• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відновлення зруйнованого моста на автомобільній дорозі С091104 Луги – Ілемня, км 1+805 Рожнятівського району пошкодженого стихією 22-23 червня 2020 року в Івано-Франківській області (капітальний ремонт) (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська

Завершена

6 497 523.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 975.00 UAH
Номер: 4a680235c65d45a98091e65470e30c7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-26-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.04.2022 19:59 - 20.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 25.04.2022 № 139 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 № 139 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 № 139 12 UA-2021-07-20-002284-a 20.07.2021 Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" (код ЄДРПОУ 42753775) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерної пропозиції ПП "НАКО ІНВЕСТ", відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: інформацію Державного підприємства "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-07-20-010088-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 20.07.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 17.08.2021, протокол розгляду тендерної пропозиції від 06.09.2021, вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП "НАКО ІНВЕСТ", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2021, договір від 21.09.2021 № 18, додаткові угоди від 30.11.2021 №1, від 17.12.2021 №2, пояснення замовника, отримані 05.05.2022 через електронну систему закупівель. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-07-20-002284-а встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника ПП "НАКО ІНВЕСТ" відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця та умовам проекту договору, який є Додатком 6 до тендерної документації.
Період усунення порушень: 17.05.2022 16:50 - 21.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2022 16:50

Запити/Пояснення