-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items) (ЛОТ 1. Труби сталеві (Steel pipes (44163100-1)); ЛОТ 2. Труби зі спіральним оребренням (Pipes with spiral finning (44163100-1)»
Завершена
8 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 200.00 UAH
Номер:
56d09db89e6f479d8c31b5fae5171124
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:14 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 Одеса № 614
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 04.10.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 614
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
7 UA-2021-07-15-003942-b 15.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 14.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ – ДНІПРО» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ЗСП», протоколи розгляду тендерних пропозицій, опубліковані в електронній системі закупівель 19.08.2021, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 30.08.2021, протокол щодо визначення переможця відкритих торгів від 06.09.2021 № 14/07/2021-01.3в.т, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.09.2021, договір від 22.09.2021 № 09/21-413 (ЛОТ № 1), договір від 22.09.2021 № 09/21-414 (ЛОТ № 2), пояснення від 11.10.2021, надані на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2021 16:58 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель на підставі моніторингу процедури закупівлі згідно оголошення ID UA-2021-07-15-003942-b повідомляємо, що виявлене порушення усунене Протоколом засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» №14/07/2021-01.4 в.т. від 27.10.2021р., оскільки зміни Тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items) (ЛОТ 1. Труби сталеві (Steel pipes (44163100-1)); ЛОТ 2. Труби зі спіральним оребренням (Pipes with spiral finning (44163100-1)» відобразити в електронній системі немає технічної можливості.
Дата публікації звіту:
28.10.2021 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
62c6a69c4d0140a1ba95dc715e011ffa
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2021 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cda9db1405c048f398a8447bf58fdde9
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.10.2021 11:36
Опис:
На Ваш запит відповідно до оголошення UA-2021-07-15-003942-b, повідомляємо:
1) ЛМКП «Львівтеплоенерго»- комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти).
2) Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану ремонтів. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар.
3) Логістичний відділ ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків (без врахування транспортних витрат) на момент вивчення ринку.
4) У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
Додаток 1:
- скан-копія службової записки;
- скан-копія рахунок-фактура №СФ-460 ТОВ «Профісталь» (без врахування доставки);
- скан-копія рахунок-фактура №СФ-427 ТОВ «Профісталь» (без врахування доставки) ;
- скан-копія комерційної пропозиції №06/07/21-01 ТЗОВ «Завод сталевих труб»;
- скан-копія комерційної пропозиції №06/07/21-02 ТЗОВ «Завод сталевих труб».