-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область (коригування)
Завершена
4 837 728.00
UAH з ПДВ
Номер:
67735ac63c674441aedce492dfecfc20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 15:32 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-07-13-009947-c 13.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету від 13.07.2021 № 89 (далі – Протокол), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 13.07.2021, договір від 26.07.2021 № 311 (далі - Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 05.08.2021, інформацію, оприлюднену на вебпорталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-05-02-001304-b.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Протоколу Замовник прийняв рішення, враховуючи обставини, що сума закупівлі додаткових робіт не перевищує 50 % вартості первинного договору із усіма його змінами та доповненнями, а також укладання договору з попереднім виконавцем робіт – ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект», застосувати переговорну процедуру закупівлі з предмету закупівлі «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область (коригування)» (документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є: оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2018-05-02-001304-b, експертний звіт, щодо розгляду проектної документації, виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області від 08.07.2021 № 19-0228/01-21, розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 11.05.2021 № 286-ОД «Про використання бюджетних коштів»).
Відповідно до інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-05-02-001304-b, Замовник за результатами торгів обрав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Будівельно-інжинірингова група Новапроект», з яким уклав договір підряду на закупівлю робіт за державні кошти від 18.06.2018 № 293.
Водночас відповідно до вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, якщо закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Зважаючи на зазначене, Замовник уклав Договір із ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект» у термін, який перевищує 3 роки після дати укладення договору про закупівлю (договір підряду на закупівлю робіт за державні кошти від 18.06.2018 № 293).
Отже, на порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону Замовник не дотримався строків, визначених Законом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі за номером UA-2021-07-13-009947-с.
Період усунення порушень:
20.08.2021 11:57 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2021 11:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі прийнято рішення розірвати договір № 311 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.07.2021 року, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
30.08.2021 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
4a97de8e0c2b4fea9e3a2b8786a2ac9d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2021 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Роменської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-13-009947-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект».
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1055d9de85104387800f812a0868ea81
Назва:
Надання пояснення до закупівлі
Дата опублікування:
05.08.2021 10:46
Опис:
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України щодо закупівлі: Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) надаємо наступне пояснення.
1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура використовується як виняток, у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Враховуючи обставини, що сума закупівлі додаткових робіт не перевищує 50 % вартості первинного договору із усіма його змінами та доповненнями було укладено договір підряду № 311 від 26.07.2021 року з попереднім виконавцем робіт - ТОВ «Будівельно – інжинірингова група «Новапроект».
На підтвердження надаємо наступні документи:
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-05-02-001304-b;
- локальні кошториси на будівництво 2-1-1 - 2-1-9;
- експертний звіт (позитивний) № 19-0228/01-21 від 08.07.2021 року щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область» (коригування);
- наказ про затвердження проектної документації: «Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область» (коригування) № 155-ОД від 08.07.2021 року;
- розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації № 286-ОД від 11.05.2021 року;
- рішення міської ради від 27.01.2021 «Про внесення змін до рішення міської ради восьмого скликання від 23.12.2020 «Про бюджет Роменської міської територіальної громади на 2021 рік»;
- договір підряду № 311 від 26.07.2021 року;
- договірна ціна.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до кошторисної частини проектної документації на Капітальний ремонт Роменської загальноосвітньої школи I – III ступенів № 7 по вул. Полтавська, 32, м. Ромни, Сумська область (коригування) розробленої ТОВ «Бюро комплексного проектування «Архбудпроект».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області підрубриці «Державні закупівлі» за посиланням: http://voromny.org.ua/category/derzhavni-zakupivli/.