-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
"Кейтерингові послуги" (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області)
Завершена
6 533 102.00
UAH з ПДВ
Номер:
37372369b7f04073b084c446b66bf092
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 13:20 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
33 UA-2021-07-16-004092-b 16.07.2021 Управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації Волинської області (код 03192081) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених Постановою №710, встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної постанови.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів, передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова № 710), своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації Волинської області (далі Замовник) ID: UA-P-2021-07-16-001623-a на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднені 16.07.2021, протоколи уповноваженої особи Замовника від 16.07.2021 №28, №29, договір про закупівлю від 27.07.2021 №1, додаткову угоду від 30.08.2021 №1, пояснення замовника, отримані 10.12.2021 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону.
Відповідно до даних електронної системи закупівель підставою для проведення переговорної процедури закупівлі Кейтерингових послуг за номером UA-2021-07-16-004092-b Замовником визначено пункт 1 частина 2 статті 40 Закону, а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Оголошені процедури відкритих торгів закупівель Кейтерингових послуг (UA-2021-05-11-003128-c, оголошено 11.05.2021, та UA-2021-06-14-000812-с, оголошено 14.06.2021) очікуваною вартістю 6 534 394,00 грн кожна, були двічі відмінені у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю Кейтерингових послуг, відповідності предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик, вимогам, що визначені замовником у тендерній документації, опублікованій в електронній системі закупівель при проведенні закупівель, за якими торги не відбулися UA-2021-05-11-003128-c та UA-2021-06-14-000812-с, порушень не встановлено.
Відповідно до протоколу від 16.07.2021 №29 уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю з ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ". Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником укладено договір про закупівлю Кейтерингових послуг від 27.08.2021 №1 з ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ" на суму 6 533 102,00 гривень.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Східний офіс Держаудитслужби 08.12.2021 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію відповідно до вимог пункту 4¹ Постанови № 710.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03192081/info) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до пояснення, оприлюдненого Замовником в електронній системі 10.12.2021 слідує, що дана вимога містить рекомендаційний характер, Управлінням соціального захисту населення Луцької РДА не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника коштів (власний веб-сайт відсутній).
Таким чином, Замовник на порушення вимоги пункту 4¹ Постанови №710 не оприлюднив інформацію про розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень:
17.12.2021 14:06 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Східного офісу Держаудитслужби, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710, зобов’язуємося в подальшому не допускати порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710, а також надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів – Луцької районної державної адміністрації, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» - (http://lutskadm.gov.ua/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli).
Дата публікації звіту:
17.12.2021 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
cf96dd05572a46ff8a7b19c8c8beb2e5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2021 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг - «"Кейтерингові послуги" (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області)» за кодом «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-16-004092-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до норми пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Пояснити, які вимоги були встановлені Замовником до учасників процедури закупівлі (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону та інші вимоги) та які документи подані учасником переговорів ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ" для підтвердження його відповідності встановленим вимогам Замовника?
3. Відповідно до норми частини третьої статті 40 Закону №922 Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Пояснити, які вимоги були встановлені Замовником до учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови їм в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Яким чином учасником переговорів ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ" підтверджено відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі та які документи подані цим учасником переговорів з цього приводу?
4. Пояснити розбіжності між інформацією про «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг», зазначеній в Повідомленні про намір укласти договір, та інформацією, вказаній в пункті 5.2 договору від 27.07.2021 №1 та в Додатку 2 до договору, а також з інформацією, зазначеній в пункті 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
11e978cb92a34995a53a3f8f80cdeb95
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.12.2021 16:36
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення щодо питання 1
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було здійснено на підставі затвердженого уповноваженою особою від 16.07.2021 року «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» на 2021 рік, ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2021-07-16-004092-b на очікувану вартість – 6 533 102 000,00 грн.» (копія додається)
Відповідно до пп.1 п.4 Постанови № 710 від 16.12.2020, з метою ефективного та раціонального використання коштів замовникам рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки дана вимога містить рекомендаційний характер Управлінням соціального захисту населення Луцької РДА не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника каштів (власний веб-сайт відсутній).
