-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Першотравнева від примикання з вул. Центральна до буд.№65 в с. Заріччя, Іршавського району
Завершена
2 131 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 655.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 655.00 UAH
Номер:
1cb6a6debd74479597f52784d3e8a800
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 15:44 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 № 19-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.08.2022 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-07-22-002678-a 22.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладення додаткової угоди та її оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором з ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ від 20.09.2021 №112 з врахуванням пункту 6.4.4 даного договору та дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зарічанської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.07.2021; тендерні пропозиції приватних підприємств «СТІК» (далі – ПП «СТІК») та «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» (далі – ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-23» (далі –
ТОВ «ПМК-23»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «СТІК» від 16.08.2021; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «СТІК» від 26.08.2021; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-23» від 30.08.2021; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» від 30.08.2021; повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021; договір підряду від 20.09.2021 №112; додаткові угоди від 31.12.2021 №1; від 27.05.2022 №2; від 30.05.2022 №3; від 27.07.2022 №4; від 08.08.2022 №5; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 11.08.2022, 15.08.2022 та 17.08.2022.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що договір, укладений з ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» від 20.09.2021 №112, оприлюднений Замовником без додатків №1, №2, які згідно даного договору є його додатками, а саме: № 1 – Календарний план виконання робіт, №2 – Договірна ціна, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 4 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» встановлено вимогу, зокрема: щодо надання копій дозвільних документів на право експлуатації асфальтобетонного заводу дійсних на дату їх подання, проте в складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" копії дозвільних документів на право експлуатації асфальтобетонного заводу дійсних на дату їх подання відсутні.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 10.08.2022 щодо даної невідповідності тендерної пропозиції ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» умовам тендерної документації Замовником надано відповідь 15.08.2022, що учасником тендеру, ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", у складі його пропозиції надано довідку про наявність асфальтобетонного заводу та дозвільні документи - копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків відповідальності належить до об’єктів з середніми та значними наслідками за переліком видів робіт згідно з додатком, чим виконано вимоги тендерної документації.
Проте, надання ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" копії ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків відповідальності належить до об’єктів з середніми та значними наслідками за переліком видів робіт згідно з додатком, це виконання вимог підпункт 10 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а ніяк не копії дозвільних документів на право експлуатації асфальтобетонного заводу дійсних на дату їх подання (пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 4 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ»).
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу з питань розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" на відповідність умовам тендерної документації Замовника та вимогам законодавства встановлено, що учасником документально (в повному обсязі) не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника (пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 4 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ»).
Також, підпунктом 14 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: «довідки щодо гарантування належної якості пропонованих робіт із зазначенням гарантійного терміну робіт згідно державних будівельних норм чи інших державних стандартів з урахуванням вимог ст.884 Цивільного кодексу України та ст.322 Господарського кодексу України, а також про те, що Виконавець зобов’язується протягом гарантійного терміну усувати будь-які виявлені недоліки та дефекти за власний рахунок або оплатити вартість робіт третій стороні, залученій Замовником до усунення виявлених недоліків та дефектів - у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності).
Проте в ході моніторингу встановлено, що учасником ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" надано довідку від 06.08.2021 №663 (файл «Довідка про гарант термін виконаних робіт.pdf»), у якій зазначено, що гарантійний термін робіт складатиме 5 (п’ять) років, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації Замовника.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було надано запит 10.08.2022, для надання пояснень, чому Замовником не відхилено
ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" в зв’язку з недотриманням вимог тендерної документації.
Замовником 15.08.2022 надано відповідь, в якій зазначено, що згідно Таблиці 2.8 – Норми міжремонтних строків служби дорожніх покриттів (поточний (планово-попереджувальний) ремонт) ТЕХНІЧНИХ ПРАВИЛ РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ П-Г.1-218-113:2009, затверджених Державною службою автомобільних доріг України «Укравтодор», строк експлуатації дорожнього покриття другої категорія автомобільні дороги принципності руху транспортних одиниць від 3 до 10.000 за добу з матеріалом покриття асфальтобетон складає 4 5 років, проте це норми при міжремонтних строках дорожніх покритів (поточний (планово-попереджувальний) ремонт).
Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що строки експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами та мінімальні строки експлуатаційної придатності елементів дороги визначаються нормами Додатка Л та Додатка Е ДБН В.2.3.-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво.
При цьому, тендерною документацією імперативно вимагалось зазначення гарантійного терміну робіт «Капітальний ремонт вул. Першотравнева від примикання з вул. Центральна до буд. №65 в с. Заріччя, Іршавського району» згідно державних будівельних норм чи інших державних стандартів з урахуванням вимог статті 884 Цивільного кодексу України та статті 322 Господарського кодексу України, а не строк експлуатації дорожнього покриття.
Також слід зазначити, що у довідці від 06.08.2021 №663 наданій ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" зазначено гарантійний термін робіт 5 (п’ять) років, а не строк експлуатації дорожнього покриття, ще раз зазначаємо, що тендерною документацією вимагалось зазначення гарантійного терміну робіт згідно державних будівельних норм чи інших державних стандартів з урахуванням вимог статті 884 Цивільного кодексу України (гарантійний термін робіт при капітальному ремонті 10 років, якщо більше не встановлено Законом) та статті 322 Господарського кодексу України, а також гарантування належної якості пропонованих робіт.
Відповідно пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, установлена умова, що вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи, вартість робіт визначається відповідно до вимог державних будівельних стандартів України. Договірна ціна розраховується на підставі, зокрема: технічного завдання (додаток № 2) та державних (відомчих) будівельних стандартів України та інших витрат учасника в межах передбачених відомчими та державними нормативами. В розрахунку договірної ціни обов’язково повинні бути враховані кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами.
Так, відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Учасник ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" надав гарантійний лист від 06.08.2022 №645 ( файл «Гарант лист щодо складу ціни.pdf») в якому гарантує включити, до складу ціни тендерної пропозиції кошти на покриття ризиків/додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Проте, в складі розрахунку договірної ціни ( файл «Проект договору+лист погодження з умовами договору.pdf») учасника ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" не враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесам, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, для документального підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, відповідно до підпункту 12 «Договірна ціна з розшифровкою витрат» пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» необхідно завантажити: договірну ціну з розшифровкою витрат, а сам: розрахунок заробітної плати за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності); розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з економічним обґрунтуванням змін) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності); розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності); розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності); розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності); розрахунок інших супутніх витрат за п.ідписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності); розрахунок прибутку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності).
Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 року № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загально виробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ).
Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), та з наданням підтверджуючих розрахунків у відповідності до
пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, тобто з наданням у складі тендерної пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом показників I та III блоку ЗВВ по об'єкту замовлення, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Проте, під час аналізу документів поданих ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" установлено, що відповідно до наданих у пропозиції розрахунків ЗЗВ до локальних кошторисів (файл «Проект договору+лист погодження з умовами договору.pdf»), ЗВВ у складі тендерної пропозиції (договірної ціни) ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника
ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" відсутній розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, окрім розрахунку заробітної плати за підписом керівника, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Так, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік).
Проте, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до наданої пропозиції пояснювальної записки, у складі тендерної пропозиції
ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" адміністративні витрати (файл «Проект договору+лист погодження з умовами договору.pdf»), розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 6 розділу
ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Слід відмітити, що пунктом 31 частини першої статтею Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а підпунктом 32 цієї статті Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Окрім цього, згідно пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація містить, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Період усунення порушень:
26.08.2022 14:37 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 14:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником були вчинені заходи шляхом направлення листа №1581 від 31.08.2022р. результатом цього, була укладена Додаткова угода про розірвання Договору підряду №112 від 20.09.2021р. та припинення зобов'язань по вказаному Договору.
Дата публікації звіту:
02.09.2022 19:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто Замовником шляхом розірвання договору (додаткова угода №6 від 02.09.2022).
Дата публікації:
05.09.2022 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
ab6e998feac340b6bf5f45c11ca07267
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.08.2022 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Першотравнева від примикання з вул. Центральна до буд. №65 в с. Заріччя, Іршавського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-22-002678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
70b85bb596294a0abf964a65c20aff03
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.08.2022 16:22
Опис:
Дане технічне завдання розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника та Робочого проекту, який пройшов архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту, що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт.
