-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина (Дрова паливні та паливні брикети)
Деревина (Дрова паливні та паливні брикети)
Завершена
498 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.00 UAH
Номер:
3bd9abd791ac49e196084fb91cbd265b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2021 00:00
Період моніторингу:
16.09.2021 11:16 - 08.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 №575
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 вересня 2021 року № 575
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-07-14-002171-a від 14.07.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 41 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Острицької сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.07.2021 № 48, зі змінами від 27.07.2021 № 54 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «ВЕРЖУК ІРИНА ГЕОРГІЇВНА»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.08.2021 № 59; повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2021; договір від 26.08.2021 № 137 (далі – Договір № 137); пояснення Замовника, наданого через електронну систему закупівель 22.09.2021.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону Замовник у підпункті 4.4 пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та в проекті договору зазначив випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають випадкам, визначеним частиною п’ятою статті 41 Закону, оскільки вони були передбачені нормами Закону, який діяв до 19.04.2020.
Період усунення порушень:
28.09.2021 15:30 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2021 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Стосовно інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме виявлених порушень вимог частини п’ятої статті 41 Закону Замовник у підпункті 4.4 пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та в проекті договору, де зазначено випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають випадкам, визначеним частиною п’ятою статті 41 Закону, були передбачені нормами Закону, який діяв до 19.04.2020р., повідомляємо що Замовником було укладена додаткова угода № 1 від 04.10.2021 року.
Також повідомляємо, що було проведена роз’яснювальна робота з тендерним комітетом у повному складі , щодо недопущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
04.10.2021 18:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
.
Дата публікації:
06.10.2021 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
615780c097cb4ae0b4bea99b24bcb42e
Назва:
Про надання пояснень.
Дата опублікування:
17.09.2021 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2021 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деревина (Дрова паливні та паливні брикети)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-14-002171-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
З яких підстав Вами визначено переможцем учасника ФОП «ВЕРЖУК ІРИНА ГЕОРГІЇВНА», при наявності в його пропозиції наступних невідповідностей:
1. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 29.07.2021 учасник зазначив наявність одного працівника, в той час, коли підпунктом 5.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається наявність не менше двох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (прийняті на роботу не пізніше ніж дата оголошення поточної закупівлі).
2. На вимогу підпункту 5.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надав аналогічний договір поставки від 23.10.2020 № 220 не у повному обсязі, а саме без накладних, які відповідно до пункту 1.1 розділу 1 даного договору є невід’ємною його частиною.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3aaf209a3f5547bb85dcdc468d4ad023
Дата опублікування:
22.09.2021 19:11
Опис:
1.На Ваше звернення про надання пояснень, щодо зазначення одного працівника в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції учасника, було прийняте рішення зважаючи на документи які надані учасником, відповідно до п .5.1.1. Тендерної документації а саме:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (прийняті на роботу не пізніше ніж дата оголошення поточної закупівлі), не менше двох працівників.
Учасником надано документ «договір ЦПХ.pd» де вказана вся інформація яка вимагається, а саме наявність працівників:
- найманий працівник – Анкуца Віорел Костянтинович,
- фізична особа підприємець Вержук Ірина Георгіївна
2. Стосовно аналогічного договору поставки від 23.10.2020 №220, який відповідно до Вашого зауваження, наданий не повному обсязі, а саме без накладних:
- тендерний комітет враховуючи що в п. 5.1.1. Тендерної документації вказано:
«- копія виконаного аналогічного договору, що вказаний в довідці, зі всіма додатками та актами прийому-передачі товару або актами взаєморозрахунку, або видатковими накладними, що підтверджують виконання договору;», та беручи до уваги що учасником ФОП « Вержук Ірина Георгіївна» надані:
- лист відгук від Комунального некомерційного підприємства «Герцаївська міська лікарня», щодо виконання постачальником в повному обсязі взятих на себе зобов’язань, які повністю відповідають технічним та якісним характеристикам Замовника
- замість накладної надано акт звірки станом на 02.08.2021 про що свідчить повне виконання договору поставки товару.
Також тендерним комітетом було проведено перевірку вищевказаного договору в системі «Prozoro» де зазначено про повне виконання і завершення договору постачання.
Після проведеного аукціону на порталі «Prozoro» тендерна пропозиція ФОП « Вержук Ірина Георгіївна» за предметом «Деревина (дрова паливні та паливні брикети)» була визначена найбільш економічно вигідною за ціною.