• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини вул. Соборності (від вул. Сільськогосподарської до провул. Польового) в с. Горбанівка Полтавського району Полтавської області (за відповідним кодом Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

2 214 485.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 072.43 UAH
Номер: 9c792e81b267441c8040c8a138be2c25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-08-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.12.2021 15:37 - 31.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2021 № 533 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.12.2021 № 533 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2021-07-13-008959-c, 13.07.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 192-08-11, olenascherbak89@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини третьої Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання замовником відповіді на звернення учасника; відповідності договору та додаткової угоди законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини третьої Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання замовником відповіді на звернення учасника; відповідності договору та додаткової угоди законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі – Постанова № 710); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність надання замовником відповіді на звернення учасника; відповідності договору та додаткової угоди законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі - замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену за рішенням уповноваженої особи, від 13.07.2021 № 112 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; запитання учасника до процедури від 16.07.2021 та відповідь замовника; вимога учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» про усунення порушення від 15.07.2021 № UA-2021-07-13-008959-c.b1 та відповідь замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.07.2021; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВА-ЄВРОБУД»; повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2021; договір підряду від 16.08.2021 № 51 на суму 1819990,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ПОЛТАВА-ЄВРОБУД»; додаткову угоду № 1 до договору від 11.11.2021 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Моніторингом встановлено, що замовником у тендерній документації (підпункт 4.3 пункту 4 Розділу І тендерної документації) зазначено: «місце виконання робіт: 8750, Полтавська область, село Щербані, вул. Центральна, будинок 2 в, обсяг виконання робіт: 1 робота; визначено в технічній специфікації – у Додатку 2 до тендерної документації». В свою чергу в технічній специфікації (абзац 4 Додатку 2 до тендерної документації) зазначено: «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Соборності (від вул. Сільськогосподарської до провул. Польового) в с. Горбанівка Полтавського району Полтавської області (за відповідним кодом Єдиного закупівельного словника: ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)». При цьому, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-07-13-008959-c в окремому електронному полі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» замовник вказав: «38750, Україна, Полтавська область, с. Щербані, в. Цетральна 2 В». Таким чином, окреме електронне поле оголошення не містить інформацію щодо місця виконання робіт, які є предметом даної процедури закупівлі, чим порушено частину третю Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082). Моніторингом установлено, що свої пропозиції для участі в тендері подали учасники: ТОВ «ПОЛТАВА-ЄВРОБУД» (первинна пропозиція 1908899,32грн, остаточна пропозиція 1819990,00 грн), ТОВ «ГЕЛОР ГРУП» (первинна пропозиція 1995000,00, остаточна пропозиція 1820000,00 грн) та ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» (первинна пропозиція 2041542,97 грн, остаточна пропозиція 2041542,97грн) За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ТОВ «ПОЛТАВА-ЄВРОБУД», з яким в подальшому укладено договір про закупівлю товарів від 16.08.2021 № 51 на суму 1819990,00 грн (з ПДВ), та в подальшому укладено додаткову угоду від 01.11.2021 №1 на основі покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень: 20.12.2021 19:35 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2021 19:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо порушення частини третьої Порядку № 1082, встановленого при аналізі питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, вбачаю можливим виявлене порушення взяти до уваги та у подальшому врахувати його при проведені закупівель в цілому.
Дата публікації звіту: 24.12.2021 09:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «…вбачаю можливим виявлене порушення взяти до уваги та у подальшому врахувати його при проведені закупівель в цілому. ».
Дата публікації: 28.12.2021 08:39

Запити/Пояснення