-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26049 Петричанка-ст. Вадул-Сірет (ділянка Кам’яна-Черепківка) на ділянці 0+000-6+800»
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
115 467 882.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 577 339.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 577 339.41 UAH
Номер:
00b2c9b545734e7983fbe559beaacdfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 13:51 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.10.2021 №615
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.10.2021 № 615
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2021-07-21-004957-с від 21.07.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.07.2021 №314, тендерну документацію, із змінами, затверджену протоколами засідання тендерного комітету від 03.08.2021 №317, від 11.08.2021 №323 та від 17.08.2021 №326, протокол засідання тендерного комітету від 01.09.2021 №333 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол про відхилення тендерної пропозиції від 03.09.2021 №334, протокол розгляду тендерної пропозиції від 10.09.2021 №335, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі - ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євродор» (далі – ТОВ «Компанія «Євродор»), договір закупівлі від 30.09.2021 № 68-ДГ, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 11.10.2021.
Період усунення порушень:
20.10.2021 14:27 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2021 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
2c28015587704e32a87f7d081bcb0515
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2021 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкитих торгів на закупівлю «(Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26049 Петричанка-ст. Вадул-Сірет (ділянка Кам’яна-Черепківка) на ділянці 0+000-6+800», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-21-004957-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3b9939ab7d9a42e882ee24b46ed06f2f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2021 14:43
Опис:
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Чернівецької обласної адміністрації 04 лютого 2021 року №122-р затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 657 000,00 гривень.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 115 467 882,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №305.3829.21.2833 від 04.06.2021 року.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Чернівецької обласної державної адміністрації. (https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/upravlinnya-infrastrukturi-kapitalnogo-budivnictva-ta-ekspluataciyi-dorig/obgruntuvannya-potrebi-zakupivli)