• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття проїзної частини проїзду по вулиці Броварській, Зазимська сільська рада Броварського району Київської області

Закупівлю опубліковано повторно, у зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників для проведення аукціону.

Завершена

4 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер: e9810fe9588c4c088fa68022d7d7afc9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.09.2021 17:19 - 06.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.09.2021 № 309 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-07-22-009151-b 22.07.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «АРТЕМБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зазимської сільської ради Броварського району Київської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 22 липня 2021 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД» (далі – ПП «АРТЕМБУД»), протокол уповноваженої особи від 10.08.2021 про розгляд пропозиції ПП «АРТЕМБУД» та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2021, договір від 27.08.2021 № 3/08-21-295 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 27.08.2021 № 1. Відповідно до пункту 12 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації «Інші документи, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності технічним та іншим вимогам тендерної документації» Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу серед переліку обов’язкових документів, зокрема, надати копію ліцензії або дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації (Клас наслідків (відповідальності) не нижче СС1). Згідно із пунктом 1 розділу 4 тендерної документації кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 07 серпня 2021 року. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Однак, учасник ПП «АРТЕМБУД» до закінчення терміну подання тендерних пропозицій (00 год. 00 хв. 07 серпня 2021 року) не надав у складі своєї тендерної пропозиції документ (копію ліцензії або дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації), чим не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам тендерної документації. Необхідно відмітити, що учасник ПП «АРТЕМБУД» 12.08.2021 завантажив ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності від 25.07.2016 № 27-Л (далі – Ліцензія) та довідку від 12.08.2021 № 5 щодо терміну дії (Ліцензії) після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та після опублікування Замовником повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до положень пункту 3 розділу V тендерної документації, ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь – якого документу, який передбачений тендерною документацією, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «АРТЕМБУД», визнав його переможцем та уклав з ним договір. Крім цього, за результатами моніторингу установлено, що згідно із пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатком 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник установив вимогу щодо надання довідки (у формі таблиці) з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі. До того ж, Замовник в примітках до вказаної довідки зазначив, що «учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання (Додаток № 4) з дотриманням діючих норм і правил та у необхідній кількості відповідно до даних відомості ресурсів учасника». Так, в розділі II «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів учасник ПП «АРТЕМБУД» серед іншого зазначив автомобiлi -самоскиди, вантажопiдйомнiсть 10 т, що будуть використовуватись для визначених технічним завданням робіт. Водночас, учасник торгів ПП «АРТЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не містить інформації про наявність у власності або оренді автомобіля-самоскида для виконання визначених технічним завданням робіт. Отже, учасник ПП «АРТЕМБУД» не дотримався вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної пропозиції. Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «АРТЕМБУД», визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 06.10.2021 18:04 - 23.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2021 18:04

