-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Красна с. Старуня Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 4523000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
8 827 167.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 135.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 135.84 UAH
Номер:
4178f4daf0134b5aa5567315176c9eb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2021 00:00
Період моніторингу:
20.08.2021 11:05 - 15.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.08.2021
№ 516
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 20.08.2021 № 516
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-07-20-000140-a 20.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Богородчанського ВЖРЕП (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2021 №120, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" не підтверджено (документ не завантажено в повному обсязі) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені у Додатку 2 до ТД.
У пункті 1.3 Додатку 3 Замовник вимагає від Учасника для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) надати документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Учасником ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" завантажено в електронному вигляді через електронну систему закупівель Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями № РЛ 194/18 не дійсне на дату його подання (документ завантажено 05.08.2021, тоді як чинний до 01.07.2021).
Поряд з цим, учасником ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" на підтвердження наявності асфальтобетонного заводу надано довідку, в якій не конкретизовано необхідного виду (типу) можливості виготовлення асфальтобетону необхідного, як вимагалося у пункті 1.2 Додатку 3 ТД.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
27.08.2021 11:31 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 11:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проаналізувавши висновок про результати проведеного моніторингу ВЖРЕП Богородчанської селищної ради (далі - Замовник) надає пояснення.
Щодо не підтвердження (документ не завантажено в повному обсязі) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені у Додатку 2 до ТД.
Внаслідок збою в системі не загрузилась в повному обсязі інформація про технічні та якісні характеристики. Разом з цим, Учасником надано Лист-згоду з технічними вимогами від 03.08.2021 №3/9 та інформаційну довідку про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі від 03.08.2021 №3/7.Таким чином, Замовником надано достатньої інформації щодо погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, тому порушення вважаємо відсутнім.
Щодо не конкретизації необхідного виду (типу) можливості виготовлення асфальтобетону необхідного, як вимагалося у пункті 1.2 Додатку 3 ТД.
Замовник не погоджується з вказаним порушенням, оскількив тендерній пропозиції надано довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 03.08.2021 №3/19, в якій зазначено, що учасник підтверджує можливість поставки асфальтобетонну, необхідного виду (типу), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг), визначеного договором про закупівлю. Таким чином, порушень Замовником не вчинено.
Щодо не дійсного Свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями № РЛ 194/18 на дату його подання.
У пункті 1.3 Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає від Учасника для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) надати документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Учасником надано Рішення за заявкою про проведення атестації виробництва №138/21 від 26.03.2021 та надано висновок комісії про позитивне рішення щодо продовження процедури атестації виробництва асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей АБЗ ДС-185 ТОВ «Надвірнянська автобаза». Таким чином, Замовник вважає, що порушень ним не вчинено.
Дата публікації звіту:
01.09.2021 12:19