• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми, вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради

Завершена

2 700 351.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 003.51 UAH
Номер: 9c564f3eab2b4b1b97200aa11909a306
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-16-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.11.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 17.11.2021 12:41 - 09.12.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.11.2021 № 494 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.11.2021 №494 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-07-20-002718-c 20.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 99) 301-99-91, polinasinko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ХІМБУД-2». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико - санітарної допомоги № 2» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.07.2021 (протокол №65), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДРЕСУРСПОСТАЧАННЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМБУД-2» (далі – ТОВ «ХІМБУД-2»), вимога про усунення невідповідностей до 17.08.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 13.08.2021 № 73, від 18. 08.2021 № 76, повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2021, договір від 31.08.2021 № 96, додаткову угоду від 01.11.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.11.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 12 додатку 3.2 до тендерної документації, встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільних документів підприємства на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись на об’єкті згідно додатку 3.1 та локальних кошторисів учасника, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова № 1107), зокрема, щодо надання дозволу Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки. На запит Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо переліку видів робіт підвищеної небезпеки, що містяться у додатку 3.1 до тендерної документації, на які необхідний дозвіл Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, Замовник пояснив, що для виконання монтажних та демонтажних робіт, передбачених пунктами 48-51 розділу 6 «Ганок Г1», пунктами 65-68, 70-71 розділу 7 «Ганок Г2», пунктами 75-77, 79-80 розділу 8 «Ганок Г3», пунктами 92-95 розділу 1 «Демонтажні роботи», пунктами 141-144, 146-147, 155 розділу 7 «Ганок Г4», пунктами 158-160, 162-163,170 розділу 8 «Ганок Г5» Відомості обсягів робіт, необхідний дозвіл Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки відповідно до пункту 23 Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою № 1107, такі види робіт, як: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин виконуються на підставі дозволу. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМБУД-2», якого визначено переможцем торгів, міститься дозвіл Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Сумській області від 27.01.2014 № 035.14.59, що дозволяє Дочірньому підприємству Публічного акціонерного товариства «Сумбуд» Будівельно-монтажного підприємства «Лебединпромбуд» (далі – ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд») виконувати зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Однак, відповідно до Довідки про залучення субпідрядників від 04.08.2021 № 119, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХІМБУД-2», субпідрядник – ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» не буде виконувати роботи, передбачені пунктами 48-51 розділу 6 «Ганок Г1», пунктами 65-68, 70-71 розділу 7 «Ганок Г2», пунктами 75-77, 79-80 розділу 8 «Ганок Г3», пунктами 92-95 розділу 1 «Демонтажні роботи», пунктами 141-144, 146-147, 155 розділу 7 «Ганок Г4», пунктами 158-160, 162-163,170 розділу 8 «Ганок Г5» Відомості обсягів робіт, йому планується доручити виконання таких видів робіт, як: санітарно-технічні та електромонтажні роботи. При цьому, учасником торгів ТОВ «ХІМБУД-2», у складі тендерної пропозиції не надано дозволу Державної служби України з питань праці на право виконання ним таких робіт підвищеної небезпеки, як: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, що не відповідає вимогам пункту 12 додатку 3.2 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХІМБУД-2» через його невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір від 31.08.2021 № 96.