Номер:
67d2d9ee539d44fb862141dc911e1e8d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.08.2022 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Першотравнева від примикання з вул. Центральна до буд. №65 в с. Заріччя, Іршавського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-22-002678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Чому тендерна пропозиція учасника ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" не була відхилена, якщо ним не виконано вимоги пункту 1 додатку 4 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ», а саме: у складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" відсутні копії дозвільних документів на право експлуатації асфальтобетонного заводу дійсних на дату їх подання (зокрема дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, тощо) ?
Також підпунктом 17 пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі відсутності будь-яких зазначених документів в тендерній пропозиції, Учасник надає письмове пояснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на відповідні нормативні акти.
У складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" відсутнє письмове пояснення щодо відсутності копій дозвільних документів на право експлуатації асфальтобетонного заводу дійсних на дату їх подання.
2. Відповідно до підпункту 14 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником: «довідки щодо гарантування належної якості пропонованих робіт із зазначенням гарантійного терміну робіт згідно державних будівельних норм чи інших державних стандартів з урахуванням вимог ст.884 Цивільного кодексу України та ст.322 Господарського кодексу України, а також про те, що Виконавець зобов’язується протягом гарантійного терміну усувати будь-які виявлені недоліки та дефекти за власний рахунок або оплатити вартість робіт третій стороні, залученій Замовником до усунення виявлених недоліків та дефектів - у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (за наявності).
Проте учасником ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" надано довідку від 06.08.2021 №663 (файл «Довідка про гарант термін виконаних робіт.pdf»), у якій зазначено, що гарантійний термін робіт складатиме 5 (п’ять) років, чим недотримано вимоги Замовника встановлені в тендерній документації.
Пояснення (інформацію та/або підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
13b00c011ce34130866c74d89d98ad72
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.08.2022 21:56
Опис:
1. У відповідь на поставлене питання зазначаємо наступне:
Підпунктом 17 пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено:
17. Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) та документ що засвідчує повне грошове покриття банківської гарантії (довідка банку чи ін. документ банку).
Тобто, в згаданому Вами пункті тендерної документації відсутні вимоги які Ви зазначили в питанні.
Стосовно надання письмового пояснення щодо відсутності, з вказанням причин та або посиланням на відповідні нормативні акти, певних документів, звертаємо Вашу увагу, що зазначене стосується Документів та інформації, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників. Такі документи не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Учасником тендеру, ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", у складі його пропозиції надано Довідка про наявність асфальтобетонного заводу та дозвільні документи - копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків відповідальності належить до об’єктів з середніми та значними наслідками за переліком видів робіт згідно з додатком, чим виконано вимоги тендерної документації, а отже у Замовника відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції вказаного учасника.
2. Згідно Таблиці 2.8 – Норми міжремонтних строків служби дорожніх покриттів (поточний (планово-попереджувальний) ремонт) ТЕХНІЧНИХ ПРАВИЛ РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ П-Г.1-218-113:2009, затверджених Державною службою автомобільних доріг України «Укравтодор», строк експлуатації дорожнього покриття другої категорія автомобільні дороги принципності руху транспортних одиниць від 3 до 10.000 за добу з матеріалом покриття асфальтобетон складає 4 5 років таким чином гарантійний термін експлуатації вказаного покриття не може встановлюватись вищим ніж затверджено нормативно правовими документами.
Таким чином, Учасником тендеру ПП "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ", у складі його пропозиції надано довідку від 06.08.2021 №663 (файл «Довідка про гарант термін виконаних робіт.pdf»), у якій зазначено, що гарантійний термін робіт складатиме 5 (п’ять) років, що відповідає вимогам спеціальних нормативно-правових актів, а отже у Замовника відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції вказаного учасника.
Номер:
02afa986bbbe47998ee4d0c6b7dfeaec
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.08.2022 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Першотравнева від примикання з вул. Центральна до буд. №65 в с. Заріччя, Іршавського району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-22-002678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації передбачено внесення учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді перерахування коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю.
В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо перерахування переможцем – Приватним підприємством «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» коштів на рахунок Замовника у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.