• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (відеориноларингоскоп, діагностичний аудіометр)

Завершена

1 370 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 852.70 UAH
Номер: 7b46ebce726c4396b6d1a55c0a0e17e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-23-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.09.2021 16:24 - 19.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.09.2021 № 500 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2021 № 500 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-07-14-004250-b 14.07.2021 Комунальне некомерційне підприємство Камянської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" (код ЄДРПОУ 37906491 ) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ОМЕЛЬЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання, оприлюднення договору та змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання, оприлюднення договору та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.07.2021р. №25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021р. №32/07, тендерну пропозицію ФОП «ОМЕЛЬЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.08.2021р. №221, додаткові угоди від 18.08.2021р. №1 та від 13.09.2021р. №2, звіт про виконання договору про закупівлю. На порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону на запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 29.09.2021 Замовник не надав запитувану інформацію. Також, згідно із пунктом 5.5 Розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону. Моніторингом встановлено, що учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП «ОМЕЛЬЧЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ» не оприлюднена в електронній системі закупівель довідка довільної форми, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону, що порушує вимоги визначені у пункті 5.5 Розділу ІІІ тендерної документації. Отже, відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Під час здійснення моніторингу (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-14-004250-b) Замовником 04.10.2021 оприлюднений звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 18.10.2021 17:19 - 01.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2021 17:19

Запити/Пояснення