• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141711 Дроздовичі – Міженець – Бісковичі км 0+000 – км 31+000 Львівської області»(ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

3 740 635.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 703.18 UAH
Номер: 3e2c77510e484ac4bbc69463d26bfd31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.01.2023 16:05 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2023 № 21 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.01.2023 № 21. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-20-003691-c, 20.07.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; виконання замовником рішень Органу оскарження; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 14 лютого 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; виконання замовником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-07-20-000850-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протоколи засідання тендерного комітету №271 від 10.08.2021, №276 від 16.08.2021, №314 від 09.09.2021, №320 від 13.09.2021, №344 від 12.10.2021; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ПП «ЮЕМСІ ХОЛДИНГ» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняті Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарг (рішення №19853-р/пк-пз від 31.08.2021 та рішення від 06.10.2021 №22800-р/пк-пз); тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Кутерещина Зіновія Богдановича (щодо правомірності її відхилення Замовником), протокол засідання тендерного комітету №345 від 12.10.2021; тендерну пропозицію Консорціуму «ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника Консорціуму «ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол засідання тендерного комітету №350 від 18.10.2021; повідомлення про намір укласти договір, договір №114-10/21 від 29.10.2021, додаткові угоди №1 від 29.10.2021, №2 від 08.02.2022, №3 від 09.02.2022, №4 від 29.12.2022 до вказаного договору та відповідні повідомлення про внесення змін до договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг ПП «ЮЕМСІ ХОЛДИНГ» та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Відповідно до опублікованої Замовником тендерної документації місце надання послуг – автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141711 Дроздовичі – Міженець – Бісковичі км 0+000 – км 31+000 Львівської області (п.4.3 Загальних положень тендерної документації та п.3.2 Проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місця надання послуг (здійснено лише посилання на інший документ, а саме вказано: «Україна, Відповідно до документації»), в результаті чого порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, та наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 14.02.2023 15:36 - 01.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2023 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку моніторингу від 14.02.2023 року процедури закупівлі послуг: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141711 Дроздовичі – Міженець – Бісковичі км 0+000 – км 31+000 Львівської області»(ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Замовником на виконання висновку було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту: 16.02.2023 14:28

Запити/Пояснення