-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція навчального корпусу приміщення міжшкільного навчально-виробничого комбінату трудового навчання і професійної орієнтації учнів під центр надання адміністративних послуг на вул. Бандери,23 в селищі Єзупіль, Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Завершена
12 290 893.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 454.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 454.47 UAH
Номер:
6a5f98b652d14c72a7496b7d94ee0fde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 11:09 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2022 №54-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.09.2022 № 54-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-07-20-003143-c 20.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пунктів 2, 17, 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «Промбудсервіс-Косів», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, з врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пунктів 2, 17, 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єзупільської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «Промбудсервіс-Косів», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.08.2021 №49, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2021 року, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 30.08.2021 №121 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 17.12.2021 року, додаткову угоду до Договору від 17.12.2021 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 23.06.2022 року, додаткову угоду до Договору від 22.06.2022 №2, відповідь замовника на пояснення від 16.09.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 2 до тендерної документації Замовником невірно зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, зокрема:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
п. 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
п. 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником недотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин.
Період усунення порушень:
19.09.2022 11:23 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2022 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.09.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-20-003143-с «Реконструкція навчального корпусу приміщення міжшкільного навчально-виробничого комбінату трудового навчання і професійної орієнтації учнів під центр надання адміністративних послуг на вул. Бандери, 23 в селищі Єзупіль, Івано-Франківського району Івано-Франківської області» порушень щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «Промбудсервіс-Косів», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору не встановлено.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), замовником в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Виявлені в тендерній документації помилки, а саме: не зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками та невірне зазначення в Додатку 2 до тендерної документації (в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації вказано вірно) підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, об’єктивність і неупередженість прийнятих рішень.
За для недопущення виявлених порушень Закону в подальшому, зроблено відповідні висновки та прийнято рішення при підготовці та проведенні публічних закупівель у майбутньому, зокрема, при складанні тендерної документації, обов'язково враховувати надані зауваження, неухильно дотримуватись вимог Закону, посилити увагу та вживати максимальних заходів щодо недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
23.09.2022 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
fd92103521ca4eb4a950268fbb7bece0
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція навчального корпусу приміщення міжшкільного навчально-виробничого комбінату трудового навчання і професійної орієнтації учнів під центр надання адміністративних послуг на вул. Бандери,23 в селищі Єзупіль, Івано-Франківського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-20-003143-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником, на вимогу пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається від учасника, зокрема:
1) Довідка про виконання аналогічного договору (не менше 2) в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору;
2) Виконання аналогічного договору про виконання робіт з будівництва або добудови будівель* або реконструкції будівель* Замовникам державної або комунальної форми власності за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або 2020 рік (подається як мінімум 2 копії завершеного договору, що завірений учасником та оригінал 2 позитивних листів - відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданого не раніше липня 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та копії сертифікатів уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідають поданим аналогічним договорам.
Чи враховано Замовником, що учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) б/н, б/д, в якій зазначено три аналогічні договори від організацій, однак, надано два сертифіката уведення в експлуатацію об’єкта, виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх при наявності документальне підтвердження.
Номер:
394ac194cdcd463ca7efe00d06a1991f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 09:00
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником, на вимогу пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається від учасника, зокрема:
1) Довідка про виконання аналогічного договору (не менше 2) в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору;
2) Виконання аналогічного договору про виконання робіт з будівництва або добудови будівель* або реконструкції будівель* Замовникам державної або комунальної форми власності за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або 2020 рік (подається як мінімум 2 копії завершеного договору, що завірений учасником та оригінал 2 позитивних листів - відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданого не раніше липня 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та копії сертифікатів уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідають поданим аналогічним договорам.
Слід наголосити, що Замовником вимагається подання як мінімум 2 копій завершеного договору, що завірені учасником та оригінали 2 позитивних листів - відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих не раніше квітня 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів, відповідно, учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" у складі тендерної пропозиції надано аналогічні договори, а саме: два договори, укладені з Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА, де предметом закупівлі було Будівництво Яремчанської загальноосвітньої школи І-ІИ ступеня №2 (мікрорайон Дора) та «Добудова спортзалу та переходу Косівської ЗОШ №21-III ступенів. Нове будівництво» відповідно, та один договір - з Відділом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської райдержадміністрації та надано два сертифікати Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області, які засвідчують відповідність закінченого будівництва об’єкта, зокрема: Будівництво Яремчанської загальноосвітньої школи І-ІИ ступеня №2 (мікрорайон Дора) та «Добудова спортзалу та переходу Косівської ЗОШ №21-III ступенів. Нове будівництво». Таким чином, учасником ПП "Промбудсервіс-Косів" підтверджено кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)/