• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) (34940000-8 Залізничне обладнання)

Підкладки роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) (34940000-8 Залізничне обладнання)

Завершена

200 968 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 004 842.80 UAH
Номер: 9d1dd1f004ca444c8ac949b31642dd06
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.12.2021 11:53 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.12.2021 № 416 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-07-19-003137-a 19.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СОТА УКРАЇНА» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 19.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СОТА УКРАЇНА») та товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.09.2021 № ЦЗВ-1636/4528/3137-а, повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2021, договір поставки від 28.09.2021 № ЦЗВ -05-01121-01 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 30.09.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.12.2021. Установлено, що у розділі ІІ додатку № 6 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником-переможцем, протягом десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ряду документів для укладання договору (копії чинної редакції статуту, листа довільної форми, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю та інших документів, визначених у цьому додатку до тендерної документації) шляхом подання їх особисто або поштою, за адресою: 03049, м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б. Отже Замовник на порушення частини восьмої статті 12 Закону у тендерній документації установив вимогу щодо надання документів, визначених додатком № 10 до тендерної документації, у паперовому вигляді. Також на запит Держаудитслужби від 13.12.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 16.12.2021 оприлюднив пояснення з посиланням про обґрунтування закупівлі на портал https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/ (далі – Портал). Однак при дослідженні зазначеного Порталу, виявлено що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розміру витрат не опубліковано, чим порушено вимоги частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Порядок № 710).
Період усунення порушень: 28.12.2021 17:27 - 14.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2021 17:27

Оскарження висновку в суді

Опис: 13.01.2022 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновку від 28.12.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-07-19-003137-a
Дата публікації: 14.01.2022 11:20
Дата відкриття провадження: 17.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження: № 640/2201/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-07-19-003137-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладок роздільного скріплення для залізничної колії (1КБ-65) (34940000-8- залізничне обладнання) (номер процедури закупівлі UA-2021-07-19-003137-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та встановлено порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. ДАСУ зазначає, що за результатами моніторингу установлено, що у розділі ІІ додатку № 6 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником-переможцем, протягом десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ряду документів для укладання договору (копії чинної редакції статуту, листа довільної форми, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю та інших документів, визначених у цьому додатку до тендерної документації) шляхом подання їх особисто або поштою, за адресою: 03049, м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б., чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Замовник категорично не погоджується із зазначеним з огляду на наступне. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У розділі І Додатку №6 зазначено, що переможець надає документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. В той же час, документи, які Замовник просить надати у паперовому вигляді, стосуються вже безпосередньо укладання договору, а не процедури закупівлі. А відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто укладання договору не є процедурою закупівлі та не підпадає під дію частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, цим розділом тендерної документації Замовник не вимагає від переможця надання інформації, поданої ним під час проведення процедури закупівлі. Отже, відсутнє порушення частини восьмої статті 12 Закону. 2. Щодо порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Відповідь замовника на пояснення містить посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Для пошуку процедури, за якою здійснюється моніторинг, необхідно обирати відповідну процедуру на зазначеному веб-сайті Замовника.
Дата публікації звіту: 30.12.2021 17:45

Запити/Пояснення