-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Вершкове масло
Завершена
940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 700.00 UAH
Номер:
7f7bb993e9954b6a8593eb9a61f6550f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-10-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2021 00:00
Період моніторингу:
10.09.2021 14:23 - 02.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.09.2021
№ 523
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2021-07-20-007252-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності умов укладеного договору законодавству установлено порушення вимог частини 4 статті 180 Господарського кодексу України та абзацу 1 частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій учасника-переможця ТОВ «Акріс Логістик», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до договору про закупівлю в частині визначення умов про предмет закупівлі, а також вжиття заходів по не допущенню порушень вимог частини 5 статті 17, пунктів 18, 19 частини 2 статті 22 Закону в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Акріс Логістик», протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.08.2021 року, договір про закупівлю від 26.08.2021 року № 47 та додаткова угода від 26.08.2021 року № 47/1.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
За результатами моніторингу відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що Замовником з ТОВ «Акріс Логістик» укладено договір про закупівлю від 26.08.2021 року № 47, який не містить інформації про найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції, що є предметом закупівель, що не відповідає вимогам частини 4 статті 180 Господарського кодексу України та абзацу 1 частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України.
Період усунення порушень:
16.09.2021 17:49 - 01.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2021 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення, щодо отриманого 16.09.2021 року висновоку за результатами моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по процедурі закупівлі UA-2021-07-20-007252-b Вершкове масло в якому зазначено, що визначений замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04 2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. У зв’язку з технічною неможливістю внести зміни до пункту 2 розділу V тендерної документації по закупівлі UA-2021-07-20-007252-b Вершкове масло, а також враховуючи,що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Акріс Логістик» не було допущено формальних помилок, що не вплинуло на рішення тендерного комітету, тендерним комітетом відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради враховано зауваження, і внесені зміни до пункту 2 розділу V подальших тендерних документацій, які викладені в новій редакції.
Щодо відповідності умов укладеного договору №47 від 26.08.2021р про закупівлю, додатковою угодою до вказаного договору будуть внесені зміни в частині визначення умов про предмет закупівлі в розділ 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ», які були передбачені в п.3.6 розділі 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ, КІЛЬКІСТЬ».
Тендерний комітет зобов’язується вжити заходів по не допущенню подібних недоліків у сфері публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту:
22.09.2021 11:55