• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина (Дрова паливні та паливні брикети)

Деревина (Дрова паливні та паливні брикети)

Завершена

498 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Номер: 3bd9abd791ac49e196084fb91cbd265b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-16-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 16.09.2021 11:16 - 08.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2021 №575 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15 вересня 2021 року № 575 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-07-14-002171-a від 14.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 41 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Острицької сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.07.2021 № 48, зі змінами від 27.07.2021 № 54 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «ВЕРЖУК ІРИНА ГЕОРГІЇВНА»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.08.2021 № 59; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2021; договір від 26.08.2021 № 137 (далі – Договір № 137); пояснення Замовника, наданого через електронну систему закупівель 22.09.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону Замовник у підпункті 4.4 пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та в проекті договору зазначив випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають випадкам, визначеним частиною п’ятою статті 41 Закону, оскільки вони були передбачені нормами Закону, який діяв до 19.04.2020.
Період усунення порушень: 28.09.2021 15:30 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 41 Закону Замовник у підпункті 4.4 пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та в проекті договору, де зазначено випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають випадкам, визначеним частиною п’ятою статті 41 Закону, були передбачені нормами Закону, який діяв до 19.04.2020р., повідомляємо що Замовником було укладена додаткова угода № 1 від 04.10.2021 року. Також повідомляємо, що було проведена роз’яснювальна робота з тендерним комітетом у повному складі , щодо недопущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту: 04.10.2021 18:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: .
Дата публікації: 06.10.2021 14:11

Запити/Пояснення