• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Операційні столи

Завершена

8 842 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 210.00 UAH
Номер: 33aebdb0dd2143b78dde406d21d01bce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.10.2021 15:25 - 02.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2021 № 438 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.10.2021 № 438 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-07-16-003648-a 16.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовника органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 16.07.2021 № 16072021-3; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВАКОМ»; протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2021 № 06092021-1; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021; договір від 17.09.2021 № ОС-3210 на суму 8797410,00 грн. (з ПДВ) з ТОВ «АВАКОМ». Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель замовнику надано запит про надання пояснень з приводу визначення забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та забезпечення виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі. Станом на дату завершення моніторингу відповідь на запит замовник не надав, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону в частині ненадання замовником відповіді протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень органу державного фінансового контролю. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «АВАКОМ» укладено договір про закупівлю від 06.09.2021 № 06092021-1 на суму 8797410,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 22.10.2021 08:28 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 08:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та не допущення їх в подальшому, а саме: забезпечення додатковим контролем та перевіркою за надходженням повідомлень в кабінети авторизованого електронного майданчика E-tender та на електронні пошти відповідальними посадовими особами замовника за проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 02.11.2021 13:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: "Тендерним комітетом вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та не допущення їх в подальшому, а саме: забезпечення додатковим контролем та перевіркою за надходженням повідомлень в кабінети авторизованого електронного майданчика E-tender та на електронні пошти відповідальними посадовими особами замовника за проведення процедур закупівель."
Дата публікації: 02.11.2021 15:26

Запити/Пояснення