Оскарження висновку в суді

Опис: №320/13706/21 від 29.10.2021 року
Дата публікації: 03.11.2021 11:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ Щодо встановлених порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-009151-b Згідно Наказу від 14.09.2021 року № 309 «Про початок моніторингу процедур закупівель», Державною Аудиторською Службою України розпочато моніторинг процедури закупівлі «Капітальний ремонт покриття проїзної частини проїзду по вулиці Броварській, Зазимська сільська рада Броварського району Київської області». За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «АРТЕМБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Зокрема у висновку про результати моніторингу зазначено, що Учасник - ПП «АРТЕМБУД» до закінчення терміну подання тендерних пропозицій (00 год. 00 хв. 07 серпня 2021 року) не надав у складі своєї тендерної пропозиції документ (копію ліцензії або дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації), чим не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам тендерної документації. Також зазначено, що Учасник ПП «АРТЕМБУД» 12.08.2021 завантажив ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності від 25.07.2016 № 27-Л (далі - Ліцензія) та довідку від 12.08.2021 № 5 щодо терміну дії (Ліцензії) після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та після опублікування Замовником повідомлення про намір укласти договір. Крім цього, за результатами моніторингу установлено, що згідно із пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатком 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник установив вимогу щодо надання довідки (у формі таблиці) з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/ надання послуг, які є предметом закупівлі. До того ж, Замовник в примітках до вказаної довідки зазначив, що «учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання (Додаток № 4) з дотриманням діючих норм і правил та у необхідній кількості відповідно до даних відомості ресурсів учасника». Так, в розділі II «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів учасник ПП «АРТЕМБУД» серед іншого зазначив автомобілі -самоскиди, вантажопідйомність 10 т, що будуть використовуватись для визначених технічним завданням робіт. Водночас, учасник торгів ПП «АРТЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не містить інформації про наявність у власності або оренді автомобіля-самоскида для виконання визначених технічним завданням робіт. Слід зазначити що Приватним підприємством «АРТЕМБУД» до закінчення терміну подання тендерних пропозицій (00 год. 00 хв. 07 серпня 2021 року) було завантажено у складі своєї тендерної пропозиції (папка «6. Повноваження та уставні.rar»), яку завантажено 05 серпня 2021 року об 11:20 год. Також ПП «АРТЕМБУД» завантажив ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності від 25.07.2016 № 27-Л (далі - Ліцензія) та довідку від 27.07.2021 № 17 Інформація щодо ліцензії (Достовірна інформація у вигляді довідки, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності) до завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, учасник ПП «АРТЕМБУД» виконав вимоги відносно Додатку 1 Розділу 2. п.12., чим підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам тендерної документації. Замовником перевірено, що має діючу ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, реєстраційний запис 2013029416, видану Державною архітектурно- будівельною інспекцією України, наказ № 27-Л від 25 липня 2016 року. Вказана ліцензія була чинна на день набрання чинності Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а отже відповідно до пункту 6 статті 21 Закону є чинною та продовжує діяти. Також ПП «АРТЕМБУД» 12.08.2021 року завантажено ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності від 25.07.2016 № 27-Л (далі - Ліцензія) та довідку від 12.08.2021 № 5 щодо терміну дії (Ліцензії) після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тим самим продубльовано раніше подані документи в складі раніше поданої тендерної пропозиції. Згідно із пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатком 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник установив вимогу щодо надання довідки (у формі таблиці) з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі. До того ж, Замовник в примітках до вказаної довідки зазначив, що «учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил та у необхідній кількості відповідно до даних відомості ресурсів учасника». Так, в розділі II «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів учасник ПП «АРТЕМБУД» серед іншого зазначив автомобілі - самоскиди, вантажопідйомність 10 т, що будуть використовуватись для виконання робіт визначених технічним завданням. Водночас, учасник торгів ПП «АРТЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що містить інформації про наявність у власності або оренді автомобіля-самоскида для виконання визначених технічним завданням робіт, а саме спеціалізований вантажний - спеціалізований сідловий тягач-Е ВАГ ГТ ХГ 105.460, 2011 року випуску в кількості 2 одиниці (папка «20.Обладнання та матеріально-тех.база.rar») завантажено 05 серпня 2021 року об 11:20 год. Згідно технічних характеристик автомобілів - повна маса автомобілів 20’500 кг, маса без навантаження - 7’310,00 кг. Що повністю задовольняє потреби Замовника у наявності автомобілів - самоскиддів, вантажопідйомність 10 т для виконання робіт. Отже, учасник ПП «АРТЕМБУД» дотримався вимог пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної пропозиції. Частиною 11 ст.8 Закону передбачено, якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу, а також зазначаються дата та номер відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження. Ця норма Закону передбачає негативні наслідки для суб`єкта господарювання, які можуть мати місце в разі не усунення порушень, визначених висновком шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. Враховуючи зазначене, Замовник вважає обставини викладені у висновку від 06.10.2021 року безпідставними та такими що не відповідають дійсності. Відповідно до ст. 10 Закону, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Враховуючи зазначене просимо скасувати висновок за результатами проведення моніторингу по процедурі закупівлі № UA-2021-07-22-009151-b та відмінити прийняте рішення. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником будуть вчинені відповідні процесуальні дії у визначений Законом термін.
Дата публікації звіту: 11.10.2021 17:32