2. Відповідно до норми пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Пояснити, які вимоги були встановлені Замовником до учасників процедури закупівлі (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону та інші вимоги) та які документи подані учасником переговорів ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ" для підтвердження його відповідності встановленим вимогам Замовника?
3. Відповідно до норми частини третьої статті 40 Закону №922 Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Пояснити, які вимоги були встановлені Замовником до учасників процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови їм в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Яким чином учасником переговорів ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ" підтверджено відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі та які документи подані цим учасником переговорів з цього приводу?
Пояснення щодо питання 2 та 3: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
28.04.2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою, згідно предмету Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» та оголошено закупівлю – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-11-003128-c. Проте станом на 11.06.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені (Протокол про визнання торгів такими, що не відбулися від 11.06.2021 року № 22).
Тому 14.06.2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою згідно предмету Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» та оголошено нову закупівлю ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-000812-с. Проте знову станом на 15.07.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені (Протокол про визнання торгів такими, що не відбулися від 15.07.2021 року № 27).
Враховуючи ті обставини, що Замовником було двічі відмінено закупівлю згідно предмету послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Луцького району Волинської області «Кейтерингові послуги» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «55520000-1» через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Оскільки Учасник, який подав пропозицію у перших торгах, та був запрошений до участі у переговорах (запрошення від 15.07.2021 року № 1201/01-32) відмовився від укладання договору (лист-відмова від укладання договору від 16.07.2021 року № 1607/02) було прийнято рішення провести переговори із учасником, який подав пропозицію у других торгах - ТзОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МИСТЕЦТВО СМАКУ».
До учасника переговорної процедури закупівлі встановлюються вимоги - надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, згідно ч. 3 ст. 40 Закону (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті):
Представник учасника, директор ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МИСТЕЦТВО СМАКУ» Малюта Леніє Рустамівна, під час переговорів, надала підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, а саме:
1. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 40.
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 41.
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 42.
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 43.
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5. Лист-пояснення від 16.07.2021р. № 44.
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 45.
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Окрім того був наданий оригінал довідки, виданий Міністерством внутрішніх справ України серія ААА № 1118833 про те, що службова особи до кримінальної відповідальності та не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
7. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 46.
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 47.
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 48.
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 49.
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 11 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 49/1.
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 50.
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13. Гарантійний лист, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 51.
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Окрім того було надано оригінал Довідки, виданий Головним управлінням ДПС у м.Києві про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на контролюючі органи.
14. Гарантійний лист про надання документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 16.07.2021р. № 36 (надання оригіналів Довідок, виданих Міністерством внутрішніх справ України та Головним управлінням ДПС).
Під час переговорної процедури учасником також були подані інші документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, надані гарантійні листи, щодо виконання умов договору, також наявна банківська гарантія.
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагається обов’язкового оприлюднення інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації, при здійсненні переговорної процедури закупівлі. У протоколі переговорів від 16.07.2021 року № 28 було зазначено про те, що учасник надав підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону, згідно вимог пункту 3 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
В статті 40 нової редакції Закону немає вимоги до Замовника брати у Постачальника документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам.
4. Пояснити розбіжності між інформацією про «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг», зазначеній в Повідомленні про намір укласти договір, та інформацією, вказаній в пункті 5.2 договору від 27.07.2021 №1 та в Додатку 2 до договору, а також з інформацією, зазначеній в пункті 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення щодо питання 4 Згідно п 5.2 Договору від 27.07.2021 року № 1 «Місце надання послуг: Учасник зобов’язується надавати послуги за цим Договором за місцезнаходженням навчальних закладів, які розташовані на територіях радіоактивного забруднення, незалежно від форми власності навчального закладу згідно Додатку 2 цього Договору» інформація про місце виконання робіт вказана за місцем розташування навчальних закладів. У Повідомленні про намір укласти договір була вказана юридична адреса Управління соціального захисту населення Луцької районної державної адміністрації, куди щомісячно, згідно п.4.3 Договору учасник подає Замовнику акти про надання послуг по кожному навчальному закладу, зведені реєстри видатків про надання послуг за звітний період сумарно по усіх навчальних закладах, у яких Учасник здійснює харчування, зведені акти приймання-передачі наданих послуг за звітний період, рахунки до сплати, виставлені Учасником на підставі Зведених актів приймання-передачі наданих послуг за звітний період.