• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщення їдальні в Старомаяківському закладі загальної середньої освіти, 66833, вул. Центральна,1, с. Старі Маяки, Старомаяківської сільської ради, Одеської області» (ДК 021:2015(CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 682 000.00 UAH з ПДВ
Номер: be327a77394944fea1dc25ad1c5f2446
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-06-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.08.2021 14:17 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.08.2021 Одеса № 445 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.08.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.08.2021 № 445 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 12 UA-2021-07-22-009089-b 22.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 12 UA-2021-07-22-009089-b 22.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Старомаяківської сільської ради Ширяївського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 22.07.2021 в електронній системі закупівель, протокол переговорів між Старомаяківською сільською радою та ТОВ «Південна Українська Будівельна Компанія» від 22.07.2021 (опубліковано в електронній системі закупівель 22.07.2021), договір підряду від 10.08.2021 № 157 (опубліковано 10.08.2021), пояснення Замовника отримані 09.08.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що 22.07.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури за номером ІD: UA-2021-07-22-009089-b на закупівлю робіт за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщення їдальні в Старомаяківському закладі загальної середньої освіти, 66833, вул. Центральна, 1, с. Старі Маяки, Старомаяківської сільської ради, Одеської області», очікуваною вартістю 2 682 000,00 гривень. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 09.08.2021 інформацію, яка не спростовує виявленого порушення. Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень: 12.08.2021 15:01 - 31.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2021 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунено - процедура відмінена згідно ч. 8 ст.40 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель
Дата публікації звіту: 13.08.2021 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 19.08.2021 13:15

Запити/Пояснення