• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79320000-3 Послуга з опитування громадської думки (Послуга з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро)

Торги відмінено

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер: beae464d217e48fbbf0df4c6448c460c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-15-000146
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.08.2022 17:33 - 08.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.08.2022 № 222 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/1510-2022 від 09.02.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.08.2022 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-07-19-002355-c 19.07.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922. За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922, встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922, своєчасність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-07-19-005763-b Комунального підприємства "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель від 19.07.2021 року № 50, скаргу до процедури від 13.08.2021 UA-2021-07-19-002355-c.a1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 19470-р/пк-пз від 27.08.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" від 06.08.2021, протокол про визначення переможцем торгів ТОВ "Центр Консалтинг" від 10.08.2021, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію ТОВ "Центр Консалтинг", пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 19.08.2022, 25.08.2022, рішення окружного адміністративного суду м. Києва від 18.01.2022 №640/26838/21. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922 розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922, частиною сьомою статті 40 Закону №922. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Отже, зупинення перебігу строків, зазначене частиною 17 статті 18 Закону №922, застосовується у разі подання скарги до Антимонопольного комітету України. При цьому, призупинення перебігу строку для укладання договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922 не передбачено. Моніторингом встановлено, що згідно пункту 3 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та відповідно до наданої форми тендерна пропозиція від 02.08.2021 №528/тп, строк дії тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "Центр Консалтинг" складає 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 04 серпня 2021 року, отже, строк дії тендерних пропозицій з урахуванням розгляду скарги АМКУ закінчився 16.10.2021. На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19470-р/пк-пз від 27.08.202, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2021 року, було оскаржене до Окружного адміністративного суду міста Києва в установлений Законом строк. Позовну заяву Комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради до Антимонопольного комітету України зареєстровано в Окружному адміністративному суді міста Києва 22.09.2021 року та присвоєно єдиний унікальний номер справи 640/26828/21. Договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ "Центр Консалтинг» не укладався. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не приймалося. Також Замовник повідомив, що технічно не мав змоги укласти з Переможцем договір, та не міг подати вимогу про подовження строку дії тендерної пропозиції, тому що Закупівля UA-2021-07-19-002355-с є наразі заблокована скаргою до Антимонопольного комітету України, а також зазначив, що строк дії тендерні пропозиції інших двох учасників закупівлі теж закінчився, але відхилити ці тендерні пропозиції немає технічної можливості. Таким чином, надані Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запити від 18.08.2022 та 22.08.2022 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростували виявлених порушень та підтверджують факт наявності підстав, визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. На порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922 Замовником тендер не відмінено.
Період усунення порушень: 30.08.2022 22:03 - 14.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2022 22:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішенням уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, Гетьман Ірини Григорівни, Протокол № 31 від 30.08.2022, процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79320000-3 Послуга з опитування громадської думки (Послуга з опитування працівників освітніх, медичних закладів та працівників сфери соціального захисту, екології та комунальних підприємств м. Дніпро), UA-2021-07-19-002355-c відмінена.
Дата публікації звіту: 01.09.2022 09:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 10.09.2022 16:47

Запити/Пояснення