• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 181313 Батьків-Дружба на ділянці км 0+000 - км 1+400 в Рівненській області

Завершена

15 277 739.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 388.69 UAH
Номер: 2e0c925fc01f4d42b8df5d99e569e4f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-04-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 04.10.2021 14:20 - 28.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 04.10.2021 № 603 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021№ 603 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-07-22-003657-c 22.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини восьмої статті 12, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «АВАКС ПРОФ» », своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та/або документів на запит органу державного фінансового контролю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та дотриманням вимог статей 12 та 22 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації (з урахуванням змін) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 16.07.2021 року №1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі - ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т») та «АВАКС ПРОФ» (далі - ТОВ «АВАКС ПРОФ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол про визначення переможця закупівлі ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» від 07.09.2021 №168; повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2021; договір про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 24.09.2021 №20 та додатки до нього; пояснення та документи, надані Замовником 08.10.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником в частині 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, зокрема, зазначено: Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну з відповідними розрахунками сформовану відповідно до вимог п.3.6 Розділу 6 тендерної документації в паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), ненадання договірної ціни є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю. Так, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Разом з тим, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, частинами третьою, шостою статті 17 та частиною другою статті 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже, надання необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється через електрону систему закупівель учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а переможцем – у відповідності до вимог статті 17 та 41 Закону. Таким чином, неподання переможцем будь-якої інформації та документів, окрім тих, що визначені вищеописаними нормами законодавства, не може вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю та бути підставою для відхилення. Враховуючи зазначене, встановлення в тендерній документації вимоги про надання Переможцем протягом десяти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику у паперовому вигляді для узгодження пакет документів з відповідними розрахунками договірної ціни є порушенням частини восьмої статті 12 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 22.10.2021 15:12 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 15:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-10-04-000013 у закупівлі UA-2021-07-22-003657-c, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
Дата публікації звіту: 27.10.2021 09:04

Запити/Пояснення