького державного університету управління за посиланням
https://dsum.edu.ua/storage/documents/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F/10.%20%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA.pdf
Питання №2: яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Відповідь: Очікувану вартість предмета закупівлі обраховано з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». До відповіді долучаємо документальне підтвердження, а саме:
-зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом.
За результатами проведення аукціону ціна тендерної пропозиції склала 4 165 186,75 грн. (звіт про результати проведення процедури закупівлі також розміщено на офіційному сайті Донецького державного університету управління).