-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 79320000-3 Послуга з опитування громадської думки (Послуга з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро)
Торги відмінено
820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер:
beae464d217e48fbbf0df4c6448c460c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000146
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2022 00:00
Період моніторингу:
17.08.2022 17:33 - 08.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.08.2022 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/1510-2022 від 09.02.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.08.2022 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-07-19-002355-c
19.07.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922, встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922, своєчасність укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-07-19-005763-b Комунального підприємства "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель від 19.07.2021 року № 50, скаргу до процедури від 13.08.2021 UA-2021-07-19-002355-c.a1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 19470-р/пк-пз від 27.08.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" від 06.08.2021, протокол про визначення переможцем торгів ТОВ "Центр Консалтинг" від 10.08.2021, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію ТОВ "Центр Консалтинг", пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 19.08.2022, 25.08.2022, рішення окружного адміністративного суду м. Києва від 18.01.2022 №640/26838/21.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922 розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922, частиною сьомою статті 40 Закону №922. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Отже, зупинення перебігу строків, зазначене частиною 17 статті 18 Закону №922, застосовується у разі подання скарги до Антимонопольного комітету України. При цьому, призупинення перебігу строку для укладання договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922 не передбачено.
Моніторингом встановлено, що згідно пункту 3 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та відповідно до наданої форми тендерна пропозиція від 02.08.2021 №528/тп, строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "Центр Консалтинг" складає 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 04 серпня 2021 року, отже, строк дії тендерних пропозицій з урахуванням розгляду скарги АМКУ закінчився 16.10.2021.
На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19470-р/пк-пз від 27.08.202, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2021 року, було оскаржене до Окружного адміністративного суду міста Києва в установлений Законом строк. Позовну заяву Комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради до Антимонопольного комітету України зареєстровано в Окружному адміністративному суді міста Києва 22.09.2021 року та присвоєно єдиний унікальний номер справи 640/26828/21. Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ "Центр Консалтинг» не укладався.
Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не приймалося.
Також Замовник повідомив, що технічно не мав змоги укласти з Переможцем договір, та не міг подати вимогу про подовження строку дії тендерної пропозиції, тому що Закупівля UA-2021-07-19-002355-с є наразі заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України, а також зазначив, що строк дії тендерні пропозиції інших двох учасників закупівлі теж закінчився, але відхилити ці тендерні пропозиції немає технічної можливості.
Таким чином, надані Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запити від 18.08.2022 та 22.08.2022 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростували виявлених порушень та підтверджують факт наявності підстав, визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
На порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922 Замовником тендер не відмінено.
Період усунення порушень:
30.08.2022 22:03 - 14.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2022 22:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішенням уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, Гетьман Ірини Григорівни, Протокол № 31 від 30.08.2022, процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79320000-3 Послуга з опитування громадської думки (Послуга з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро), UA-2021-07-19-002355-c відмінена.
Дата публікації звіту:
01.09.2022 09:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
10.09.2022 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
f0ce8718ace64bceb561478a16c8e75a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2022 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
be9bc0b67be34963ba6cfbea27ded29b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
19.08.2022 13:58
Опис:
Повідомляємо, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19470-р/пк-пз від 27.08.202, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2021 року, було оскаржене до Окружного адміністративного суду міста Києва в установлений Законом строк. Позовну заяву Комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради до Антимонопольного комітету України зареєстровано в Окружному адміністративному суді міста Києва 22.09.2021 року та присвоєно єдиний унікальний номер справи 640/26828/21, суддя Кузьменко А. І.
Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ "Центр Консалтинг» не укладався.
Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не приймалося.
Інформація про оскарження рішення АМКУ в Окружний адміністративний суд міста Києва була зазначена в протоколі Уповноваженої особи з організації та проведенні процедур закупівель КП ««Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради (Протокол №77 від 24.09.2021 додається) та опублікована в електронній системі закупівель Prozorro 24.09.2021.
Номер:
3c4497347325400b94695b5c435ae528
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2022 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
23a6593fc02b4858acbc971e0fc581a9
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
25.08.2022 11:49
Опис:
Повідомляємо, що термін дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "Центр Консалтинг" не продовжувався.
Закупівля UA-2021-07-19-002355-c наразі заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України.
ТОВ "Центр Консалтинг" перебуває в статусі Переможця процедури закупівлі. Але, Замовник технічно не мав змоги укласти з Переможцем договір, та не міг подати вимогу про подовження строку дії тендерної пропозиції, тому що Закупівля UA-2021-07-19-002355-с є наразі заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України.
Слід зазначити, що строк дії тендерні пропозиції інших двох учасників закупівлі теж закінчився. Але відхилити ці тендерні пропозиції немає технічної можливості.
Згідно ч.17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду».
Але, незважаючи на те, що перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону поновився після винесення рішення АМКУ, закупівля UA-2021-07-19-002355-с залишилася заблокованою!
Згідно пояснень служби підтримки авторизованого електронного майданчика е-Тендер, для того, щоб Тендерну пропозицію учасника ТОВ "Центр Консалтинг" відхилити, потрібно скасувати рішення про визнання його Переможцем закупівлі. Але ж саме цей його статус зараз розглядається в суді. Більш того, щоб виконати дії з відхилення учасників по закінченню строків дії тендерних пропозицій, треба виконати рішення АМКУ! Саме так реалізовані функції дій Замовника під час оскарження рішень АМКУ в суді на авторизованих електронних майданчиках Прозорро.
Слід додати, що на цей час для Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі послуг, визначених в закупівлі UA-2021-07-19-002355-с, але відмінити закупівлю згідно п.1, ч.1, ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник теж не має можливості, тому що закупівля UA-2021-07-19-002355-с залишається заблокованою.
Номер:
301f6b49cec04c34ad863961fc38d4a9
Назва:
Запитання Замовника до Східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2022
Дата опублікування:
25.08.2022 11:48
Опис:
Склалася ситуація, що закупівля UA-2021-07-19-002355-c заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України. Рішення АМКУ оскаржено в суді. Строки дії тендерних пропозицій переможця закупівлі ТОВ "Центр Консалтинг" та двох інших учасників закінчилися.
Чи буде дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо зараз Замовник скасує рішення, про визначення Переможця на підставі порушення строків для укладання договору, визначених частиною шостою статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та проведе повторну кваліфікацію всіх трьох учасників закупівлі UA-2021-07-19-002355-c з власної ініціативи, та відхилить тендерні пропозиції всіх трьох учасників на підставі закінчення строку дії тендерних пропозицій?
Чи не буде це підставою, для оскарження учасниками дій Замовника в АМКУ?
На цей час для Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі послуг, визначених в закупівлі UA-2021-07-19-002355-с, але відмінити закупівлю згідно п.1, ч.1, ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник теж не має можливості, тому що закупівля UA-2021-07-19-002355-с залишається заблокованою. Відмінити закупівлю можна лише через підтвердження виконання рішення АМКУ в електронній системі, але рішення АМКУ оскаржено в суді.
Просимо повідомити, яким чином слід діяти Замовнику, щоб запобігти порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в ситуації, коли закупівля заблокована, а рішення АМКУ оскаржено. Адже авторизовані майданчики ДП «Прозорро» не змогли технічно реалізувати вимоги ч.17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», коли перебіг установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги в АМКУ але у Замовника немає технічної можливості продовжувати процедуру закупівлі.