-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Операційні столи
Завершена
8 842 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 210.00 UAH
Номер:
33aebdb0dd2143b78dde406d21d01bce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2021 00:00
Період моніторингу:
08.10.2021 15:25 - 02.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2021 № 438
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 07.10.2021 № 438
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-07-16-003648-a 16.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовника органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 16.07.2021 № 16072021-3; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВАКОМ»; протокол засідання тендерного комітету від 06.09.2021 № 06092021-1; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021; договір від 17.09.2021 № ОС-3210 на суму 8797410,00 грн. (з ПДВ) з ТОВ «АВАКОМ».
Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель замовнику надано запит про надання пояснень з приводу визначення забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та забезпечення виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі.
Станом на дату завершення моніторингу відповідь на запит замовник не надав, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону в частині ненадання замовником відповіді протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень органу державного фінансового контролю.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «АВАКОМ» укладено договір про закупівлю від 06.09.2021 № 06092021-1 на суму 8797410,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень:
22.10.2021 08:28 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 08:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та не допущення їх в подальшому, а саме: забезпечення додатковим контролем та перевіркою за надходженням повідомлень в кабінети авторизованого електронного майданчика E-tender та на електронні пошти відповідальними посадовими особами замовника за проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту:
02.11.2021 13:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: "Тендерним комітетом вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та не допущення їх в подальшому, а саме: забезпечення додатковим контролем та перевіркою за надходженням повідомлень в кабінети авторизованого електронного майданчика E-tender та на електронні пошти відповідальними посадовими особами замовника за проведення процедур закупівель."
Дата публікації:
02.11.2021 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
d16c9fefc6bd4085b3d067420a82e618
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2021 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8842000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-16-003648-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a371473300fa4c3e81dd7536b486169c
Назва:
Пояснення щодо виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
Дата опублікування:
29.10.2021 17:31
Опис:
На виконання вимог запиту №UA-M-2021-10-08000011 повідомляємо:
1."Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?"
Виконання вимог забезпечено шляхом розміщення необхідної інформації на власному сайті https:25lik.city.kharkov.ua Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25" Харківської міської ради в розділі ОПРИЛЮДНЕННЯ, а саме - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмету закупівлі. З огляду на це протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25" Харківської міської ради було розміщено інформацію щодо вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. "Яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?"
Виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» було забезпечено шляхом розміщення необхідної інформації на власному сайті https:25lik.city.kharkov.ua Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25" Харківської міської ради в розділі ОПРИЛЮДНЕННЯ, а саме - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмету закупівлі. Додатково зазначаємо, що ця методика є примірною та законодавством не встановлено конкретна методіка визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином Замовноком не було порушено вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Замовник своєчасно розмістив інформацію на власному веб-сайті https:25lik.city.kharkov.ua.