-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)
Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою
Завершена
2 596 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 38 949.75 UAH
мін. крок: 1.5% або 38 949.75 UAH
Номер:
eb80bccb1cd1413b8aad81b6d9fe86a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-10-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2021 00:00
Період моніторингу:
10.11.2021 16:22 - 02.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-07-15-010213-b 15.07.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЕТ ІТ» та ТОВ «ЄПААС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства закордонних справ України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.07.2021 № 36, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕТ ІТ» (далі – ТОВ «ГЕТ ІТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄПААС» (далі – ТОВ «ЄПААС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» (далі –
ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.09.2021 № 128, пояснення Замовника, отримане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 16.11.2021.
За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «ЄПААС», тендерна пропозиція якого відхилена, 24.08.2021 звернувся до Замовника з вимогою про усунення порушення процедури закупівлі та надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції.
Проте, Замовник відповідь у п’ятиденний термін не надав, чим порушив вимогу частини третьої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП - електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. зберігається виключно на захищених носіях).
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасник ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису.
При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» та допустив до аукціону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівлі у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
03.12.2021 16:33 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2021 16:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Оскарження висновку в суді
15.12.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва Міністерством закордонних справ України подано адміністративний позов до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 30.11.2021 про результати моніторингу закупівель за процедурою закупівлі Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)/Services on technical support of functioning of ITS «e-Consul» (code DK 021: 2015:72250000-2 «Services related to systems and support»).
Дата публікації:
16.12.2021 17:08
Дата відкриття провадження:
21.04.2022 12:00
Номер відкриття провадження:
640/37718/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Міністерство закордонних справ України не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 30.11.2021 та, керуючись вимогами частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до висновку.
Щодо надання відповідей на вимоги ТОВ «ЄПААС».
24.08.2021 (на останній, п’ятий день оскарження) ТОВ «ЄПААС» подано дві вимоги о 17:35 та о 17:41 (однакового змісту, одна з підписом, інша – без).
Подані вимоги були розглянуті на засіданні тендерного комітету МЗС 27.08.2021. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 43, подані вимоги ТОВ «ЄПААС» вирішено відхилити, надати запропоновані відповіді на вимоги, оприлюднити вимоги у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Натомість, під час вжиття заходів щодо оприлюднення відповідей на вимоги ТОВ «ЄПААС» встановлено, що електронна система закупівель не має технічної можливості та реалізації надавати відповіді на вимоги учасників, коли строк оскарження минув (докази, надані з боку електронного майданчика
zakupki.prom.ua додаються).
Тобто, для надання відповіді через електронну систему закупівель, відповідно до технічних можливостей електронної системи закупівель, вимоги повинні були буті розглянутими у цей же день 24.08.2021. Враховуючи, що вимоги були подані о 17:35 та о 17:41 24.08.2021, а відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України, є святковим і неробочим днем, беручи до уваги необхідний час на опрацювання вимог та підготовки позиції тендерного комітету, відповідь не могла бути надана у цей же день як з огляду на технічні причини, так з огляду і на часові причини.
Натомість, частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Беручи до уваги, законодавчо встановлений строк на надання відповіді на вимогу (5 календарних днів), з метою недопущення порушення прав та інтересів
учасників процедур закупівель, МЗС відповідь на подані ТОВ «ЄПААС» вимоги була направлена рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням
про вручення на адресу, зазначену ТОВ «ЄПААС» в електронній системі закупівель, як офіційну адресу підприємства (відповідь додається).
Згідно з вимогами пункту 5 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист
інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної
системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі,
проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Вбачається, що технічні аспекти роботи електронної системи закупівель, які виникли не з вини Міністерства закордонних справ України, не можуть безумовною підставою для притягнення посадових осіб МЗС до відповідальності внаслідок порушення вимог законодавства про публічні закупівлі.
Крім того, під час подачі пояснень з боку МЗС на адресу Державної аудиторської служби України, МЗС було повідомлено про технічну неможливість (не залежну від МЗС) надання відповідей на вимоги ТОВ «ЄПААС» через електронну систему закупівель.
Щодо накладення кваліфікованих електронних підписів на тендерні пропозиції учасниками.
Відповідно до висновку Державної аудиторської служби України, за результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП - електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. зберігається виключно на захищених носіях).
Натомість, пунктом 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначається, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація
про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17
Закону і в цій ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД з накладенням кваліфікованого електронного
підпису (КЕП - електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, базується на кваліфікованому сертифікаті
відкритого ключа. зберігається виключно на захищених носіях). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію
експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих
сертифікатах відкритих ключів», експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги»
щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не
пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Враховуючи необхідність дотримання прав громадян, що гарантуються чинним законодавством України, недопущення звуження та/або порушення таких прав громадян, зазначене посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 має на меті те, що учасники процедур закупівель в безумовному порядку зобов’язані накладати КЕП на тендерну пропозицію після визначеної дати.
З огляду на вищенаведене, просимо врахувати позицію МЗС та переглянути висновок
Дата публікації звіту:
08.12.2021 22:46
Запити/Пояснення
Номер:
93200799ae254ca5b526c433adac3ec4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2021 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»), очікуваною вартістю 2 596 650,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-15-010213-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ГЕТ ІТ», ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ», відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄПААС» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8567737a9c21422ea42ed66450d3f3ad
Назва:
Щодо надання запитуваних інформації та документів (відповідь надається у рубриці "Надання пояснень з власної ініціативи", оскільки технічно неможливо надати інформацію та документи у відповідь на запит Державної аудиторської служби України)
Дата опублікування:
16.11.2021 17:32
Опис:
Інформаційно-телекомунікаційна система «е-Консул» (далі – ІТС «е-Консул») спрямована на автоматизацію процесів роботи консульських посадових осіб закордонних дипломатичних установ України з метою виконання консульських функцій в рамках забезпечення прав та інтересів громадян України за кордоном.
