-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування." (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
20 962 107.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 810.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 104 810.54 UAH
Номер:
3ee1835e73084e588528c78fb6c992ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2021 00:00
Період моніторингу:
09.12.2021 15:46 - 01.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2021 №705
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2021 №705 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-07-16-004417-b, 16.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Чопської міської ради Закарпатської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 16 липня 2021 року б/н), запитання до процедури закупівлі від 20 та 22 липня 2021 року та відповіді Замовника від 22 та 23 липня 2021 року, тендерну пропозицію ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона №78», протокол уповноваженої особи від 03 серпня 2021 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір про закупівлю від 18 серпня 2021 року №05-25-136, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 21 вересня 2021 року №1 та пояснення від 13 та 20 грудня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.01.2022 12:58 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2022 12:58
Запити/Пояснення
Номер:
f2ee65ca265a41419f37fbec9ff4dd98
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.12.2021 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування. (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-004417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
35f7f12fa85d430e9a3ea7c3b26c9de1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.12.2021 15:49
Опис:
Розглянувши запит на пояснення Північноого офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби від 09.12.2021 року до закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» (UA-2021-07-16-004417-b) про надання пояснень з питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноваженою особою Замовника, надаються наступні пояснення:
Перше питання:
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» визначено з урахуванням частини 4 розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі затвердженого робочого проекту по зазначеному об’єкту (шифр № 05-06/21).
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» (скан-копія додається), складеного станом на 09.06.2021 року, вартість об’єкта будівництва становить – 21 289 643 тисяч гривень. Главами 10 та 12 цього зведеного кошторисного розрахунку, утримання служби замовника становить – 281 236 гривень, проектно – вишукувальні роботи та авторський нагляд становлять – 46 300 гривень (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної кошторисної документації на будівництво за робочим проектом «Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування.» від 14.06.2021 року № 298/21-ЕЗ додаються).
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі становить – 20 962 107 (двадцять мільйонів дев’ятсот шістдесят дві тисячі сто сім гривень) з ПДВ (без врахування видатків замовника по главам 10 та 12 зведеного кошторисного розрахунку).
Розмір бюджетного призначення, станом на дату оголошення закупівлі, визначено з врахуванням рішення 1 засідання другої сесії 8 скликання Чопської міської ради від 23.12.2020 року № 10 «Про внесення змін до Програми «Питна вода міста Чоп на 2021-2023 роки»; рішення другої сесії восьмого скликання Чопської міської ради, перше засідання від 23.12.2020 року№29 "Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2021 рік", в розмірі 6860.000 тис.грн. (скан-копія титулу об’єкта будівництва додається).
Питання друге:
По об’єкту будівництва закупівля оголошувалась тричі. Перша закупівля (UA-2021-03-18-001141-b) була оголошена 18 березня 2021 року, яка скасована замовником на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Друга закупівля по об’єкту не відбулась на підставі відсутності достатньої кількості учасників (UA-2021-06-30-006006-c). Третя закупівля відбулась, про що свідчить укладений договір підряду № 05-25-136 від 18 серпня 2021 року (UA-2021-07-16-004417-b).
Під час оголошення закупівлі по зазначеному об’єкту, до коригування проекту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено у відповідності до частини 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, якою рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (https://rada.info/upload/users_files/04053737/5ea23816fc5d7769aa3ed6371eefc26b.pdf).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено у відповідності до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 (скан-копія локального кошторису додається).
Номер:
f3a42aea12024babb518302834a5ab8b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.12.2021 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування. (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-16-004417-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником тендеру ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона №78», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол від 03 серпня 2021 року б/н) обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації в частині:
- супроводження перекладом українською мовою документів складених мовою іншою ніж українська мова, зокрема: накази про призначення на роботу (файл «6. Сканкопії наказів про прийом на роботу») (п.1.10 розділу 1 тендерної документації);
- надання документів, що посвідчують право власності (обліку) на машини та механізми тощо, які не підлягають державній реєстрації, зокрема: компресор ПКСД-5,25; електростанція пересувна; зварювальний апарат (терморезисторна зварка ZEEN-3300); стиковий зварювальний апарат для пластикових труб ZHCN-400; перфоратор Einhell, які зазначені у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додаток №4 тендерної документації);
- зазначення у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» року закінчення учбового закладу (Житомирський сільськогосподарський технікум) виконробом Мазуром М.О. (додаток №4 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c40020f36a3e4600b8cec6c3040aef84
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.12.2021 17:03
Опис:
Питання 1.
Пунктом 1.10 розділу 1 Тендерної документації до закупівлі робіт по об’єкту: "Будівництво ділянок мережі водопостачання в м. Чоп, Закарпатської області, ІІ черга. Коригування." (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (надалі тендерна документація) визначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Як вбачається із тендерної пропозиції учасника, документи, що складались безпосередньо учасником для участі у закупівлі (UA-2021-07-16-004417-b), викладено українською мовою.
Перелік документів, які вимагались замовником та складались безпосередньо учасником, визначено в пункті 3.1. розділу 3 тендерної документації.
Під час періоду уточнень у закупівлі, питань щодо роз’яснення пункту 1.10 розділу 1 тендерної документації до замовника не надходило.
Питання 2.
Додатком 4 до тендерної документації приведено вимоги замовника щодо наявності зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою. Визначено наступне: «Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, надати інший документ, що посвідчує право власності (обліку)».
Отже, вимога тендерної документації стосується виключно транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, оскільки компресор ПКСД-5,25; електростанція пересувна; зварювальний апарат (терморезисторна зварка ZEEN-3300); стиковий зварювальний апарат для пластикових труб ZHCN-400; перфоратор Einhell, які зазначені у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додаток №4 тендерної документації) такими не являються.
Питання 3.
В складі тендерної пропозиції учасника надано диплом Мазур Миколи Олеговича серії Э-І № 384618. Згідно інформації зазначеної в дипломі, Мазур Микола Олегович закінчив учбовий заклад у 1977 році. Тобто, із наданого учасником у тендерній пропозиції диплому, можливо встановити рік закінчення учбового закладу.