-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711141 Кременчук -Манжелія на ділянці км 0+780-км2+800 Кременчуцького району Полтавської області" (код ДК 021:2015 – 45200000-8 Роботи, повязані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва )
Завершена
57 054 842.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285 274.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 285 274.21 UAH
Номер:
df086937f239429a99e4053acb14d246
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-14-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2021 00:00
Період моніторингу:
14.09.2021 17:25 - 06.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.09.2021 № 400
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
14.09.2021 № 400
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-07-19-005480-b, 19.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 19.07.2021 № 114; тендерну документацію зі змінами від 28.07.2021 № 126; форму протоколу розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ»; протокол засідання тендерного комітету замовника від 12.08.2021 № 141; повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2021; договір про закупівлю від 01.09.2021 № 03-24/21-79/1 на суму 56407770,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ».
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» укладено договір про закупівлю від 01.09.2021 № 03-24/21-79/1 на суму 56407770,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
01.10.2021 13:24 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2021 13:24