У зв’язку з цим, закупівля послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» здійснюється на щорічній основі на підставі аналізу фактично наданих послуг у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань МЗС та змін у чинному законодавстві України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» були визначені посадовими особами МЗС, які відповідають за подальше використання результатів закуплених послуг.
При цьому, зазначеними посадовими особами використовувалась інформація щодо аналогічних послуг, яка міститься у відкритих джерелах, з метою визначення можливих варіантів предмету закупівлі з урахуванням нових технічних рішень.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» була визначена з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зокрема, з використанням методу розрахунку очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін.
МЗС направлено запити щодо отримання цінових пропозицій компаніям, що надають відповідні послуги, із зазначенням інформації щодо повної характеристики предмета закупівлі та необхідної кількості таких послуг.
Після отримання цінових пропозицій від компаній, на адреси яких були направлені запити, МЗС приведено всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов та визначено очікувану вартість закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що було розраховано за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації (подання (службова записка) відповідального структурного підрозділу МЗС, протоколи засідань тендерного комітету, цінові пропозиції додаються).
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства закордонних справ України (https://mfa.gov.ua/) в блоці «Про МЗС» – «Публічна інформація» – «Публічні закупівлі» – «Липень 2021 року» під номером 7 (https://mfa.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/publichni-zakupivli).
Крім того інформуємо, що наказом МЗС від 05.10.2021 № 383 затверджений такий склад тендерного комітету МЗС (склад тендерного комітету, чинний на момент виникнення спірних правовідносин): О.С. Баньков – Державний секретар (Голова тендерного комітету), В.С. Лук’янов – Директор Департаменту фінансово-адміністративного менеджменту (Заступник Голови тендерного комітету), В.В. Лобач – Директор Департаменту цифровізації (член тендерного комітету), А.А. Лупак – Заступник Начальника Юридичного управління-начальник відділу (член тендерного комітету), В.В. Солотва – Начальник Управління бухгалтерського обліку та фінансової звітності (член комітету), Г.С. Брескаленко – Завідувач Сектору з питань запобігання та виявлення корупції (член тендерного комітету), Р.І. Сотник – начальник відділу Управління архівної справи та електронного документообігу (член тендерного комітету), М.О. Чолач – завідувач сектору державних закупівель Департаменту фінансово-адміністративного менеджменту (секретар тендерного комітету) (наказ додається).
Наказом МЗС від 09.11.2020 № 427 секретаря тендерного комітету визначено відповідальним за оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель (наказ додається).
Принагідно слід зазначити, що посадові особи тендерного комітету під час проведення процедури закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України.
Зокрема, керуючись вимогами частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», усім учасникам процедури закупівлі (ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ», ТОВ «ЄПААС» та ТОВ «ГЕТ ІТ») надано 24 години для усунення невідповідностей у поданих документах на однакових умовах (в залежності від допущених порушень у поданих документах, що стосувалися однакових кваліфікаційних критеріїв). Учасники, які виправили порушення у поданих документах в повному обсязі (ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» та ТОВ «ГЕТ ІТ»), були допущені до участі в аукціоні, натомість учасник, який не в повному обсязі усунув порушення (ТОВ «ЄПААС») був відхилений.
Так, тендерна пропозиція ТОВ «ЄПААС» була відхилена на підставі абзаців другого та шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а також не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
В установлений строк недоліки з боку ТОВ «ЄПААС» усунені частково, не в повному обсязі, а саме: не надано оновленої довідки про виконання аналогічного договору з внесеними змінами щодо актуального договору., а також не було надано інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) (відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону – якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців).».
Після проведення етапу прекваліфікації (протокол сформовано 19.08.2021), з боку ТОВ «ЄПААС» через електронну систему закупівель 24.08.2021 о 17:31 та о 17:35 було подано дві вимоги, тобто на останній, п’ятий календарний день оскарження.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи необхідний час для опрацювання поданих вимог, підготовки відповідей на них, розгляд та затвердження відповіді на засіданні тендерного комітету, відповіді на подані вимоги були затверджені на засіданні тендерного комітету на третій календарний день, 27.08.2021, після подання вимог.
Натомість, беручи до уваги технічну неможливість надання відповіді через електронну систему закупівель, з метою недопущення порушення прав учасників процедур закупівель, відповідь на подані з боку ТОВ «ЄПААС» вимоги була надіслана поштовим відправленням (копія відповіді разом з доказами неможливості надання відповіді через електронну систему закупівель додаються).
Просимо врахувати.
Номер:
69a0c551dd3241e7a4e66f6e859ae9a7
Назва:
Звернення за роз'ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
08.12.2021 17:27
Опис:
Керуючись вимогами частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку Державної аудиторської служби України від 30.11.2021, оприлюдненого 03.12.2021 за результатами моніторингу UA-M-2021-11-10-000053, стосовно зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: у який спосіб МЗС повинно «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому»? У який спосіб МЗС повинно «притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення»? Якими саме посадовими особами МЗС допущено порушення, на думку Державної аудиторської служби України?