-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Завершена
263 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 319.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 319.10 UAH
Номер:
35789fb3d80b4ee28bbeaaa8205f98f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-24-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2021 00:00
Період моніторингу:
24.09.2021 15:47 - 20.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.09.2021
№ 548
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.09.2021 № 548.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-07-23-002717-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 7 частини 2 статті 22 та частини 6 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Барський машинобудівний завод», тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь», тендерна пропозиція переможця торгів ТзОВ «ЕКО-Львів», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод» від 12.08.2021 року № 1208-21, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» від 13.09.2021 року № 1309-21/2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 14.09.2021 року № 1409-21/1 та повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2021 року.
За результатами проведеного моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що пункт 4 Додатку № 3 до тендерної документації не враховує вимоги частини 6 статті 33 Закону, в частині можливості продовження строку укладання договору про закупівлю до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю у випадку обґрунтованої необхідності.
Також, відповідно до частини 1 статті 41 Закону встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Згідно з частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України строк дії договору є істотною умовою договору, яка може змінюватись виключно з урахуванням вимог частини 5 статті 41 Закону.
Однак, в підпункті 10.1 пункту 10 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 1 до тендерної документації) встановлено умову, що договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині прийнятих Сторонами зобов’язань до повного їх виконання, при тому що строк поставки товарів згідно підпункту 4.4 пункт 4 розділу І тендерної документації до 31 грудня 2021 року, чим не дотримано вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
29.09.2021 15:33 - 14.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2021 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вказані недоліки виправлені та враховані під час укладення договору! Прийнято до уваги в подальшому!
Дата публікації звіту:
01.10.2021 11:06