• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «Миргородської лікарні інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород Полтавської області

Мова закупівлі - українська. Номенклатура відповідає коду ДК. Категорія замовника - І.

Завершена

9 894 387.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 471.94 UAH
Номер: fc881dce0a02400891d87d01221d11ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.12.2021 15:02 - 25.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.12.2021 № 597 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 597 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2021-07-20-003648-b 20.07.2021 Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради (код 38468277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання корегування умов договору, порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на вимогу від 26.08.2021р. (UA-2021-07-20-003648-b.a1), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону під час визначення корегування умов договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота та своєчасність відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу капітального будівництва Миргородської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 04.08.2021р. протоколом №51, вимога про усунення порушення від 26.08.2021р. (UA-2021-07-20-003648-b.a1), скарга до процедури (UA-2021-07-20-003648-b.a2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 13.08.2021 №53, від 16.08.2021 №54, від 17.08.2021 №55, та від 19.08.2021 №56, тендерні пропозиції ТОВ «БФ СПЕЦЄВРОСЕРВІС», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАН-КО», ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» та ТОВ «БІЗНЕС-СЕРВІС ГРУП», повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 01.09.2021р. №184, пояснення надані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у Проекті договору про закупівлю Додатку 5 тендерної документації зазначено, що Проект Договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладення Договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель. Проте, за нормою частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно із частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 22.12.2021 16:04 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2021 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на виявлені органом державного фінансового контролю під час моніторингу закупівлі порушення та враховуючи оприлюднені Східним офісом Держаудитслужби «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)», які викладені у пункті 3 ІІ Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-20-003648-b від 22.12.2021 (в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого розділу має назву «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель»), Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону під час визначення корегування умов договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель дану інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 29.12.2021 16:00

Запити/Пояснення