-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «Миргородської лікарні інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород Полтавської області
Мова закупівлі - українська. Номенклатура відповідає коду ДК. Категорія замовника - І.
Завершена
9 894 387.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 471.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 471.94 UAH
Номер:
fc881dce0a02400891d87d01221d11ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 15:02 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-07-20-003648-b 20.07.2021 Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради (код 38468277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання корегування умов договору, порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на вимогу від 26.08.2021р. (UA-2021-07-20-003648-b.a1), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону під час визначення корегування умов договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота та своєчасність відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу капітального будівництва Миргородської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 04.08.2021р. протоколом №51, вимога про усунення порушення від 26.08.2021р. (UA-2021-07-20-003648-b.a1), скарга до процедури (UA-2021-07-20-003648-b.a2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 13.08.2021 №53, від 16.08.2021 №54, від 17.08.2021 №55, та від 19.08.2021 №56, тендерні пропозиції ТОВ «БФ СПЕЦЄВРОСЕРВІС», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАН-КО», ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» та ТОВ «БІЗНЕС-СЕРВІС ГРУП», повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 01.09.2021р. №184, пояснення надані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у Проекті договору про закупівлю Додатку 5 тендерної документації зазначено, що Проект Договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладення Договору з учасником-переможцем закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Проте, за нормою частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно із частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
22.12.2021 16:04 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2021 16:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на виявлені органом державного фінансового контролю під час моніторингу закупівлі порушення та враховуючи оприлюднені Східним офісом Держаудитслужби «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)», які викладені у пункті 3 ІІ Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-20-003648-b від 22.12.2021 (в електронній системі закупівель на сайті Уповноваженого розділу має назву «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель»), Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимоги частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону під час визначення корегування умов договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель дану інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
29.12.2021 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
d06dbe19dd114ec1be44d934bb9e28e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2021 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи «Капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «Миргородської лікарні інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-20-003648-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3ac822a9683246779181b40c078ad40d
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
15.12.2021 14:30
Опис:
Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради(далі - Відділ) на Ваш запит повідомляє, що очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розміру бюджетного призначення для капітального ремонту об’єктів та на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, а також відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будинків і споруд»; ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»; СНіП II-12-77 «Захист від шуму»; • СНіП 3.03.01-87 «Несучі та огороджувальні конструкції»; ДСТУ-Н Б А.3.1-23:2013 «Настанова щодо проведення робіт з улаштування ізоляційних, оздоблювальних, захисних покриттів стін, підлог і покрівель будівель і споруд (СНИП 3.04.01-87, МОД)»; ДБН В.2.2-17:2006 ДОСТУПНІСТЬ БУДИНКІВ І СПОРУД ДЛЯ МАЛОМОБІЛЬНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ.
Крім того, повідомляємо, що Відділ власного веб-сайту не має, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднюється на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Миргородської міської ради "Місто курорт Миргород" (розділ "Міська влада" вкладка "Державні закупівлі") за посиланням: http://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli .
Номер:
99c14f2ae2a64b1986ead995f30e1da6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2021 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи «Капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «Миргородської лікарні інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород Полтавської області» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-20-003648-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» звернутися до Замовника з вимогою від 26.08.2021 (UA-2021-07-20-003648-b.a1), проте Замовник не надав відповідь учаснику ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» протягом п’яти днів.
Чому Замовник не надав відповідь на вимогу від 26.08.2021 (UA-2021-07-20-003648-b.a1) учаснику ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
01b3f60d0dca4157a3e55132aa560a5e
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
17.12.2021 15:20
Опис:
На Ваш запит повідомляємо про таке.
26.08.2021 у закупівлі UA-2021-07-20-003648-b: Капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення КНП «Миргородської лікарні інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород Полтавської області (код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) на електронний майданчик Замовника надійшла вимога за номером UA-2021-07-20-003648-b.a1.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення – по 31.08.2021р. включно. Проте, на електронному майданчику «Zakupki.prom.ua», на якому Замовник оприлюднює інформації про закупівлі, відсутня технічна можливість для оприлюднення відповіді на вимогу UA-2021-07-20-003648-b.a1 від учасника ПП «Трансінтербуд», оскільки був завершений період оскарження. Як пояснили під час телефонної розмови в службі підтримки вказанного електронного майданчика, по завершенню періоду для оскарження надати відповідь на вимогу неможливо з технічних причин, оскільки на майданчику "зникає" (тобто стає технічно недоступним) віконечко для відповіді. Замовник не мав на меті ухилиення від надання відповіді учаснику, фактично замовник ще мав 48 годин для надання відповіді на вимогу, проте з причин, які не залежали від волі замовника, а саме з технічних причин, не зміг надати її через електронну систему закупівель.
Про те, що Замовник не мав на меті не надати відповідь на вимогу учасника свідчить і те, що замовником була надана відповідь на вимогу шляхом надсилання відповідних документів Укрпоштою та електронним листом на електронну адресу учасника - transinterbud@i.ua .