Період усунення порушень: 29.11.2021 11:10 - 14.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2021 11:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомлення про усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Згідно наказу від 16.11.2021 №494 «Про початок моніторингу закупівель» Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (надалі - Управління), на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, відповідно до статті 8 Закону здійснено моніторинг закупівлі щодо порушення комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Сумської міської ради (надалі - Підприємство) законодавства в частині оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу за предметом «Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми, вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-002718-с). За результатами проведеного моніторингу (висновок UA-М-2021-11-16-000021 від 29.11.2021) установлено, що Замовник у пункті 12 додатку 3.2 до тендерної документації, встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції дозвільних документів підприємства на виконання робіт підвищеної небезпеки, які будуть виконуватись на об’єкті згідно додатку 3.1 та локальних кошторисів учасника, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі – Постанова № 1107), зокрема, щодо надання дозволу Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки. На запит Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо переліку видів робіт підвищеної небезпеки, що містяться у додатку 3.1 до тендерної документації, на які необхідний дозвіл Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, Замовник пояснив, що для виконання монтажних та демонтажних робіт, передбачених пунктами 48-51 розділу 6 «Ганок Г1», пунктами 65-68, 70-71 розділу 7 «Ганок Г2», пунктами 75-77, 79-80 розділу 8 «Ганок Г3», пунктами 92-95 розділу 1 «Демонтажні роботи», пунктами 141-144, 146-147, 155 розділу 7 «Ганок Г4», пунктами 158-160, 162-163,170 розділу 8 «Ганок Г5» Відомості обсягів робіт, необхідний дозвіл Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, оскільки відповідно до пункту 23 Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою № 1107, такі види робіт, як: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин виконуються на підставі дозволу. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМБУД-2», якого визначено переможцем торгів, міститься дозвіл Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Сумській області від 27.01.2014 № 035.14.59, що дозволяє Дочірньому підприємству Публічного акціонерного товариства «Сумбуд» Будівельно-монтажного підприємства «Лебединпромбуд» (далі – ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд») виконувати зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Однак, відповідно до Довідки про залучення субпідрядників від 04.08.2021 № 119, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХІМБУД-2», субпідрядник – ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» не буде виконувати роботи, передбачені пунктами 48-51 розділу 6 «Ганок Г1», пунктами 65-68, 70-71 розділу 7 «Ганок Г2», пунктами 75-77, 79-80 розділу 8 «Ганок Г3», пунктами 92-95 розділу 1 «Демонтажні роботи», пунктами 141-144, 146-147, 155 розділу 7 «Ганок Г4», пунктами 158-160, 162-163,170 розділу 8 «Ганок Г5» Відомості обсягів робіт, йому планується доручити виконання таких видів робіт, як: санітарно-технічні та електромонтажні роботи. При цьому, учасником торгів ТОВ «ХІМБУД-2», у складі тендерної пропозиції не надано дозволу Державної служби України з питань праці на право виконання ним таких робіт підвищеної небезпеки, як: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, що не відповідає вимогам пункту 12 додатку 3.2 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХІМБУД-2» через його невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір від 31.08.2021 № 96. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ХІМБУД-2». Проте, враховуючи аб. 2 п.3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених Законом, на виконання укладеного договору ТОВ «Хімбуд-2» на виконання укладеного договору ТОВ «Хімбуд-2» проводилися роботи на виконання договору від 31.08.2021 №96. З метою усунення виявлених порушень в закупівлі «Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми, вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-002718-с) запропоновано укласти додаткову угоду з переможцем торгів ТОВ «Хімбуд-2» щодо зменшення суми договору виконання робіт від 31.08.2021 №96 на суму виконаних робіт по Договору та розірвання його (лист від 01.12.2021 вих№2088/05-21). ТОВ «Хімбуд-2» листом від 03.12.2021 вих№73 повідомило про згоду з розірванням договору виконання робіт від 31.08.2021 №96, проте, враховуючи обсяг роботи по проведенню необхідних заходів для підрахунку обсягів виконаних робіт та погодження відповідних розрахунків з інженером з технічного нагляду, Підрядник зможе розірвати договір не раніше 09.12.2021. Таким чином, документальне оформлення розірвання договору виконання робіт від 31.08.2021 №96 між Підприємством та ТОВ «Хімбуд-2» буде проведено до 10.12.2021. Враховуючи вищевикладене, додаткову угоду про зменшення суми договору виконання робіт від 31.08.2021 №96 на суму виконаних робіт по Договору та розірвання його, звіт про виконання договору будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі», про що буде повідомлено Управління додатково. На підтвердження усунення порушень долучаємо до повідомлення скановані копії: - листа Підприємства до ТОВ «Хімбуд-2» від 01.12.2021 вих№2088/05-21; - протоколу тендерного комітету №111 від 01.12.2021; - листа ТОВ «Хімбуд-2» від 03.12.2021 вих№73; - протоколу тендерного комітету №114 від 06.12.2021.
Дата публікації звіту: 06.12.2021 15:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 13.12.2021 09:02

Запити/Пояснення