-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Завершена
14 583 655.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 918.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 918.28 UAH
Номер:
af313221b3994c71a15c04ba4df5a5db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 16:06 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.10.2021 №621
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 11.10.2021 №621
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-07-21-010003-b від 21.07.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.07.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Д.І.С. БУД», протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021 №53, повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2021, договір про закупівлю від 02.09.2021 № 165, додаткові угоди від 06.09.2021 №1, від 13.09.2021 №2 та від 14.09.2021 №3, пояснення Замовника від 13.10.2021 отримане через електронну систему закупівель на запит від 12.10.2021 року.
Період усунення порушень:
19.10.2021 13:56 - 23.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.10.2021 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
bc7d788602204e3c83aa850836b113d2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.10.2021 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-21-010003-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d281b5882399436f833a07ec546bf717
Назва:
Пояснення до запиту (UA-M-2021-10-11-000040)
Дата опублікування:
13.10.2021 15:43
Опис:
Департамент міського господарства Херсонської міської ради надає пояснення до запиту про результати моніторингу (UA-M-2021-10-11-000040) на закупівлю «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-21-010003-b).
З ряду порушених у запиті питань інформую, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та розмір бюджетних призначень, а також визначення очікуваної вартості робіт по об’єкту визначено згідно Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 №293 (із змінами), ДСТУ- Н.Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку в м. Херсоні.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 « Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі по процедурі закупівлі «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні) (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-21-010003-b) оприлюднено на сайті Херсонської міської ради (органу вищого рівня), за посиланням :https://miskrada.kherson.ua/.