• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт шиферної покрівлі актової і спортивної залів, приміщень навчальних класів та їдальні комунального закладу "Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр" Харківської обласної ради за адресою: вул. Тарасів Шлях 69, смт. Сахновщина, Харківська область

Завершена

2 714 497.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 572.49 UAH
Номер: dbc5dfe9c2ca410985dc4fe525789e52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.09.2021 18:41 - 21.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2021 415 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 24.09.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.09.2021 № 415 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 32 UA-2021-07-22-008255-b 22.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності його тендерній пропозиції, дотримання законодавства підчас внесення змін до договору - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.09.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності його тендерній пропозиції, дотримання законодавства підчас внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального закладу «Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр» Харківської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 22.07.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника-переможця Науково-виробничого підприємства «ПРОМТЕХСНАБ» Товариства інвалідів Київського району м. Харкова (далі – НВП «ПРОМТЕХСНАБ», учасник -переможець), протокол розкриття від 09.08.2021, протокол засідання тендерного комітету від 11.08.2021 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2021, договір про закупівлю від 25.08.2021 № 80, додаткові угоди від 31.08.2021 № 1 та № 2. За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-07-22-008255-b, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 13 000,00 гривень. Однак, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець НВП «ПРОМТЕХСНАБ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (файл «Тендерна_документація.doc») та пунктом 3 критерію 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації (файл «Додатки.doc») на підтвердження вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції разом з відповідною довідкою та аналогічними договорами і підтверджуючими документами надати позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), адресований Замовнику. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. При цьому, учасником-переможцем НВП «ПРОМТЕХСНАБ» надано відгуки б/н б/д (файл «Дог. №005677- досвід ст. 1-48.pdf», стор. 48), від 26.07.2021 № 86/07(файл «Договір №1К від 18.05.20.pdf», стор. 42) та від 02.08.2021 № 12/08 (файл «Договір №1-К-досвід.pdf», стор. 24) які не адресовані замовнику процедури закупівлі UA-2021-07-22-008255-b. Крім того, у відгуках від 26.07.2021 № 86/07 та від 02.08.2021 № 12/08 вказані невірні строки дії договорів -«до 31.08.2020» та «до 31.08.2019» відповідно, замість - «до 31.12.2020» та «до 31.12.2019». Зазначене не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 3 критерію 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію НВП «ПРОМТЕХСНАБ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 25.08.2021 № 80 та додаткові угоди від 31.08.2021 № 1 і № 2.
Період усунення порушень: 29.09.2021 19:44 - 14.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2021 19:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Комунальний заклад "Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр" Харківської обласної ради надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 29.09.2021 року. Замовник не згодний в висновком ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ з наступних причин. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Вважаємо, що це твердження суперечить дійсності. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, опублікованому на веб-порталі уповноваженого органу під номером UA-2021-07-22-008255-b у розділі «Вимоги до тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Сума забезпечення: 13000 UAH». Крім цього, при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів в електронні системі закупівель на сайті за адресою https://prozorro.gov.ua/ у форматі «PDF» в розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначена наступна інформація: «Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»» (оголошення про проведення відкритих торгів в форматі «PDF» додається). На підставі вищезазначеного, Замовником не було порушено пункт 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець НВП «ПРОМТЕХСНАБ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону в частині оформлення відгуків про досвід виконання аналогічних договорів. Вважаємо, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель. Пунктом 3 критерію 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції разом з відповідною довідкою та аналогічними договорами і підтверджуючими документами надати позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (- них) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), адресований Замовнику. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. У складі тендерної пропозиції Переможця торгів - НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА міститься: - Відгук КЗ «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №6» Харківської обласної ради № 12/08 від 02.08.2021 року; - Відгук КЗ «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №6» Харківської обласної ради № 86/07 від 26.07.2021 року. Інформація викладена в цих документах одним чином не суперечить змісту аналогічних договорів та умовам тендерної документації. По-перше, в обох відгуках наявна адресація «Замовнику торгів». Слід зазначити, що документацією не встановлено окремих вимог стосовно необхідності зазначення у відгуку конкретної назви або адреси Замовника. По-друге, відповідно до п. 10.2 Договору №1-К від 30.05.2019 року строк дії цього договору закінчується 31 грудня 2019 року (або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по ньому), відповідно до п. 10.2 Договору №1-К від 18.05.2020 року строк дії цього договору закінчується 31 грудня 2020 року (або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по ньому). Згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт підрядник виконав свої зобов’язання за договором №1-К від 30.05.2019 року, 14.08.2019 року. Згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт підрядник виконав свої зобов’язання за договором №1-К від 18.05.2020 року, 26.08.2020 року. У відповідності до п.4.1 Договору №1-К від 18.05.2020 року розрахунки по даному договору проводяться протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. У відповідності до п.4.1 Договору №1-К від 30.05.2019 року розрахунки по даному договору проводяться протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Відповідно до відгуку № 12/08 від 02.08.2021 року строк дії договору №1-К від 30.05.2019 року - до 31.08.2019 року. Це свідчить про те, що сторони виконали в повному обсязі свої зобов’язання до 31.08.2019 року. Так, відповідно до п. 10.2 Договору №1-К від 30.05.2019 року строк дії цього договору закінчився 31.08.2019 року. Відповідно до відгуку № 86/07 від 26.07.2021 року строк дії договору №1-К від 18.05.2020 року – до 31.08.2020 року. Це свідчить про те, що сторони виконали в повному обсязі свої зобов’язання до 31.08.2020 року. Так, відповідно до п. 10.2 Договору №1-К від 18.05.2020 року строк дії цього договору 31.08.2020 року. Слід зазначити, що статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти господарську діяльність учасника, зокрема, стверджувати, що сторони не виконали свої зобов’язанні у встановлені строки. На підставі вищезазначеного, інформація викладена у відгуках не суперечить змісту аналогічних договорів. Переможцем торгів дотримано умови тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону щодо оформлення відгуків про досвід виконання аналогічних договорів. У зв'язку з вищезазначеним, дії Комунального закладу "Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр" Харківської обласної ради в частині визначення переможцем торгів - НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас прийняти заперечення Комунального закладу "Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр" Харківської обласної ради до розгляду.
Дата публікації звіту: 04.10.2021 15:05